וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: ההגמוניה עוברת לתל אביב?

מכבי ת"א גברה על האלופה מכבי ראשל"צ 27:29 ותפגוש בגמר גביע האיגוד את אס"א ת"א, שניצחה 31:34 את הפועל ראשל"צ

עונת 2009/10 של הכדוריד הישראלי נפתחה הערב (שני) בחגיגה גדולה, בדמות טורניר איגוד שופטי הכדוריד. 700 צופים מילאו את אולם 'עלית' באוניברסיטת תל אביב, כדי לחזות בהתמודדות בין ארבע הקבוצות שהעפילו בסיום העונה שעברה לפלייאוף של ליגת העל לגברים: מכבי ראשון לציון, הפועל ראשון לציון, אס"א 'קסטרו' תל אביב ומכבי 'מאוחדת' תל אביב.

במשחק הראשון נפגשו האלופה לעונת 2008/09, מכבי ראשון לציון ומכבי 'מאוחדת' תל אביב, שסיימה רביעית את שלב הבתים של ליגת העל. המשחק היה צמוד לאורך כל המחצית הראשונה, כשמכבי ראשל"צ נאלצה לשחק מהדקה העשירית ללא הפיבוט, עופר לוזון, שהורחק באדום בטענה לעבירה לא ספורטיבית. למרות ההרחקה, הצליחה ראשון לציון לשמור על יתרון קטן וירדה להפסקה ביתרון של 11:13. 2 דקות לסיום תל אביב הובילה 22:24, אך כאן נעצרה ואיפשרה לראשל"צ להשוות ל-24:24. המשחק נכנס להארכה, בה הייתה תל אביב עם ידה על העליונה ובעזרת ואדים ויריץ' עלתה ליתרון ושמרה עליו עד לסיום, בדרך לניצחון 27:29 והעפילה לגמר.

המשחק השני הפגיש בין סגנית האלופה, הפועל ראשון לציון ומחזיקת הגביע, אס"א 'קסטרו' תל אביב. ראשל"צ פתחה מצוין והובילה בדקה ה-16 כבר 5:10. כשנראה כאילו סגנית האלופה לא תתקשה במשחק, חזרה אס"א לעניינים ובדקה ה-25 אף עלתה ליתרון ראשון, 13:12. ראשל"צ התעשתה מעט וירדה להפסקה ביתרון 15:16. אס"א עלתה ליתרון 25:27, חמש דקות לסיום, אך לא הצליחה לשמור עליו ובתום הזמן החוקי הראה לוח התוצאות 27:27, כשאייל שור הבקיע את שער השוויון לזכות ראשל"צ 20 שניות לסיום.

ההארכה הייתה כולה של אס"א, במיוחד לאחר הרחקתו של שחר מיארה מראשל"צ, שהורחק שלוש פעמים לשתי דקות. שתי דקות לסיום אס"א עלתה ליתרון השיא שלה, 29:33 ובסיום ניצחה 31:34 והעפילה לגמר. לזכות המנצחים הרבו לכבוש סשה זדיץ' עם תשעה שערים ואיציק חליפי עם שמונה, מהם ארבעה בפנדלים. לראשל"צ הירבו לכבוש עידן מימון עם שבעה שערים ואמיר לנגליב עם שישה.

ביום חמישי יתקיים משחק הגמר של הטורניר, בין אס"א תל אביב למכבי תל אביב באולם העירוני בגן נחום בראשון לציון. המשחק ייפתח בשעה 20:00. קודם לכן, בשעה 18:00, ייערך באותו אולם המשחק על מקומות 3-4, בין מכבי והפועל ראשל"צ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully