וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלאג פוטבול: ארד לנבחרת הנשים באליפות אירופה

ניצחה לראשונה בהיסטוריה את צרפת 33:40 במשחק על מקומות 3-4, והשלימה טורניר גדול. אכזבה לגברים, רק מקום 7

נבחרת הנשים של ישראל בפלאג פוטבול זכתה במדליית ארד באליפות אירופה שנערכה בבלפסט, צפון אירלנד, בסוף השבוע האחרון. זו הפעם הראשונה שהנשים זוכות במדליה מול נבחרות לאומיות באליפות כה משמעותית. עד כה, המיקום הטוב ביותר שלהן היה המקום החמישי באליפות העולם שנערכה בשנה שעברה.

לנבחרת יש נטייה להתחיל את הטורנירים לאט, אך הפעם דרבן המאמן יונה משען את הנשים לניצחון כבר במשחק הראשון מול שבדיה, 2:27. במשחק השני, נוצחה הנבחרת על ידי האלופה היוצאת צרפת 40:20. במשחק השלישי גברה הנבחרת על גרמניה, ובמשחק הרביעי ניצחו הנשים את נבחרת פינלנד, הפייבוריטית לזכייה באליפות, 27:28. למשחק האחרון בשלב הבתים נתן משען לרוב הנשים מנוחה, שכן משחק זה היה לפרוטוקול בלבד, לפני פינלנד, והנבחרת הפסידה 35:33 לאוסטריה.

חצי הגמר היה אכזבה לנבחרת שלנו. הפיניות הפגינ משחק כמעט מושלם וניצחו 14:34. את הפתעת הטורניר סיפקה אוסטריה, שהדיחה בשלב חצי הגמר את נבחרת צרפת החזקה, וכך בגמר שיחקו אוסטריה מול פינלנד, ועל המקום השלישי התמודדה ישראל עם צרפת, לה כאמור הפסידה בשלב הבתים ואותה מעולם לא ניצחה בעבר.

ישראל פתחה חזק את המשחק והובילה לכל אורכו, אך הצרפתיות הנחושות לא הרפו, השוו לקראת הסיום וכפו הארכה, בה כל קבוצה מקבלת את הכדור בהתקפה ומי שמבקיעה ראשונה מנצחת. ישראל הצליחה להבקיע בניסיון הראשון ולצרפתיות הייתה הזדמנות להשוות. קפטנית ההגנה, אליסה סגוסקין, הצליחה להדוף את הכדור בניסיון האחרון של הצרפתיות, ישראל ניצחה 33:40 וחגיגות הניצחון במחנה הישראלי החלו. אוסטריה גברה על פינלנד 33:35 וזכתה בטורניר. את התקפת הישראליות הובילה הקוורטבקית שנה ספרונג, והרסיבריות גפן שטיין ואיילת הכט היו הבולטות בהתקפה. בהגנה כיכבו שרית ביילי, עדינה בריקמן, אסתי ברנשטיין ורחל שמידמן.

נבחרת הגברים לא הצליחה להגיע לתוצאות של הנשים, וסיימה את הטורניר במקום השביעי. לאחר שני הפסדים כואבים ביום הראשון, ניצחו הישראלים את השוויצרים 19:26. הפסד נוסף לזוכה במקום השלישי, אוסטריה, השאיר את הנבחרת להתחרות על המקום השביעי. במשחק הזה ניצחה הנבחרת את שבדיה 7:33, ועם ניצחון במשחק האחרון בטורניר סיימה הנבחרת עם טעם מתוק. ההתקפה עבדה מצוין עם ממוצע של 29 נקודות למשחק, אבל נפילות בהגנה עשו את ההבדל בין המקומות הראשונים למקום השביעי בתחרות.

הספונסרים לנבחרת הנשים היו מיירה קראפט, כשבנבחרת הגברים תמך גומא אגייאר. התאחדות אילת סיפקה אף היא תמיכה כללית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully