וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלייסטרס: "זו ההרגשה הכי מדהימה בעולם"

הבלגית היתה פשוט מאושרת אחרי הזכיה בארה"ב: "זה פשוט סוריאליסטי". ווז'ניאקי: "טוב שהיא שוב איתנו". גם פדרר מפרגן

רויטרס

וידאו: רויטרס
עריכת וידאו: ענת ברק

חלומות מתגשמים. אגדות ספורט מתגשמות, ולעתים הופכות גדולות יותר מעצמן, גדולות יותר מהענף שבו הן צמכו מלכתחילה. אחרת, איך אפשר להסביר את סיפורה המופלא של קים קלייסטרס, שהשלימה הלילה (בין ראשון לשני) את אחד הקאמבקים הגדולים בעשור האחרון, והראתה שגם אימהות יכולות. אחרי שפרשה מטניס מקצועני ב-2007 וחזרה לסבב לפני מספר חודשים, סיימה הבלגית הנהדרת את אליפות ארה"ב בדיוק כפי שפתחה אותה: מושלם. עם כל סיבוב שעברה, כל ניצחון נהדר, נשמעו קולות שהמסע המופלא של קלייסטרס לבטח יסתיים בסיבוב הבא, אלא של"קימבק" היו תכניות אחרות. הלילה היא השלימה אותן, עם 3:6, 5:7 על קרוליין ווז'ניאקי הסימפטית, ושחזור הזכיה ההיא ב-2005.

"אין לי מילים. אני לא מאמינה שזה קרה, זה כל כך סוריאליסטי. אני פשוט מאושרת לבוא ולהגן על הזכיה שלי מ-2005", אמרה הבלגית הנרגשת בסיום. "אני חייבת להודות למנהלי התחרות שנתנו לי כרטיס חופשי לאליפות, כולם כאן קיבלו אותי בחמימות וזו היתה פשוט הרגשה נפלאה. זה בהחלט עזר לי להמשיך להילחם ולהישאר בפוקוס, במיוחד במשחקים האחרונים, שהיו קשים יותר".

רגע מרגש במיוחד נרשם בסיום, כשבעלה של קלייסטרס, בריאן לינץ', וביתה בת ה-18 חודשים, ג'אדה, ירדו למשטח וחגגו איתה. "ניסיתי לתכנן את המנוחה שלה קצת יותר מאוחר כדי שהיא תהיה איתנו כאן. זו ההרגשה הכי מדהימה בעולם. אני ברת מזל שבאפשרותי לשלב את האימהות ואת הטניס, ושהמשפחה שלי תומכת בי ככה", אמרה האמא. לינץ' המחויך והמאושר לא פחות, הוסיף: "הייתי יותר לחוץ ממנה".

מאמנה האישי של קלייסטרס, סאם ורסלגרס, אמר שכשהבלגית המופלאה תכננה את הקאמבק אי שם בינואר, היא היתה ב"רמת אפס" מבחינת המצב הגופני והכוח. "היא היתה יכולה לרוץ בערך 30 דקות, וזהו. אבל כשהתחלנו היתה לנו מטרה משותפת: לזכות באליפות ארה"ב. ידענו שזה יהיה מאוד קשה, אבל אפשרי". גם רוג'ר פדרר, שהעפיל לגמר המקביל, מצא זמן לפרגן: "זה מדהים. זהו סיפור נהדר עבור טניס נשים, זה בטוח".

ווז'ניאקי: "עשיתי את הטוב ביותר שלי"

מהעבר השני, מה כבר אפשר להגיד על קרוליין ווז'ניאקי. הדנית הנהדרת נתנה טורניר מצוין בו העפילה לגמר גרנד סלאם ראשון בקריירה הצעירה שלה, אבל זה הספיק רק לסגנות. "לא הייתי לחוצה כשעליתי. חשבתי: 'אני משחקת גמר גרנד סלאם ואין לי מה להפסיד'. ניסיתי לעשות את הטוב ביותר שלי, וזה מה שעשיתי", אמרה הנערה בת ה-19, שניצחה הכי הרבה משחקים בסבב ה-WTA השנה עד כה, 62.

"כמובן שאני לא אוהבת להפסיד, אבל היו לי כמה שבועות מצוינים כאן. אני רק בת 19, הדירוג שלי יעלה ואני מרוצה מאיך שאני משחקת ומתקדמת", הוסיפה ווז'ניאקי, המדורגת שמינית בעולם, שתקבל 2 מיליון דולר על הישיגיה באליפות. "אני צריכה לא לחשוב על התוצאה, אלא להבין כיצד אני יכולה לשפר את המשחק שלי ולחזור לכאן חזקה יותר בשנה הבאה".

ווז'ניאקי הציגה אופי ספורטיבי, וגם היא התקשתה להישאר אדישה אל מול הסיפור המרגש באמת של הערב. "קים שיחקה משחק מצוין, היא הראתה טניס מצוין ואני שמחה שהיא שוב איתנו. כמובן שהייתי שמחה לנצח, אבל היא שיחקה טוב ממני ובגלל זה ניצחה". קלייסטרס לא נשארה חייבת, והחמיאה לדנית חזרה: "היא שחקנית נהדרת ויש לה עתיד גדול. היא ילדה חכמה והיא משחקת טניס חכם, זה מה שאנחנו רוצים לראות. היא חושבת על המגרש, וזה כיף לראות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully