וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קים קלייסטרס זכתה באליפות ארצות הברית

הבלגית, שחזרה מפרישה לפני כחודש, השלימה קאמבק מופלא כשזכתה באליפות ארה"ב עם 5:7, 3:6 על קרוליין ווז'ניאקי

קים קלייסטרס חוגגת זכייה באליפות ארצות הברית עם בתה ג'אדה. רויטרס
אמא'לה, עשית את זה/רויטרס

מאז פרשיתה של ז'סטין הנין, טניס הנשים קצת איבד גובה. הדומיננטיות של האחיות וויליאמס, חוסר יכולתה של דינארה סאפינה לזכות בגראנד סלאם וחוסר יציבותן של טניסאיות מוכשרות כמו אנה איבנוביץ', גרם לתחושה מעט חמצמצה. היריבויות הגדולות מפעם קצת נעלמו לנו. כל זאת עד שקים קלייסטרס חזרה. הבלגית בת ה-26 החדירה והחזירה צבע לטניס הנשים, והלילה (בין ראשון לשני) הקאמבק המופלא שלה הסתיים בצורה הכי רומנטית, דרמטית ומתוקה שיש. "קימבק" ניצחה בגמר אליפות ארצות הברית הפתוחה את קרוליין ווז'ניאקי, הדנית הנאווה שרשמה טורניר מצוין, בתוצאה 5:7, 3:6. בכך, קטפה קלייסטרס את תואר הגראנד סלאם השני שלה בקריירה, כשהראשון הושג ב-2005 על אותו מגרש בדיוק. בגיל 26 קלייסטרס הפכה לאמא הראשונה שזוכה בתואר גראנד סלאם מאז 1980. טורניר 2009 עמוס ההפתעות שייצרו מלאני אודין וינינה וויקמאייר, והדרמה מבית היוצר של סרינה וויליאמס, נחתם בצורה הקסומה ביותר. הו מאמה.

ההתקפה הכי טובה היא התקפה

קלייסטרס הביאה איתה רזומה מכובד לגמר הזה, אבל יותר מכל הביאה עמה את הנחישות המפורסמת, זו שאפשרה לה לזכות באליפות ארצות הברית 2005 אחרי שסבלה שנתיים קודם מפציעות שדרשו תקופות ארוכות של החלמה. לאורך הטורניר הנוכחי היא הציגה טניס מצוין, אותו טניס שהפך אותה לבלגית הראשונה שעלתה לראש הדירוג העולמי, והעובדה שזכתה בגראנד סלאם שהיה הטורניר השלישי בלבד מאז חזרתה למגרשים, מעיד על יכולותיה הגבוהות.

מולה עמדה קרוליין ווז'ניאקי, נציגת הדור החדש של טניס הנשים. בגיל 19, הדנית עשתה היסטוריה פרטית, כשלראשונה בקריירה עלתה לגמר טורניר גראנד סלאם. ווז'ניאקי הציגה לאורך הטורניר כושר גופני מעולה, עבודת רגליים משובחת וקור רוח, ובאה על שכרה עם הופעה ראשונה בגמר הפלשינג מדו.

קלייסטרס פתחה את המשחק בצורה קצת מהוססת, ולא מצאה את הקצב, והדברים נכונים גם לגבי ווז'ניאקי. הרוחות הקשו על השתיים, אך במשחקון ה-12 הבלגית שברה את יריבתה על האפס וניצחה 5:7 במערכה הראשונה. ווז'ניאקי, נאמנה לסגנונה ההגנתי מקו הבסיס, לא מצאה פתרון לעוצמת החבטות של קלייסטרס במערכה השנייה. הבלגית הציגה טניס משוחרר ומדויק יותר (36 ווינרים לעומת 10 בלבד של ווז'ניאקי), הכריעה את הדנית במשחקון השישי ושברה ל-2:4. למרות שבמשחק כולו קלייטרס ביצעה יותר טעויות בלתי מחויבות (21:34), היא ידעה לשמור על ריכוז והשלימה ניצחון 3:6 במערכה השנייה בדרך להנפת הגביע.

"אין לי מילים לתאר את זה"

"אין לי מילים לתאר את זה", אמרה קלייסטרס בטקס בו העונק לה הגביע הנכסף והכסוף. לפני הטורניר, כשהקאמבק עוד היה בחיתוליו וקלייסטרס כלל לא נכנסה לדירוג העולמי, היא קיבלה מהמארגנים כרטיס חופשי. "אני שמחה שיכולתי לחזור למגרשים ולהגן על התואר שלי מ-2005. זה מאוד מרגש אותי".

"רק רציתי לפתוח בצורה טובה את שלושת הטורנירים בהם השתתפתי מאז שחזרתי, להיכנס לקצב ולהתרגל מחדש", הוסיפה הבלגית שאספה לחיקה 1.6 מיליון דולר בזכות ההישג. אני מודה למארגנים שנתנו לי כרטיס חופשי לתחרות".

ווז'ניאקי, שהישגה האישי עומעם מעט בעקבות המסע הקסום של הבלגית, החמיאה ליריבתה. "קלייסטרס בחורה נהדרת, לצערי היא ניצחה אותי. היא שיחקה מצוין ומגיע לה לזכות בגביע".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully