וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרינה וויליאמס נקנסה ב-10,000 דולר

האמריקאית שילמה על ההתפרעות בחצי גמר ארה"ב והאיומים על שופטת הקווים. בינתיים היא גם זכתה בזוגות עם אחותה

48 שעות אחרי הפארסה בחצי הגמר מול קים קלייסטרס, סרינה וויליאמס באה על עונשה היום (שני). כזכור, לקראת סיום המשחק דרכה אלופת הטורניר דאז על הקו בזמן ההגשה השנייה שלה וגרמה לשופט להורות על נקודה לזכות קלייסטרס, מה ששינה את המצב לנקודת משחק לטובתה (40:15). כאן נדלקו הפיוזים של סרינה, שלא הסכימה עם הפסיקה והחלה לצעוק על שופטת הקו, שהאשימה בקללות ואיומים. היות ו-וויליאמס ריסקה מחבט בשלב מוקדם יותר של המשחק וקיבלה אזהרה, השופט ניצל את המצב כדי לפסוק על נקודה נוספת לטובת קלייסטרס המופתעת, שלפתע הבינה שניצחה במשחק. מאוחר יותר הגיעה הגרסה הרשמית לדבריה של וויליאמס שאמרה: "אני נשבעת באלוהים, אני אקח את הכדור הזה ואדחף לך אותו לתוך הגרון. את שומעת אותי?".

היום, כאמור, לא איחר להגיע העונש, כאשר איגוד הטניס האמריקאי קנס את וויליאמס ב-10,000 דולר, בערך שלושה אחוזים מהפרס הכספי של האמריקאית במהלך הטורניר, אך באותו זמן העונש המקסימאלי על התנהגות לא ספורטיבית במהלך משחק. ביל באבקוק, המנהל של טורנירי הגרנד סלאם, יצפה שוב במשחק, ואם יסיק כי וויליאמס ביצעה עבירה חמורה יותר מתקיפתה הורבאלית את שופטת הקווים, הוא עשוי לקנות את סרינה בכל הפרס הכספי שלה בתחרות (350 אלף דולר), ואולי אף להשעות אותה.

סרינה אף נקנסה ב-500 דולר על שריסקה מחבט במערכה הראשונה של המשחק. "מה שהיא עשתה היה בלתי מתקבל על הדעת", אמר היום ג'ים קרלי, מנהל אליפות ארה"ב הפתוחה. "כשאתה על המגרש מנפנף במחבט שלך ומקלל את שופט הקווים, זה פשוט לא מקובל. כשצופים בקלטת רואים בבירור שסרינה איימה על השופטת". קרלי הוסיף ואמר שהנהלת הטורניר שקלה למנוע מהאחיות וויליאמס להשתתף בגמר הזוגות היום בערב, אך החליטה לבסוף לאפשר להן להתחרות.

וויליאמס עצמה הוציאה הודעה אמש, בה אמרה: "בלהט הרגע נתתי לרגשות שלי להשתלט עלי, וכתוצאה מכך לא התמודדתי כמו שצריך עם הסיטואציה".

מאוחר יותר הצליחה הטניסאית הסוררת להתרכז גם קצת בטניס ולא רק בבלאגן והערב היא השלימה זכייה בטורניר הזוגות ביחד עם האחות ונוס, אחרי ניצחון קליל 2:6, 2:6 על קארה בלאק וליזל הובר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully