וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים - בני יהודה: בכורה לדה לה האסה

הפרואני יעלה על הדשא לראשונה במשחק גביע הטוטו (ד', 19:30, 5+ לייב). שני המאמנים יעניקו מנוחה לכמה שחקני הרכב

בבני יהודה קיבלו אמש (שני) ברגשות מעורבים את התיקו המאופס מול מכבי תל אביב בבלומפילד במסגרת המחזור השלישי של ליגת העל. מצד אחד התאכזבו מאיבוד שתי הנקודות ומאי ניצול מצבי הבקעה, מן הצד שני קיבלו שחקני ההגנה שבחים על כך שהקבוצה לא ספגה והצליחה לשמור על רשת נקייה.

לשחקנים של גיא לוזון יש פחות מ-48 שעות להתאושש מהקרב נגד הצהובים, וכבר ביום רביעי (19:30, שידור ישיר ב-5 פלוס לייב) מצפה לקבוצה משחק נגד בית"ר ירושלים במסגרת בית ד' של גביע הטוטו. לוזון מתכוון לשלב במשחק את מרבית השחקנים שהצטרפו לאחרונה לקבוצה על מנת שייצברו דקות משחק וכושר לקראת המשך הליגה, ובמקביל לתת מנוחה למספר שחקנים שעמדו בעומס רב מתחילת העונה.

ראדי על המשחק נגד מכבי: "יש גם משחקים כאלה"

"התוצאה משקפת בסך הכל את מה שהיה במשחק", אמר הקשר מהראן ראדי לוואלה! ספורט. "אני חושב שלא היו הרבה הזדמנויות ליד השערים. למכבי היתה הזדמנות להכריע את המשחק לקראת הסוף, אבל גם למשה ביטון היה מצב טוב לכבוש. זה יכול היה להיגמר עם שער לכאן או לכאן, אבל בסך הכול המשחק התנהל ברובו במרכז המגרש עם הרבה איבודי כדור. אפשר להגיד שזה לא היה המשחק הכי טוב שלנו, אני חושב שהתוצאה משקפת".

ראדי התייחס לעובדה שקבוצתו לא הבריקה מבחינה התקפית: "יש גם משחקים כאלה, שהדברים בחלק הקדמי לא עובדים, אני בטוח שהצוות המקצועי רואה את זה ושנעבוד על זה. אותם שחקנים שנתנו משחקים גדולים מבחינה התקפית, גם להם יש תקופות פחות טובות ואני שמח שעברנו בלי להפסיד את המשחק הזה, שהיה חלש בהתקפה, ומקווה שכבר במשחק הבא נחזור לשחק טוב יותר ולנצח".

הקשר התייחס למטרות הקבוצה והוסיף: "בטוח שאנחנו הולכים לצמרת. אנחנו מכוונים כמה שיותר גבוה לצמרת. יש לנו קבוצה מספיק טובה כדי להיות בחלק העליון של הטבלה ואנחנו לא צריכים להתבייש בזה".

לגבי המשחק נגד בית"ר אמר הקשר: "קבוצה טובה זו קבוצה שתמיד שואפת לניצחונות ותמיד צריכה לשאוף להישגים. אם זה בגביע הטוטו או בכל מסגרת אחרת תמיד צריך לתת מאה אחוז ולנצח. לבני יהודה יש היום סגל רחב, כאשר כמעט על כל עמדה יש לפחות שני שחקנים, כך שהעומס יתחלק בין כל השחקנים. מי שיהיה בכושר הכי טוב הוא זה שישחק".

הרכב משוער: רן קדוש, איציק עזוז, דין מורי, אביב חדד, כפיר אדרי, סיניסיה ליניץ', מהראן ראדי, עומרי אפק, לירן כהן (אסי בלדוט), עומר רפס, משה ביטון.

מאייבי ודה לה האסה בהרכב בית"ר

אלי ששון חתם היום בבית"ר ירושלים. ששון בן ה-27 שצמח במחלקת הנוער של המועדון ושיחק בו במרבית הקריירה שלו, התאמן עם הקבוצה מאז פתיחת האימונים, ולאחר שבית"ר לא החתימה אף קשר החליטו במועדון להחזירו באופן רשמי לסגל הקבוצה.

ששון, שנחשב בעבר להבטחה גדולה, סבל במהלך הקריירה ממספר פציעות שפגעו בהתקדמות שלו אך נחשב לפוטנציאל גדול, וכעת כשמגמת שיתוף שחקני הבית בשיאה בבית"ר מקווים כי הוא יצליח לעשות את הפריצה העונה ולממש את הפוטנציאל שגלום בו.

במשחק מחר בגביע הטוטו יעניק יצחק שום מנוחה לשחקני ההרכב ויתן הזדמנות לשחקני המשנה לנסות להרשים אותו. קובי מויאל, שהצטיין נגד מכבי פ"ת סובל משבר באצבע ידו השמאלית, והיד גובסה. מויאל יחמיץ את המשחק מחר אך אמור לחזור לפעילות עד למחזור הליגה בעוד כשבוע וחצי נגד הפועל פתח תקוה.

פאולו דה לה האסה הפרואני יתפוס את מקומו ויערוך הופעת בכורה בהרכב. גם אריאל הרוש אמור לנוח ולתת אפשרות לז'וסלן מאייבי הקמרוני לצבור דקות משחק. תומר בו יוסף יתפוס את מקומו של אריק בנאדו המורחק. אבי ריקן יוסת לעמדת המגן הימני במקומו של שמוליק קווקין ואלירן דנין יחזור להרכב בצד שמאל. בחוד יפתחו טוטו תמוז שכבש צמד בשבת ודיוויד גומז שכבש צמד במשחק גביע הטוטו האחרון נגד מכבי נתניה.

הרכב משוער: ז'וסלאן מאייבי, אבי ריקן, תומר בן יוסף, שמעון גרשון, אלירן דנין, פאולו דה לה האסה, עידן טל, עידן ורד, עמית בן שושן (ג'וניור ויסה), דיוויד גומז, טוטו תמוז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully