וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורובאסקט: לא כל הגרמנים חגגו

גרמניה נאבקה אבל הפסידה לקרואטיה 70:68 והודחה מהאליפות. רוסיה הדיחה את מקדוניה, צרפת ניצחה את יוון

המחזור השלישי של השלב השני ביורובאסקט ייצא לדרך מחר (שלישי), ואם עד עכשיו ידעו כל הנבחרות שתמיד אפשר לתקן ולהתכונן למשחק הבא, הרי שהפעם התוצאות של המשחקים יכריעו מי יהיו אלו שיעלו לשלב הבא, ומי יעזבו כבר מחר. במשחק הראשון של הערב חוו דייויד בלאט ונבחרת רוסיה בלא מעט דפיקות לב מול נבחרת מקדוניה, שכמעט והפתיעה אותם, אך אלופת אירופה התעשתה בדקות הסיום, ניצחה 69:71 ועלתה לשלב רבע הגמר. המקודנים, לעומת זאת, סיימו אליפות מוצלחת מאוד עבורם, ויחזרו הביתה.

במשחק השני של הערב התחולל קרב עקוב מדם על המקום הראשון בבית. יוון אמנם שלטה בפתיחה, אבל הצרפתים שעדיין לא הפסידו משחק, תפסו פיקוד החל מהרבע השני, וסל של דה קולו 2 שניות לסיום הביא להם את הניצחון 69:71, והמקום הראשון. המשחק האחרון של הערב היה כצפוי צמוד וקשוח מאוד, ובסיומו נאלצה גרמניה, שאיש לא נתן לה הרבה סיכוי, להיפרד מהאליפות, אחרי הפסד 70:68 לנבחרת קרואטית עדיפה.

רוסיה - מקדוניה 69:71

המקדונים אמנם עלו באנדרדוגים ברורים, אבל כבר בפתיחה הבהירו לרוסים שחיים קלים הם לא הולכים לעשות להם. מוזגוב הרוסי אמנם אימלל את מקדוניה בצבע, וקלע כל כדור שהגיע לידיו, אבל מן העבר השני שוב היה למקדונים את ורביצה סטפנוב הותיק, שהפעם תפס את תפקיד הקלעי, ושמר אותם קרוב. רוסיה הצליחה לעלות ליתרון, אבל מקדוניה לא נתנה לה לברוח, ובהפסקה זה רק 4 לרוסים. ברבע השלישי נכנס סטפנוב להילוך גבוה, וביחד עם פרו אנטיץ' וג'רמייה מאסי הביא את המקדונים למצב של שיוויון.

בלאט ניסה לעצור את השטף, אבל רוסיה קפאה בהתקפה, קלי מקארתי לא פגע בשום דבר, ולייאפ של טסובסקי העלה את מקדוניה ליתרון 37:40. ברוסיה המשיכו ללכת למוזגוב, כשגם אנדריי וורונצביץ' עושה עבודה עבור נבחרתו של בלאט. במצב של 4 למקדוניה הגיעה שלשה גדולה של ביקוב, שהחזירה את רוסיה למשחק, ולאחר מכן חדירה שלו הובילה לדאנק של מוזגוב, שהעלתה את רוסיה ל-3. המקדונים צימקו, אבל ביקוב שוב מצא נקודות, ושתיים מהקו של פונקרשוב, 33 שניות מהסיום סגרו את המשחק והעלו את נבחרתו של בלאט לשלב הבא, בקושי.

מוזגוב הוליך את קלעי רוסיה עם 25 נקודות ו-11 ריבאונדים, אנטון פונקרשוב (7 אסיסטים, 6 ריבאונדים) ואנדריי וורונצביץ' 10 נקודות כל אחד. את מקדוניה הוליך פרו אנטיץ' עם 19 נקודות ו-10 ריבאונדים, ורביצה סטפנוב וטודור גצ'בסקי קלעו 16 נקודות כל אחד.

צרפת - יוון 69:71

המאבק על המקום הראשון בבית, היה אמור להיות בקצב מהיר וצרפתי, אבל דווקא היוונים פתחו בריצה מטורפת, הפציצו מחוץ לקשת, ועלו ליתרון 2:10 מהיר. הצרפתים החזירו עם שלשה של פארקר ונקודות של ניקולה באטום, ובסיום הרבע הראשון פיגרו 21:18. שחורציאניטיס עוד העלה ל-5, אבל אז עבר המומנטום לצרפת, אלן קופי השתלט על המשחק, והעלה אותה ל-26:33. בורוסיס וספאנוליס היו היחידים שהחזיקו את יוון בתמונה, ובמחצית הוליכה צרפת 34:41.

הצרפתים הקפיצו את היתרון שלהם ל-11 בפתיחת הרבע השלישי, אבל יוון לא ויתרה על המשחק, וחזרה לעצמה. שחורציאניטיס החל לחפור בצבע וללכת לקו, ושלשה של ספאנוליס הורידה ל-53:56 לצרפת בלבד, לקראת הרבע האחרון. בוקולו פתח עם שלשה את 10 הדקות האחרונות, והיתרון צמח ל-6. יוון הלכה אל פוטסיס, וזה הביא אותם לשיוויון 64:64. צרפת שוב עלתה ליתרון 3, אבל אז הגיע ספאנוליס וצלף שלשה, 8 שניות לסיום. נגמר? לא אם תשאלו את הצרפתים. הם חזרו מפסק הזמן מוכנים, הכדור הגיע לדה קולו שקבר את הנקודות, 2 שניות לסיום, והבטיח לצרפתים את המקום הראשון בבית.

אלן קופי הוליך את קלעי צרפת עם 14 נקודות ו-6 ריבאונדים, טוני פארקר הוסיף 12, בעוד טראורה ובוקולו קלעו 10 נקודות כל אחד. קלעו ליוון: ואסילי ספאנוליס 16 נקודות, שחורציאניטיס 12.

קרואטיה - גרמניה 68:70

הגרמנים ידעו שהם חייבים לפתוח טוב ולא לתת לקרואטים לברוח, אבל זה בדיוק מה שקרה. פלאניניץ' ואוקיץ' הריצו את נבחרתו של רפשה, ואחרי 5 דקות היתרון הקרואטי עמד כבר על 3:14. אבל הגרמנים לא הגיעו לאיפה שהם כדי לוותר, והחלו בניסיון הקאמבק. בנזינג מצא את הטבעת, ושתי שלשות של שפרציק, יחד עם אחת של יאגלה קבעה יתרון גרמני 18:19. הגרמנים שוב נמנמו בפתיחת הרבע, והפעם איפשרו לניצ'ביץ' ולונצ'אר להקפיץ את נבחרתם ל-21:27. יאגלה שוב הכה מהשלוש, וגרמניה ירדה בפיגור מנימלי במחצית, רק 32:37 לקרואטיה.

נבחרתו של רפשה המשיכה את הקצב הטוב גם ברבע השלישי, אבל הגרמנים שוב חזרו. דונטה גרין החל לעבוד, פמרלינג חדר מצויין ושלשה של שולץ בצירוף נקודות של האמן הפכו את התוצאה, והורידו את את גרמניה ביתרון 49:50, רגע לפני הרבע האחרון והמכריע. למאני טיים כבר נראו הקרואטים אחרת לגמרי. אוקיץ' ופופוביץ' התחילו להריץ מתפרצות, לונצ'אר צלף שלשה, והיתרון הקרואטי עלה ל-5. שפרציק עוד הספיק לצלוף שלשה, אבל זה כבר היה מאוחר מדי, והקרואטים עשו את העבודה מהעונשין.

רוקו אוקיץ' הוליך את קלעי קרואטיה עם 18 נקודות, 4 ריבאונדים ו-3 אסיסטים בעוד מרקו פופוביץ' וזוראן פלאניניץ' קלעו 11 נקודות כל אחד. את גרמניה הוליך שפרציק עם 18 נקודות, בעוד שפמרלינג קלע 15, ויאגלה הוסיף 11 ו-5 ריבאונדים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully