וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריברי ובאיירן מנהלים יחסים פתוחים

הצרפתי לא שלל כי יישאר בבאיירן מעבר ל-2011: "יש לי ולמועדון כמה רעיונות, ואן חאל ואני היינו צריכים להתרגל אחד לשני"

עתידו של פרנק ריברי עדיין מעסיק את באיירן מינכן, ערב משחקה של הקבוצה נגד מכבי חיפה בליגת האלופות (שלישי, 21:45, ערוץ 10). שמו של הקשר הצרפתי המצוין, אותו כינה זינדין זידאן "היהלום של צרפת", נקשר למספר קבוצות בקיץ האחרון, ויחסיו הרעועים עם המאמן לואיס ואן חאל יצרו תחושה כי הוא יעזוב את באיירן. אולם לאחרונה רוחות חדשות נושבות מכיוון הצרפתי, שרמז כי הוא מתכוון להישאר במועדון הפאר הגרמני מעבר לעונת 2010/11, אז מסתיים חוזהו.

"למועדון יש כמה רעיונות ולי יש כמה רעיונות", אמר ריברי ל"סקיי ספורט", בכדורגל דברים יכולים להשתנות מהר מאוד. כל מה שצריך זו פגישה קצרה ואז מחליטים החלטות". לאחרונה השתפרו היחסים בין ריברי לוואן חאל, ואחרי שהקשר כבש ב-1:5 הענק של באיירן על דורטמונד בליגה, פתאום ההווה מבחינתו נראה נסבל הרבה יותר. "למאמן יש את הפילוסופיה שלו, ובהתחלה לא הבנתי אותה", הסביר ריברי את השינוי ביחסים עם ההולנדי, "היינו צריכים קצת זמן כדי להתרגל אחד לשני, ואפשר לראות את התוצאות של הסבלנות ההדדית".

באיירן מינכן תנחת היום (שני) בשעה 15:30 בישראל ותערוך ב-17:00 מסיבת עיתונאים לקראת משחקה נגד מכבי חיפה. המפציץ האיטלקי לוקה טוני שב להתאמן לאחרונה, אחרי שהחלים מהפציעה בעקב, אך לא יגיע עם הקבוצה לישראל, כמו גם מירוסלב קלוסה הפצוע. בהגנה סובל ואן חאל מחסרונו של אנדרס גוארליץ ומרטין דמיקליס הפצועים. גם הקפטן מארק ואן בומל ייחסר בשל אצבע שבורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully