וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל ירושלים עצרה את רמה"ש

הקבוצה מהבירה הנחילה ליריבתה מהצמרת הפסד ראשון העונה, 0:2. כהן ואהרון כבשו למנצחת. מרמורק - מכבי ב"ש 3:1

הליגה הלאומית התאוששה מעט מהפתיחה הצולעת, כאשר בסוף השבוע נכבשו 14 שערים בחמישה משחקים. היום (שני) הסתיים המחזור עם שלושה משחקים נוספים כשבמוקד הנחילה הפועל ירושלים הפסד ראשון העונה לרמת השרון, 0:2. מכבי באר שבע ניצחה לראשונה העונה, 1:3 על הפועל מרמורק החלשה ואילו נס ציונה ועירוני בת ים נפרדו ללא שערים.

הפועל ירושלים - עירוני רמת השרון 0:2

בזמן שאחווה עראבה קוטפת את התהילה וזוכה לשלל שבחים על מאזנה המושלם, אסור היה לשכוח גם את רמת השרון, אלא שאחרי שפתחה את העונה בסערה עם שני ניצחונות ומאזן שערים 0:6, הקבוצה של יהודה זגורי נעצרה בבירה. שערים של איציק כהן בדקה ה-25 ושל שי אהרון הוותיק בדקה ה-90, העניקו למקומיים ניצחון ליגה ראשון העונה.

עירוני בת ים - סקציה נס ציונה 0:0

שתיים מהעולות החדשות לליגה רצו להתקרב קצת יותר לחבורת הצמרת, אבל הסתפקו בנקודה בלבד. עבור נס ציונה, שצירפה לאחרונה את אור פישביין וזיו כבדה, הייתה זו תוצאת תיקו שלישית ברציפות, בת ים עם ניצחון, תיקו והפסד.

הפועל מרמורק - מכבי ב"ש 3:1

שתי נועלות הטבלה נפגשו באיצטדיון בראשון לציון, מגרשה הביתי של מרמורק, כשהביתית נכנעת ונשארת עם נקודה אחת בלבד ואילו באר שבע רושמת ניצחון ראשון. אחרי מחצית מאופסת העלה שחקן הרכש מהיריבה העירונית הפועל, ג'וזף טאצ'י, את האורחים ליתרון 0:1. אדיב שרעבי הותיק השווה בדקה ה-63, אבל אופיר עזו (70) בפנדל ומיקי עטיה (84) חתמו את הניצחון הבאר שבעי.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully