וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס לא נבהל מהתקפת סלטיק

יריבת הפועל ת"א בליגה האירופית תקפה ותקפה ב-1:1 עם דנדי אך שכחה את ההגנה, אבוקסיס: "מאמין שאפשר לנצל את זה"

ביום חמישי תשחק הפועל תל אביב נגד גלזגו סלטיק, ולפי תוצאותיה של הקבוצה הסקוטית, האדומים יכולים לשמור על אופטימיות. בחמשת משחקיה האחרונים סלטיק הפסידה פעמיים לארסנל, וניצחה פעמיים בליגה הסקוטית, אך התיקו 1:1 הביתי מול דנדי יונייטד בשבת, קצת פגם בביטחון הקבוצה לפני הגעתה לישראל.

מי שנכח באותו משחק הוא עוזר מאמן הפועל תל אביב, יוסי אבוקסיס, שראה את סלטיק תוקפת בחמת זעם את יריבתה, אך מפקירה את החלק ההגנתי. "אני די בטוח שסלטיק לא הייתה במיטבה", התרשם אבוקסיס מהיריבה וצוטט ב"דיילי רקורד", "דנדי נתנה פייט גדול, וראיתי, במיוחד במחצית השנייה, שהמגינים של סלטיק עולים כל הזמן להתקפה. סלטיק התקיפה כל הזמן כי רצתה לנצח, גם החילופים שלה היו התקפיים. דנדי היתה יכול להפתיע אם היתה מאמינה בעצמה יותר וחדה יותר במתפרצות".

"אני מאמין שאנחנו יכולים לנצל את זה בבית שלנו", התייחס אבוקסיס למפגש בבלומפילד. "הולך להיות לנו קשה, יש לנו כבוד גדול לסלטיק, זה מועדון גדול, אבל אני בטוח שנוכל לעשות משהו מול האוהדים שלנו. יהיה לנו קשה לשחק בגומלין בסלטיק פארק, אבל בישראל אני מאמין שנוכל לנצח".

"זה לא משנה אם אנחנו משחקים בישראל, יוון או הליגה הסקוטית, אנחנו תמיד תוקפים", אמר החלוץ היווני של הקוטים, גאורגיוס סמאראס, "אנחנו מנסים לנצח כל משחק. היו חסרים לנו כמה שחקנים, ואני בטוח שנשחק יותר טוב בתל אביב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully