וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זיו כבדה הצטרף לנס ציונה

14.9.2009 / 16:01

הקשר ששוחרר מהפועל באר שבע, יוכל לשחק כבר במשחק הבא של הקבוצה. הפועל אשקלון צירפה את שרון גורזמנו מעכו

סקציה נס ציונה, אלופת הליגה הארצית בעונה שעברה, עוד לא הצליחה לרשום ניצחון בכורה בליגה הלאומית העונה, וכדי לזרז את התהליכים החתימה הקבוצה את קשר הפועל באר שבע זיו כבדה.

כבדה, 32, טרם עבר בבקרת התקציבים, אך בנס ציונה מעריכים שהוא יוכל לשחק במשחק הליגה הקרוב של הקבוצה נגד הפועל נצרת עילית שייערך בעוד כשבועיים. כבדה שוחרר מבאר שבע לפני כשבוע וחצי, והוצע ללא מעט קבוצות בליגה הלאומית, ששקלו לצרפו, אך בשל עלות כספית גבוהה העדיפו להשקיע בשחקנים צעירים וזולים יותר.

* קבוצה נוספת שהתחזקה ביום האחרון של ההעברות היא הפועל אשקלון, שצירפה את חלוץ הפועל עכו, שרון גורמזנו. כזכור, גורמזנו, 26, שכיכב בשנתיים האחרונות במדי רמת השרון בלאומית, התבקש על ידי ראשי עכו למצוא קבוצה חדשה עד תום מועד ההעברות, ובמקביל לא הורשה להתאמן ואף נשלח ביחד עם אבי אלפסי ויניב צ'יצ'יאן להתאמן בצד המגרש.

באשקלון ישמחו לקלוט את החלוץ שכבש 18 שערים בשנתיים האחרונות בלאומית, וזאת על אף ניצחון הבכורה של הקבוצה העונה, שהושג בשבת האחרונה על הכח עמידר רמת גן. מי שעוד הצטרף לקבוצה הוא הקשר יחיאל צגאי שחתם בה. מי שצפוי לעזוב את הקבוצה בעקבות הגעתו של גורמזנו הוא החלוץ ניסים אסייג, שהגיע מהפועל ראשון לציון.

* בהחתמות נוספות שנעשו בליגה הלאומית צירפה עירוני קרית שמונה את המגן ניסן אלקלעי, ששיחק מתחילת העונה בהפועל פתח תקוה. הפועל ראשון לציון החזירה לשורותיה את החלוץ כפיר אודי והמגן אורי מגבי וכן צירפה את שחקן הנוער ממכבי חיפה, לוטפי נאסר-א-דין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully