וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרר

רוג'ר פדרר, טניסאי שוויצרי. רויטרס
תואר הגרנד סלאם ה-16 שלו בקריירה והשלישי השנה. מספר 1 ועוד איזה מספר 1. פדרר/רויטרס

רוג'ר פדרר אמנם איבד קצת קצב לפני קצת יותר משנה. היו שאמרו אז שהוא התעייף, שהוא כבר לא יחזור להיות מספר 1, אבל גם באותם ימים הוא לא שמט את הזכייה באליפות ארצות הברית. הלילה (בין שני לשלישי) הוא שוב הניף את הגביע בפלשינג מדוס, השישי שלו ברציפות בתפוח הגדול, תואר הגרנד סלאם ה-16 שלו בקריירה והשלישי השנה. מספר 1 ועוד איזה מספר 1.

הקורבן התורן היה חואן מרטין דל פוטרו, שנכנע XXXX. הארגנטינאי המדורג 5 בעולם עשה התקדמות יפה ומדורגת השנה, אבל נתקל ביריב אותו הוא מעולם לא ניצח (אחרי המשחק היום עומד המאזן על 0:7 לפדרר). דל פוטרו בן ה-20 הגיע השנה לרבע הגמר במלבורן, לחצי הגמר בפריז ועכשיו לגמר בניו יורק. לאט ובצורה בטוחה הוא עלה עוד שלב ועוד שלב, אבל בכל הפעמים הללו נעצר על ידי אותו יריב, רוג'ר פדרר. התמונה לא השתנתה גם הלילה.

פדרר שלט ברוב דקות המשחק ניהל אותו בדרך כלל כמו במאי מוצלח ובסיום זכה באוסקר. נכון, דל פוטרו השיג נקודות ולפרקים הציג טניס טוב, אבל התקשה לצבור מומנטום חיובי לאורך זמן והפסיד. כנראה שזה הגיל והניסיון - אחרי הכל לארגנטינאי זו הייתה הופעה ראשונה בגמר גרנד סלאם - אבל גם העובדות הללו לא ישכיחו עוד הופעה משכנעת של פדרר האגדי. עוד זכייה בגרנד סלאם, שוב בארצות הברית, פעם נוספת בקלות יחסית. את המנגינה הזו עדיין אי אפשר להפסיק.

חואן מרטין דל פוטרו. רויטרס
דל פוטרו הגיע השנה לרבע הגמר במלבורן, לחצי הגמר בפריז ולגמר בניו יורק. בכל הפעמים הוא הפסיד לאותו יריב/רויטרס

פדרר פתח בסערה עם 0:1 ושבר מיד במשחקון הבא כשהוא מציג ניצוצות של טניס פנטסטי כבר מן הפתיחה. השוויצרי שלט לחלוטין בקצב של המשחק, ייצר נקודות מכל מצב וכשדל פוטרו סופסוף ניצח משחקון, זה היה רק כדי לצמק ל-3:1. בהמשך נראה היה שהארגנטינאי נכנס לעניינים, אבל השבירה המוקדמת של פדרר הספיקה לו בשביל לנצח 3:6 במערכה הראשונה.

המערכה השנייה נפתחה עם תסריט כמעט זהה לזה מהראשונה. דל פוטרו שוב איבד ריכוז, פדרר שוב שלט בכל נקודה, הארגנטינאי נשבר, השוויצרי שבר וצ'יק צ'ק עלה ל-0:2 מבטיח. דל פוטרו חזר עם ניצחון במשחקון הבא ונהנה משלוש נקודות שבירה לאחר מכן שאותן הוא לא ניצל, אבל במצב של 4:5 לזכותו של פדרר, הארגנטינאי התעלה ושבר לראשונה במשחק. המערכה נגררה לשובר שוויון, אבל דל פוטרו כבר היה בעיצומו של מומנטום חיובי וניצח 5:7 בנקודות כדי להשוות ל-1:1 במערכות.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
רוג'ר פדרר. רויטרס
פדרר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully