וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א - בני יהודה: שלמות תל אביבית

14.9.2009 / 14:26

החבורה של נמני תפגוש את זו של לוזון למפגש מרתק בין שתי קבוצות שלא הפסידו עד כה (שני, 20:00, ערוץ 1). ראלדס חתם

הבלם הבוליביאני רונאלד ראלדס חתם הערב (ראשון) באופן רשמי על חוזהו לעונה הקרובה במכבי תל אביב עם אופציה לעונה נוספת. ראלדס סיים הבוקר בהצלחה את סדרת הבדיקות הרפואיות שנערכו לו במועדון ונמצא כשיר לחלוטין. הבלם הבוליביאני, שנחת בישראל ביום שישי, עדיין לא בכושר משחק והוא לא יהיה בסגל למשחק בו תארח מחר (שני, 20:00, ערוץ 1) הקבוצה את בני יהודה לקרב צמרת מסקרן שינעל את המחזור השלישי בליגת העל.

"אני מחכה להתחיל בתהליך", אמר ראלדס מיד לאחר שחתם, "בכדורגל אי אפשר לצפות ליותר מדי. הכול יכול לקרות. אני יודע שבמכבי ת"א התאמצו להחתים אותי ואני מקווה להחזיר להם. אני יודע שמכבי זו קבוצה גדולה ושבאים למועדון כזה לנצח. המטרה היחידה היא לזכות באליפות".

יו"ר הקבוצה, אביב בושינסקי, הוסיף: "השלמנו את החיזוק, מילאנו את כל מצבת הזרים שלנו. בהנחיית הבעלים הקפדנו על תמהיל, אני מקווה שנכון, בין צעירים לוותיקים. אנחנו רוצים לתת לשחקנים להוכיח את עצמם, בלי קשר למעמד או לשכר. הייתה לנו מטרה להחתים שחקנים עם ניסיון, בדרך כלל מבוגרים ועם ותק בנבחרות. אני חושב שזה יקרין אור חיובי בקבוצה כפי שמעידים השחקנים. נוצר מצב של כימיה ויש לנו קבוצה טובה. אנחנו רוצים שהשחקנים שבאו ישמרו על התמהיל הזה ולא יפרו את האיזון".

סגל מלא יעמוד לרשותו של המנג'ר אבי נמני, לאחר שהמגן יובל שפונגין הבריא ממחלה והקשר תמיר כחלון החלים ממתיחה בשרירי המפשעה. השניים צפויים לפתוח בהרכב כאשר על פי התרגול באימונים לקראת המשחק נראה שנמני ימשיך לתת קרדיט להרכב שפתח בניצחון על הפועל פ"ת במחזור הקודם. שני הזרים שהצטרפו לאחרונה, הסלובני אנדריי קומאץ' והסרבי איביצ'ה אילייב, יפתחו את המשחק על הספסל. חוזהו של אילייב עבר היום בבקרת התקציבים לאחר שהכספים המיועדים להוות בטחונות עבור חוזהו הופקדו במשרדי הבקרה.

ערב המשחק קיימה הקבוצה ארוחת גיבוש במסעדת "אגאדיר" בתל אביב, והמשחק עצמו יעמוד בסימן המאבק לשחרורו של החייל החטוף גלעד שליט, אוהד הקבוצה, כאשר אביו נועם יהיה אורח הכבוד של הצהובים במשחק. לפני המשחק יערך טקס שיוקדש לגלעד שליט ובשני מחנות האוהדים מתכננים מפגן של תמיכה בחייל החטוף ובמשפחתו. כחלק ממאבק ההזדהות של אוהדי מכבי ת"א נרכש עבור שליט מנוי לשער 11 והאוהדים ישמרו כסא ריק שיוקדש לו.

הרכב משוער: לירן שטראובר, יובל שפונגין, איגור טומאסיץ', ליאור ז'אן, רוני גפני, שרן ייני, גיז'רמו ישראלביץ', יוסי שבחון, תמיר כחלון, יובל אבידור, איליה יברויאן

לוזון: "נבוא במלוא הכוח"

שחקני בני יהודה ערכו הערב את האימון המסכם וסיימו למעשה את ההכנות לקראת המשחק בו תתארח מחר הקבוצה אצל מכבי תל אביב בבלומפילד. הזהובים מדורגים במקום השני עם שש נקודות לאחר שניצחו את אחי נצרת במחזור הקודם וזכו בנצחון טכני על אשדוד במחזור הראשון. בעונה שעברה ניצחו הזהובים במפגש אחד מתוך שלושת המפגשים מול מכבי והפסידו בשני האחרים.

המאמן, גיא לוזון, יוכל ליהנות מחר מסגל מלא, לאחר החלמתו המלאה של אלירן עטר שצפוי לפתוח בהרכב. לרשותו של לוזון יעמדו גם שני שחקני הרכש החדשים, עומר רפס ולירן כהן, שאף צפוי לפתוח בהרכב על חשבונו של הקפטן אסי בלדוט, שעבר עבירת משמעת לאחר שירד ישירות לחדר ההלבשה מיד עם החלפתו במשחק הקודם נגד אחי נצרת. על פי האימון הטקטי שנערך אמש נראה כי עוז ראלי יתופקד בעמדת המגן הימני, מהראן ראדי וחסן אבו זייד יפתחו במרכז הקישור האחורי כאשר לירוי צעירי ולירן כהן יתופקדו באגפים. פדרו גלבאן יפתח כרגיל לצידו של אלירן עטר בחוד ההתקפה.

אמש הקרין לוזון לשחקניו דיסק באורך של שעה ובו שערים ומהלכים התקפיים של קבוצת אייאקס, כאשר הוא מבקש משחקניו ליישם במגרש את ביצועי ההתקפה של קבוצת הפאר ההולנדית. הערב ערכה הקבוצה את אסיפת הוידאו הרגילה ובו הקרין לוזון לשחקניו קטעים מהמשחק הקודם נגד אחי נצרת. גם היושב ראש, חזי מגן, נתן את נאום המוטיבציה המסורתי שלו ואמר לשחקנים: "אנחנו מועדון גדול, אם תיקחו שחקן שחקן, בכל עמדה, אנחנו לא נופלים ממכבי. מחר אנחנו מגיעים לנצח את המשחק".

לפני האימון דיבר המאמן גיא לוזון והבהיר את כוונות קבוצתו. "אני לא מכיר את היסטוריית המפגשים בין שתי הקבוצות, אבל מכבי זה מועדון פאר בכדורגל הישראלי וגם אנחנו שואפים להיות מועדון חזק", אמר המאמן. "יהיה משחק טוב, נבוא במלוא הכוח ויש לנו מטרה את שידועה בכל משחק ובכל מגרש - לנצח. זה מה שנבוא לעשות גם מחר".

כשנשאל לגבי העובדה כי יספסל את הקפטן אסי בלדוט בעקבות עבירת משמעת, אמר: "השחקנים יידעו את ההרכב לפני שהתקשורת תשמע אותו, ואם יש דבר כזה או אחר בתוך הקבוצה הוא צריך להישאר בתוך המועדון". לוזון התייחס לעובדת צירופם של מספר שחקנים לסגל בתקופה האחרונה במטרה לעבות את הסגל: "יש לנו קבוצה חזקה ולא יהיו לנו תירוצים או אליבי לתוצאה כזו או אחרת. לגבי המפתחות המקצועיים אמר: "נצטרך לעשות את הדברים שאנו תמיד עושים בצורה טובה ולהשתפר בהתקפה ובהגנה".

בנושא זה, התייחס לוזון לדיסק ביצועים של אייאקס אותו הראה לשחקניו: "אנחו כל הזמן לומדים מקבוצות שאני אוהב מבחינה התקפית והגנתית. אנחנו מנסים להשתפר, זה התפקיד שלנו. האידיאל מבחינתי הוא להיות כמו ברצלונה ואייאקס בהתקפה, ובהגנה כמו קבוצה איטלקית. זה האידיאל מבחינתנו. אנחנו תמיד עושים הכל על מנת להשתפר".

לוזון לא התחמק גם מנושא מאמן הנבחרת, כששמו הוזכר בימים האחרונים כאחד המועמדים. "אני לא מתעסק בזה, לפחות כרגע", אמר המאמן בחיוך וכשעיניו נוצצות. "אני מתרכז רק בבני יהודה, עליה אני חושב ואותה אני אוהב. הנבחרת תמיד הייתה המטרה שלי, אבל אני לא צריך להתעסק בזה עכשיו".

הרכב משוער: דלה איינוגבה, עוז ראלי, איבן גארידו, דין מורי, כפיר אדרי, מהראן ראדי, חסן אבו זיאד, לירוי צעירי, לירן כהן, פדרו גלבאן, אלירן עטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully