וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: שאלקה התאוששה, ברמן נרדמה

פרפאן כבש ובישל ב-1:2 של שאלקה על קלן, רק 0:0 לברמן מול האנובר. צרפת: הפסד ראשון לפ.ס.ז', ניצחון בכורה לאוקזר

אחרי הניצחונות של המבורג ולברקוזן המוליכות והמשך ההתאוששות של באיירן מינכן עם 1:5 בדורטמונד, ידעה שאלקה שרק ניצחון בקלן הערב (ראשון) יוכיח את רצינות כוונותיה לגבי הצמרת, ועשתה את שלה עם 1:2 אחרי תיקו והפסד בשני המחזורים הקודמים.

הקבוצה של פליקס מגאת' יצאה כמו מלוע של תותח, וכבר בדקה השנייה העלה ג'פרסון פרפאן הפרואני את האורחים ליתרון בנגיחה, אחרי כדור קרן אותו המשיך בראש ג'ראלד אסמואה. ארבע דקות עברו ולוקאס פודולסקי איזן את התוצאה, בשער הליגה הראשון שלו מאז חזר לקלן.

נועלת הטבלה האמינה ביכולתה להשיג ניצחון ליגה ראשון העונה, עם מרכז קישור פורטוגלי הכולל את מאניש ופטיט, אבל למרות השליטה במגרש השער הגיע דווקא מכיוונה של שאלקה. לבאן קוביאשווילי הגאורגי ניצל מסירה טובה של פרפאן כדי לכבוש שוב תוך שתי דקות, הפעם בפתיחת המחצית השנייה. שאלקה מטפסת למקום השלישי, קלן נותרת אחרונה.

במשחק הראשון של היום נאלצה ורדר ברמן להסתפק ב-0:0 מתסכל מול האנובר. הירוקים הגיעו למספר מצבים לא רעים, אבל יום טוב של פלוריאן פרומולוביץ', בהופעתו ה-11 בלבד במדי האנובר, שמר על משחק נטול שערים. 24 אלף הצופים קיוו לראות את קבוצתם מעפילה למקום השלישי, ועכשיו יצפו לתגמול במשחקי הליגה האירופית.

צרפת: מונאקו ניצחה את פ.ס.ז' 0:2

במשחק הנועל של המחזור החמישי בצרפת, ניסתה פריס סן ז'רמן לנצח בסטאד לואי השני את יריבתה משכבר הימים, מונאקו ולהשתוות לבורדו וליון המוליכות עם 13 נקודות, אך נוצחה 2:0 ונשארה עם 10. הקבוצה של אנטואן קומבוארה פתחה את העונה בצורה מרשימה, אבל הערב לודוביק ז'ולי ופגי לוינדולה התקשו לשחזר את יכולתם וגם גיום הוארו ששב מפציעה לא הושיע. צ'ו יאנג פארק הקוריאני בדקה ה-85, ננה הוסיף בדקה ה-88 ושניהם סידרו לגי לאקומב ניצחון שלישי העונה והפסד בכורה לפ.ס.ז'. סטפן ססניון האורח הורחק בדקה ה-90.

עוד לפני המשחק המרכזי, ניסתה סנט אטיין להמשיך את מה שהחלה לפני פגרת הנבחרות ולבצע קפיצה נוספת במעלה הטבלה. אלא שמולה עמדה ראן הבלתי מנוצחת, ששמרה על הבית עם 0:1 קטן. המחליף מוסא סו בישל לסילבן מרבו את שער הניצחון בדקה ה-62. במשחק מקביל, השיגה אוקזר שערים ראשונים העונה וחשוב מכך ניצחון בכורה, 0:2 על ניס. סדריק הנז'באר כבש בחצי מספרת בדקה ה-30 ובישל לדניאל ניקולאה הרומני בדקה ה-78.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully