וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמני: "לא ישולבו שחקנים שלא מגיע להם לשחק"

14.9.2009 / 22:26

מנג'ר מכבי ת"א רוצה ליצור שילוב בין הצעירים לזרים החדשים, ויודע: "נצטרך לעבוד על ניצול המצבים". לוזון: "התיקו משקף"

יותם רונן

צילןם ועריכת וידאו: יותם רונן

הדרבי התל אביבי הראשון של העונה, בין מכבי תל אביב לבני יהודה, הסתיים הערב (שני) ב-0:0 חלש שהותיר את אוהדי שתי הקבוצות מאוכזבים והביא לקיצו את המאזן המושלם בו החזיקו ערב המחזור. התיקו המאופס שיחק לידיה של מכבי חיפה, שתעלה מחר למשחקה בליגת האלופות מול באיירן מינכן כשהיא בודדה בפסגת ליגת העל. התל אביביות, למרות פתיחת העונה המרשימה, הבינו הערב שיש להן עוד הרבה עבודה בטרם יוכלו להצהיר בפה מלא כי הן רצות לאליפות.

לנמני יש סבלנות

מנג'ר מכבי תל אביב, אבי נמני, ביכה את ההחמצות של שחקניו: "ההחמצות לצערי הן חלק מהמשחק וצריך לקחת אותן בחשבון, במיוחד כשמשתפים הרבה שחקנים צעירים. אבל צריכים להיות הוגנים - גם לבני יהודה היו הזדמנויות, למרות ששלנו היו יותר טובות. נשב, ננתח את המשחק ויהיה לנו מספיק זמן להסיק מסקנות".

נמני התנחם בחצי הכוס המלאה: "מבחינת הדברים הטובים, קודם כל הגענו להזדמנויות ועכשיו נצטרך לעבוד על ניצול מצבים. אני מעריך שזה יבוא עם הזמן כי השחקנים עושים את הדברים בצורה טובה ומגיעים למצבים. צריך לתת קרדיט גם לבני יהודה. נתקלנו היום ביריב טוב וחזק. אנחנו לא יוצאים מאוכזבים מהמשחק, אבל אני גם לא כל כך מרוצה".

"נצטרך למצוא את התמהיל הנכון לשילוב בין שחקני הרכש החדשים לצעירים שלנו", המשיך נמני. "צריך לקחת בחשבון שבסופו של דבר גם אנחנו רוצים לשלב צעירים, לא ישולבו כאלה שלא מגיע להם לשחק. יהיה פה תהליך אמיתי, מקצועי ורק מי שיגיע לו ישחק. זה נכון לגבי כל השחקנים בקבוצה".

כשנשאל על הזרים החדשים, השיב המנג'ר: "קומאץ' כבר מתחיל להיכנס לכושר. יש לנו שני משחקים בגביע הטוטו ונריץ אותו כמה שיותר, הוא שיחק בנבחרת סלובניה 25 דקות. גם אילייב ישולב לפחות במחצית אחת בכל משחק. לא נרדוף אחרי שום דבר, יש לנו סבלנות והשחקנים ישחקו כשהם יהיו מוכנים במ-100 אחוז. הם לא בכושר משחק מלא ונצטרך קצת סבלנות".

המגן יובל שפונגין התייחס לעובדה שהצהובים איבדו נקודות ראשונות העונה: "נכון שאנחנו כבר לא מושלמים, אבל לא חשבנו שנהיה מושלמים עד סוף הליגה. אנחנו ממשיכים בקו שלנו, משתפרים ממשחק למשחק והפעם זה לא בא לידי ביטוי בתוצאה וחבל. מה שהיה חסר זה רק לכבוש שער, להכניס את הכדור לרשת. כי הגענו למצבים וחבל שלא ניצלנו אותם. אני לא חושב שפגרת הנבחרת קטעה את המומנטום שלנו. שיחקנו טוב מאוד, הפעם זה לא בא לידי ביטוי בתוצאה".

גיא לוזון ראה משחק קצבי

גיא לוזון, מאמן בני יהודה, ראה משחק משובח: "היה כאן משחק מעניין וקצבי. משחק של שתי קבוצות טובות. היה קרב אמיתי במרכז השדה, הרבה מאבקים. אני חושב ששתי הקבוצות יצרו את ההזדמנות שלהן לכבוש, אבל בסופו של דבר התוצאה משקפת את מה שהיה על כר הדשא, למרות שלקראת הסוף משה ביטון יכול היה להכריע את המשחק. אבל אם להיות אמיתיים, התיקו משקף".

לוזון המשיך ואמר: "לא היינו מספיק חדים בחלק הקדמי ולא מספיק סבלניים בהנעת הכדור. בחצי הראשון בחרנו בכמה מקרים ללכת להתקפה מהירה שלקחה מאיתנו המון כוחות. בכדורגל צריך לשלב גם סבלנות, והיום לא היה לנו את האיזון".

המאמן התייחס לספסולו של אסי בלדוט, שנכנס רק במחצית השנייה: "אני לא עושה סדרת חינוך לאף אחד, ואני לא רס"ר משמעת, אבל ברגע ששחקן מסוים בקבוצה, ולא משנה מה שמו, עובר עבירה מסויימת, באופן טבעי זה מה שצריך לקרות בכל קבוצה מתוקנת. לא ניסיתי להוכיח משהו למישהו ולא ניסיתי להראות משהו לאף אחד, מי שקובע את התנהגות המאמן אלו השחקנים. אסי הוא בחור מצוין, שחקן מצוין, כך שאין לנו שום בעיה".

המגן עוז ראלי: "בשביל להיות מרוצים היינו צריכים לרדת מהדשא עם הניצחון. אנחנו שואפים לנצח בכל משחק, והיום לא עשינו את זה. אני מקווה שכבר במשחק הבא גם נבקיע וגם ננצח. השאיפות שלנו הן תמיד להיות למעלה בטבלה, להגיע הכי רחוק. שבע נקודות זה מכובד, אבל כמובן שהייתי שמח עם היו לנו תשע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully