וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה: סנטרל במרכז העניינים

הצעירים מרוסאריו גברו 0:1 על צ'קאריטה ונותרו מושלמים בפסגה. באנפילד שנייה (1:2 בדרבי על לאנוס), בוקה הפסידה

ההלם מצמד הפסדי הנבחרת וההסתבכות במאבק העלייה למונדיאל נותרו מאחור, כאשר בסוף השבוע חזרה הליגה הארגנטינאית למרכז העניינים, לאחר שמשחקי המחזור השלישי שוחקו במקביל למשחקי הנבחרת ונותרו בצילם.

בפסגה אפשר למצוא באופן מפתיע למדי דווקא את רוסאריו סנטרל, שגברה 0:1 על צ'קאריטה ושמרה על מאזן מושלם. מי שניצבת אחריה עם 10 נקודות היא באנפילד, שרשמה ניצחון חוץ יוקרתי בדרבי, 1:2 בחוץ על לאנוס. בוקה ג'וניורס הפסידה לראשונה העונה, ועשתה זאת בצורה מביכה למדי עם 2:0 אצל העולה החדשה אתלטיקו טוקומן. משחק הצמרת בין ולז לסן לורנצו הסתיים ב-0:0 מאכזב.

צ'קאריטה - רוסאריו סנטרל 1:0

מוליכת הטבלה והקבוצה היחידה עם מאזן מושלם היא דווקא זו המסובכת במאבקי הירידה על פי טבלת הממוצעים. החבורה הצעירה של אריאל קופארו-רוסו המשיכה בדהירה, כשהפעם השאירה מאחור את צ'קאריטה המסכנה, בה משחקים ניקולס טאובר ודייגו קרוסה, שמחפשת עדיין אחר נקודה ראשונה. שער עצמי של חורחה נונייז מנדוזה אחרי כדור קרן בדקה ה-33, סידר לסנטרל את הניצחון.

ולז סרספילד - סן לורנצו 0:0

קרב הצמרת בין ההאלופה לטוענת לכתר הסתיים בתיקו מאכזב. המארחים היו עדיפים ברוב שלבי המשחק, אבל חסרו רגל מסיימת כדי להכניע את הקבוצה של דייגו סימאונה, לה זה תיקו שלישי ברציפות. הבלם הצ'יליאני ואלדו פונסה הורחק משורות ולז בדקה ה-83, אבל סנלו העייפה לא ניצלה זאת כדי לגנוב את שלוש הנקודות.

אתלטיקו טוקומן - בוקה ג'וניורס 0:2

העולה החדשה השיגה ניצחון ליגה שני ועקפה את בוקה הגדולה בטבלה. אלפיו באסילה הגיע ללא חואן רומן ריקלמה ופאבלו מאוצ'ה, וראה את פאטו אבונדנסיירי מוציא כבר בדקה ה-14 כדור מהרשת מרגלי חואן פריירה, אחרי הגנה שערורייתית והדיפה מוזרה של השוער. פאביו אסקובר נעץ את השני בדקה ה-69, הקפיץ את הטוקומנים לגדרות והנחיל לבוקה הפסד ראשון העונה.

לאנוס - באנפילד 2:1

הדרבי של דרום בואנוס איירס, בניגוד לשנים האחרונות, הלך דווקא לצד של באנפילד הפעם, ועוד במגרשה של לאנוס. המארחת עלתה ליתרון בדקה ה-26 כשסנטיאגו סאלסדו הסתער על כדור חוזר והכניע את כריסטיאן לוקטי, אבל סנטיאגו סילבה השווה אחרי חמש דקות. החלוץ האורוגוואי אמר גם את המליה האחרונה, כשדייק מהנקודה הלבנה וקירב את באנפילד עד כדי שתי נקודות מהפסגה, עם אותו מספר נקודות כמו ולז ואסטודיאנטס.

משחקים נוספים:

אסטודיאנטס - אינדנפדיינטה 1:2
לאסטודיאנטס: מאורו בוסלי (3), חואן מנואל דיאז (88). לאינדי: דריו גנדין (10)

ריבר פלייט - קולון 0:0

הורקאן - גודוי קרוז 1:1
להורקאן: לאנדרו דיאז (84). לגודוי קרוז: אריאל רוחאס (36)

ראסינג קלוב - חימנסיה לה פלטה 1:1
לראסינג: רובן מלדונאדו (25 עצמי). לחימנסיה: סבסטיאן רומרו (77)

טיגרה - ארסנל 2:1
לטיגרה: מתיאס חימנז (14). לארסנל: כריסטיאן אלברז (18), פרנקו חארה (32)

ניואל'ס - ארחנטינוס 1:0
לארחנטינוס: נסטור אורטיגוסה (64 בפנדל)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully