וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקהאם ממשיך להשתולל

אחרי התקריות עם האוהדים לפני כחודש וחצי, הציג קשר הגלקסי עצבים גם על המגרש, כשחנק את קשר דאלאס, דניאל הרננדז

דייויד בקהאם ממשיך לעשות את הכותרות הלא נכונות בארה"ב. כזכור, לפני למעלה מחודש וחצי התעמת הקשר האנגלי עם אחד מאוהדי קבוצתו וכמעט ושחזר את אותה בעיטה אגדית של אריק קנטונה, ולאחר שבוע בלבד מצא זמן להתעמת עם אוהד נוסף, הפעם בקנזס סיטי, שלפי טענת בקהאם העליב את אשתו. הקשר נקנס באלף דולר בעקבות התקרית הראשונה והועמד לדין לאור התקרית השניה, אלא שהיום (שני), הגיעה תקרית שלישית תוך חודשיים.

הפעם השתולל בקהאם על הדשא, כשבמהלך התבוסה 6:3 לדאלאס נקלע לעימות עם שחקן היריבה, דניאל הרננדז, ואף חנק אותו. הכל התחיל כשחברו של בקהאם לקבוצה, לנדון דונובן, שצפוי לקבל עונש בעצמו, חבט בקשר דאלאס, דויד פריירה. במהרה הרננדז הגיע לעזור ודחף את דונובן, ואז הגיע תורו של בקהאם להגן על קשר נבחרת ארה"ב, תוך שהוא חונק את הטקסני. את הערבוביה עצרו מאמני הקבוצות, והעונשים צפויים להיקבע בימים הקרובים. כזכור, בקהאם עצמו הורחק לפני מספר משחקים, אז קיבל כרטיס אדום כשהגלקסי פגשה את סיאטל.

היה זה אירוני משהו כאשר בקהאם הגן על דונובן, איתו התעמת מספר פעמים מאז חזר לארצות הברית, בעקבות ביקורת שמתח האמריקאי על מידת ההשקעה של בקהאם בגלאקסי, אז טען בספר שעסק בכשלונו של האנגלי בארצות הברית: "הכל כאן היה בדיחה עבור בקהאם".

מאמן לוס אנג'לס, ברוס ארינה המתוסכל, הגיב לאירוע: "היה נחמד לראות שאנחנו יכולים קצת להילחם בסיום המשחק. חבל שלא עשינו את זה בתשעים הדקות שקדמו לאירוע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully