וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדבאיור: "לא יודע מה עשיתי שמגיע לי עונש"

ההתאחדות בודקת את התנהגותו של חלוץ סיטי, שטוען כי לא התכוון לדרוך על ואן פרסי. ליברפול חתמה על הסכם חסות חדש

המפגש של חלוץ מנצ'סטר סיטי, עמנואל אדבאיור, עם קבוצתו לשעבר, ארסנל, היה חם ומעורר הדים. אדבאיור היה מעורב בשני אירועים מעוררי מחלוקת, אותם בודקת ההתאחדות האנגלית. הראשון בהם היה כשאדבאיור דרך בצורה גסה על פרצופו של חלוץ ארסנל רובין ואן פרסי, ספק אם בכוונה. הדריכה הייתה חלק משרשרת של פעולות אלימות בין שחקני ארסנל לאדבאיור. "זו הייתה דריכה אכזרית וחסרת אחריות", האשים ההולנדי, "הוא ניסה לפגוע בי בכוונה".

התקרית השנייה שתיבחן על ידי ההתאחדות הייתה התגובה של אדבאיור לשער שכבש, כאשר רץ באמוק לאורך כל המגרש, רק כדי לחגוג במיוחד מול היציע שבו ממוקמים אוהדי ארסנל, שעמם היה לו סכסוך מתוקשר.

עוד בטרם פרסמה ההתאחדות האנגלית את החלטתה, אדבאיור מחה על היחס כלפיו. "לא יודע מה עשיתי שמגיע לי עונש", אמר החלוץ ל"סאן", "לא שמעתי שהמשטרה או ההתאחדות רוצות לדבר איתי. גם המועדון לא אמר כלום. התנצלתי בפני רובין ואן פרסי".

"זה היה טפשי מצדי לרוץ לעבר אוהדי ארסנל", התייחס אדבאיור למקרה השני, "אבל הם העליבו אותי לאורך כל המשחק, אפילו בחימום. הם אמרו דברים שלא נעים לשמוע, דברים אישיים".

ליברפול וקרלסברג כבר לא

ליברפול הודיעה הבוקר על עסקת הספונסרים הגדולה בהיסטוריה של המועדון, כשעל פי הדיווחים סגר המועדון האדום על הסכם חסות לארבע השנים הקרובות עם בנק סטנדרד צ'רטרד בתמורה ל-80 מיליון ליש"ט. העסקה, שתיכנס לפעולה החל מהעונה הבאה, מסמלת את סוף הרומן של ליברפול עם הספונסרית המיתולוגית של המועדון, קרלסברג, שהיתה מקושרת לחבורה האדומה מאז 1992.

"אני פשוט מאושר", אמר המנהל של ליברפול, כריסטיאן פרסלואו, "זהו יום חשוב מאוד בהיסטוריה של ליברפול. אני מקווה שזה יגיד לכולם, במיוחד לאוהדים שלנו, מה אנחנו מנסים לעשות עם המועדון בעתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully