וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: לא רק ברצלונה וריאל

ולנסיה הצטרפה לשתי הגדולות עם ניצחון שני, כשחגגה ב-2:4 על ויאדוליד. 1:1 למאיורקה ואוואט במגרש המוצף של ויאריאל

ההכנות של הקבוצות הגדולות לפתיחת שלב הבתים של ליגת האלופות והקדמת משחקיהן לשבת, השאירו את משחקי יום ראשון לקבוצות הדרג השני והשלישי בלה ליגה, כשוולנסיה מצטרפת אל ברצלונה וריאל מדריד עם שש נקודות, לאחר ניצחון 2:4 על ויאדוליד.

ויאריאל חיפשה ניצחון ליגה ראשון, אבל התקשתה לקפץ בין השלוליות במגרשה הביתי וסיימה ב-1:1 עם מאיורקה ודודו אוואט, שהוציא כדור ראשון העונה מהרשת. טנריפה עשתה את הספתח שלה לעונה עם 1:2 על אוסאסונה, ספורטינג חיחון גברה 0:1 על אלמריה ודפורטיבו לה קורוניה ניצחה 0:1 את מלאגה.

ויאדוליד - ולנסיה 4:2

ברצלונה וריאל מדריד הן לא היחידות עם מאזן מושלם בתום שני מחזורים. הרבה דובר על הבעיות הכלכליות בוולנסיה, אבל על הכשרון של העטלפים אין עוררין. השלישייה הספרדית הנפלאה של דויד וייה, דויד סילבה וחואן מאטה, שוב הרשימו והיו אחראים לכל השערים.

ראשון היה זה סילבה, שנגח לרשת בדקה ה-10 אחרי בישול של מאטה. ויאדוליד השוותה בדקה ה-30 משער של נאוזט אלמאן, אבל ארבע דקות לאחר מכן הגיע תורו של וייה לכבוש ומאטה חתם את תוצאת המחצית בדקה ה-45, מבישול של אבר באנגה המשתפר. החגיגה נמשכה עם שער נוסף של וייה בדקה ה-55, וכל שנותר למאנושו הוא לצמק בדקה ה-66. הלהקה של אונאי אמרי תקווה להמשיך במסע ההופעות בהמשך.

ויאריאל - מאיורקה 1:1

אחרי הניצחון על חרז במחזור הפתיחה, ניסו דודו אוואט וחבריו להפתיע במדריגאל ולנצח גם את ויאריאל, נטולת מרכוס סנה הפצוע. הקפטן נפצע בתיקו במחזור הראשון מול אוסאסונה, אבל ויסנטה דל בוסקה זימן אותו בכל זאת לנבחרת ספרד ופציעתו החמירה. ארנסטו ואלוורדה לא רצה למתוח ביקורת על עמיתו, אבל הבהיר שמדובר באבידה גדולה.

המארחים היו עדיפים במחצית הראשונה, אך לא סיכנו בצורה משמעותית את שערו של הישראלי הבינלאומי, על המגרש עמוס השלוליות. השופט, משום מה, אישר את המשך המשחק ועל המגרש התנהלה פארסה שלא הייתה מביישת את ליגת העל שלנו. בדקה ה-54 עלתה ויאריאל ליתרון, כשאוואט ניסה להרחיק מרחבתו דווקא תוך כדי גלישה, אבל ג'וזפה רוסי השתלט על הכדור והרשית בין רגליו של הקפטן נונז. לשמחתה של מאיורקה, היה לה את בורחה ואלרו שאיזן בבעיטה חופשית בדקה ה-75.

דפורטיבו לה קורוניה - מלאגה 0:1

הקבוצה הלוהטת של המחזור הראשון, זו שמחצה 0:3 את אתלטיקו מדריד, התארחה בריאזור אצל הקבוצה שהפסידה 3:2 לריאל מדריד. דפורטיבו לחצה על שער יריבתה, עליו הגן גוסטבו מונואה האורוגוואי, שוער לה קורוניה בשנים האחרונות שזכור כמי שהלם באגרופו בדודו אוואט. מונואה שמר על שער נקי ותיסכל את חבריו לשעבר, עד שלפיליפה הברזילאי נמאס והוא שחרר פצצה מ-25 מטרים וסידר ניצחון לדפור.

טנריפה - אוסאסונה 1:2

העולה החדשה רצתה לאסוף נקודה ראשונה מאז שבה ללה ליגה, והשיגה יותר ממבוקשה. נאצ'ו מונריאל, המזומן הטרי לנבחרת ספרד, הורחק בדקה ה-47 ודקה לאחר מכן כבש חואן מרטינז את הראשון של טנריפה העונה. האורחים לא התייאשו, ובדקה ה-52 'אל ריפלה', וולטר פנדיאני, השווה מקרוב. אלא שהמילה האחרונה הייתה של ריקרדיניו הברזילאי, שכבש שער נהדר בבעיטה ממרחק בדקה ה-63. ג'אבד נקונאם האירני הורחק בהמשך, ואוסאסונה עדיין ללא ניצחון.

ספורטינג חיחון - אלמריה 0:1

ב-19 משחקי חוץ בעונה שעברה, אלמריה הפסידה ב-14 וניצחה רק פעמיים. הוגו סאנצ'ז ייחל לראות שיפור משחקניו, אבל לספורטינג היו תכניות אחרות. כבר בדקה השישית כבש דייגו קסטרו את השער הראשון של המארחים העונה וסידר להם ניצחון בכורה.

חרז - אתלטיק בילבאו 1:0
לאתלטיק: דויד פרייטו (32, עצמי)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully