וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאפורטה: "ולדאנו לא מבין דבר בקשר לקטאלוניה"

נשיא ברצלונה תקף את המנהל המקצועי של ריאל מדריד, שטען כי ברצלונה לאומנית מדי, והתעקש: "המדיניות שלנו שונה משלהם"

נשיא בארסה, ז'ואן לאפורטה, היה מעורב בימים האחרונים במספר מוקדי סערה פוליטיים. תחילה, לאפורטה צעד עם מפגינים לאומניים קטלניים וסיפק הצהרות שהקפיצו חוגים מסוימים בספרד. מאוחר יותר הגיע גם עימות פומבי עם המנהל המקצועי של ריאל מדריד, חורחה ולדאנו.

לפני פתיחת העונה בליגה הספרדית טען ולדאנו כי "בזמן שריאל מדריד מביטה אל העולם, ברצלונה מסתכלת רק כלפי קטאלוניה". היום (שני) הגיע תגובתו של נשיא בארסה, ז'ואן לאפורטה, שביקש להגן על מודל ה'קולה' והראה שהמאבק בין ברצלונה לריאל מדריד יהפוך העונה חם יותר לא רק על המגרש.

"עצוב מאוד שולדאנו לא מבין שום דבר שקורה בקטאלוניה, היה לו מספיק זמן בשנים שהוא בספרד", עקץ הנשיא בפתיחת דבריו ברדיו הקטלאני. "אנחנו הקבוצה הכי אוניברסלית, עם המוני אוהדים ברחבי העולם".

ולדאנו טען אז גם שברצלונה התגלתה במערומיה כשביצעה רכש גרנדיוזי בדמותו של זלאטן איברהימוביץ', בניגוד להצהרות בקיץ כי לא תחרוג ממדיניותה. "בכסף שריאל הוציאה על כריסטיאנו רונאלדו, אנחנו קנינו ארבעה שחקנים", השיב לאפורטה והתעקש על כך שלשתי הקבוצות מודלים שונים. "יש לנו רווחים באופן קבוע ואנחנו מצמצמים את הגרעון באופן ניכר". לגבי העתיד אמר הנשיא: "הטוב עוד לפנינו, אם נמשיך לעבוד קשה".

זלאטן חוזר לסן סירו, עם חולצה אחרת

המפגש הפיקנטי ביותר של מחזור המשחקים הראשון של ליגת האלופות יפגיש ביום רביעי את ברצלונה עם אינטר. כזכור, השתיים היו אמונות על אחת העסקאות המרתקות של הקיץ, כשסמואל אטו עשה את הדרך מאלופת אירופה לאלופת איטליה, בעוד את הדרך ההפוכה עשה זלטאן איברהימוביץ', שהצטרף ל-40 מיליון יורו ומצא את דרכו לנואו קאמפ. ברביעי, כאמור, שני החלוצים ייפגשו למשחק ראש בראש, שאמור להיות אמוציונאלי במיוחד עבור איברהימוביץ', לו זו תהיה חזרה ראשונה לאצטדיון בו הבקיע כל כך הרבה פעמים.

"זה יהיה משחק מהנה, גם בגלל האווירה, אבל לא מעניין אותי איך הקהל יגיב. זה לא חשוב", אמר לקראת המפגש המרתק חלוץ נבחרת שבדיה. "יש לי זכרונות נעימים ממילאנו, אבל אני שמח לחזור לסן סירו כשאני לובש חולצה אחרת. היחסים שלי עם שחקני אינטר טובים, אין לי שום דבר נגדם, ולא צריך לשכוח את שלוש השנים שלי במועדון".

אחרי פתיחה מעט מהוססת, איברהימוביץ' מתחיל להיכנס לכושר בברצלונה, כאשר בשני המשחקים האחרונים הוא מצא את הרשת. "השערים שלי היו בונוס, אני יותר מרוצה משש הנקודות שהשגנו בשני המשחקים הללו", אמר החלוץ, שיודע בעצמו שיש לו עוד דרך ארוכה עד אשר יגיע לשיא היכולת שלו. "אני עדיין צריך להשתפר, ואני לא 100 אחוז מבחינה פיזית כרגע. אני גם צריך להבין איך הקבוצה משחקת, אבל אלה שחקנים מצוינים, כך שלא תהיה לי בעיה".

מאמן אינטר, ז'וזה מוריניו, לא נגרר להצהרות של חלוצו לשעבר, והוא דווקא מחכה לאיחוד. "אקבל את זלטאן בחיבוק גדול", אמר המאמן הפורטוגלי. "בכנות, אני לא יודע איך האוהדים שלנו יקבלו אותו. אנחנו יריבים, אבל אני לא רוצה שהוא יאכזב אותי. הוא עזר לנו לזכות באליפות איטליה ואני לא שוכח שחקנים כמוהו. עם זאת, במשך 90 הדקות אני אפילו לא רוצה לדעת איך קוראים לו", אמר 'המיוחד'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully