וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האיגוד לחיפה וחולון: הגישו תכנית למיגור השימוש באבוקות

14.9.2009 / 13:05

בעקבות האבוקות שהודלקו באימון הירוקים. חיפה בתגובה: "הגשנו תכנית, האבוקות לא הודלקו במסגרת רשמית"

היועץ המשפטי לאיגוד הכדורסל, עו"ד שוקי קרמר, העביר היום (ראשון) מכתבים לאגודות מכבי חיפה והפועל חולון בהם נדרשות הקבוצות להגיש בתוך שבעה ימים, תוכנית למיגור תופעת שימוש אוהדיהן באבוקות. היועץ המשפטי לאיגוד הכדורסל התריע בפני שני המועדונים כי במידה שהתופעה תחזור על עצמה, תישקל האפשרות להעמיד את שתי הקבוצות לדין משמעתי.

במכתבו לשני המועדונים, אשר העתקו הועבר לגורמים הרלוונטיים במשטרת חיפה ומשטרת חולון, כותב קרמר: "איגוד הכדורסל מנהל מלחמת חורמה נגד השימוש בחזיזים ובאבוקות, ובהצלחה לא מבוטלת. נדהמתי לקרוא ולראות כי האימון הראשון של מכבי חיפה הופסק, עקב הדלקת אבוקות. המדובר לא רק בעבירות בניגוד לתקנון המשמעת, אלא כיום גם בעבירה פלילית. ניתנת בזאת התראה חמורה לקבוצת מכבי חיפה, למנוע לחלוטין הדלקת אבוקות באולמה. על קבוצת מכבי חיפה להגיש לאיגוד תכנית תוך שבעה ימים למיגור התופעה. לא נהסס להעמיד את קבוצת מכבי חיפה לדין משמעתי בגין אחריות לקהל אוהדים ".

נציג מכבי חיפה במנהלת הליגה, עו"ד טל אבריאל מסר בתגובה: "מכבי חיפה הגישה תוכנית מפורטת למיגור תופעת האבוקות, לפי דרישת בית הדין של איגוד הכדורסל כבר לפני מספר חודשים אחרי משחק החוץ באמצע העונה שעברה ביד אליהו. מאז אוהדי מכבי חיפה התנהגו למופת בכל משחקי הליגה, כולל עד לגמר גביע המדינה, ועד לגמר אליפות המדינה, והיוו מופת לכל אוהדי הליגה כשהם מגיעים באלפים ומבלי כל הפרעה לסדר, וזאת לא מעט בזכות ההקפדה ההדדית של הקבוצה, של משטרת חיפה והתיאום עם ארגון האוהדים. התוכנית המפורטת הנ"ל בהינה עומדת ואנו חוזרים עליה, ומתכוונים לקיים אותה גם בעונה הקרובה. הקבוצה עושה לכל שעל ידה כדי למנוע הדלקת אבוקות. האבוקה המדוברת כעת, לא הודלקה בשום מסגרת רשמית של איגוד הכדורסל, או של מנהלת הליגה, אלא באימון פתיחה של הקבוצה הנעשה במסגרת פרטית, שגם אליו התכוננו בקפדנות רבה, יחד עם משטרת חיפה, ומנענו הכנסת אבוקות נוספות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully