וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א ניצחה את הפועל ב"ש 1:3

מיכאל זנדברג נכנס כמחליף והוחלף בגלל פציעה כעבור 9 דקות, אבל בתווך הספיק למצוא חור בהגנת הפועל ב"ש ולהעניק להפועל ת"א מהפך. ידין חתם 1:3 בתוספת הזמן

גילי ורמוט, ביברס נאתכו שחקני הפועל תל אביב מברכים את נמנייה ווצ'יצ'ביץ'. ברני ארדוב
הותיר חותם כבר במשחק הראשון בהפועל ת"א. ווצ'יצ'ביץ' מקבל ברכות/ברני ארדוב

הפועל תל אביב פתחה הערב (ראשון) את אחד מהשבועות הקשים ביותר שלה העונה על הנייר, עם ניצחון 1:3 על הפועל באר שבע ורשמה את ניצחונה הראשון העונה, רגע לפני שהיא פוגשת את סלטיק ולאחר מכן את מכבי חיפה.

אצל האורחת העלה אלי גוטמן את נמנייה ווצ'יצ'ביץ' להופעת בכורה על חשבונו של מיכאל זנדברג והסרבי החזיר עם שער שוויון חשוב וכמה מהלכים טובים, כולל עזרה בעומס ההתקפי שגילי ורמוט חש יותר מדי בשבועות הראשונים של העונה. באר שבע מצידה לא הצליחה לשמור על אותה רמת משחק לאורך 90 דקות ועל זה גיא עזורי יצטרך לתת את הדעת, לפני שהקהל המקומי יתחיל לאבד סבלנות.

דווקא באר שבע הייתה זו שפתחה בסערה ובדקות הראשונות ניצלה חורים עמוקים בהגנה האורחת, אבל ליאור אסולין החמיץ פעמיים. בדקה ה-15 החלוץ כבר לא פיספס אחרי שההגנה הכחולה לא הצליחה להרחקי כדור קרן ואסולין כבש ממקום ממנו בלתי אפשרי להחמיץ. הקבוצה מבירת הנגב עלתה ליתרון חשוב, אבל לא הספיקה להתארגן בהתאם לפני שנמנייה ווצ'יצ'ביץ' הפציץ מהאוויר את השוויון בדקה ה-18. עד המחצית הלך המשחק ודעך ואחרי 45 דקות 1:1.

למחצית השנייה עלתה הפועל תל אביב הרבה יותר מרוכזת, הגיעה למספר הזדמנויות ובדקה ה-58 השלימה מהפך מרגלי מיכאל זנדברג, שפחות מדקה לפני כן נכנס כמחליף במקומו של ווצ'יצ'ביץ'. במצב הזה באר שבע נראתה כבויה, אבל במקום להפוך את ה-1:2 לניצחון מבטיח, הפועל תל אביב פתחה במסכת החמצות, אבל לפחות ידעה לא לספוג פעם שנייה ורגע לפני הסיום כבש אביחי ידין וחתם 1:3.

לאורחים אין זמן לנוח. ביום חמישי סלטיק מגיעה לבלומפילד וארבעה ימים אחר כך תהיה זו מכבי חיפה בעלת המאזן המושלם שתתארח אצל גוטמן והשחקנים. לבאר שבע לעומת זאת, יש זמן לחשוב, להתארגן ולחפש קצת שקט, לפחות עד משחק החוץ בעוד שבועיים נגד מכבי פתח תקוה.

מהלך המשחק

דקה 2: באר שבע יצאה למתפרצת בה נחשפה ירידה רעה של הפועל תל אביב להגנה, מליקסון העביר כדור רוחב וליאור אסולין החמיץ מול שער ריק מחמישה מטרים.

דקה 4: אסולין נשלח לכדור ארוך, אברבנל פיספס את הכדור, אבל לשמחתם האורחים גם חלוץ באר שבע לא פגע והכדור הורחק.

דקה 15: גול! רביבו העלה כדור קרן מימין, ההגנה של הפועל תל אביב הסתבכה ולא הצליחה להרחיק ואסולין בעט מקרוב פנימה. 0:1 לבאר שבע.

דקה 18: גול! דדי בן דיין קיבל כדור בצד שמאל והרים לרחבה, ווצ'יצ'ביץ' שניצב 15 מטרים מהשער הפציץ מהאוויר למשקוף ופנימה. 1:1.

דקה 39: ההגנה של באר שבע יצאה לא טוב לתרגיל נבדל אחרי קרן, דה סילבה קיבל את הכדור לבדו מול קאלה, חיכה ולבסוף בעט גרוע היישר על השוער הבאר שבעי.

דקה 53: נאתכו קיבל את הכדור כ-25 מטרים מהשער ושיחרר בעיטה חזקה שחלפה סנטימטרים מעל המשקוף של קאלה.

דקה 55: בן דיין העלה כדור אלכסוני ארוך מצד שמאל, ווצ'יצ'ביץ שוב הגיע ראשון לכדור ובעט מהאוויר, אבל הפעם החוצה.

דקה 58: גול! זנדברג, שנכנס כמחליף שניות לפני כן, קיבל כדור עומק מורמוט, לא התקשה להתגבר על אילוז וגילגל פנימה. 1:2 להפועל ת"א.

דקה 63: אסולין יצא למתפרצת והעביר כדור טוב לקדוסי בתוך הרחבה, אבל האחרון לא הגיע.

דקה 68: שורת החמצות של הפועל ת"א כללה עצירה של קאלה את ורמוט ואחר כך בעיטה של לאלה באוויר במקום בכדור, שישה מטרים מהשער.

דקה 77: ורמוט השתחל לתוך האזור המסוכן והגיע שבעה מטרים אלכסונית מהשער של קאלה, אבל הפציץ לשמיים.

דקה 90+2: גול! ידין רץ לעומק המגרש והחליף מסירות כפולות עם נאתכו בסיומן נשאר לבד מול קאלה וגילגל פנימה. 1:3 להפועל ת"א.

הפועל ת"א: ניל אברבנל, עומרי קנדה, דגלאס דה סילבה, וואליד באדיר, דדי בן דיין, אביחי ידין, ביבראס נאתכו, גילי ורמוט, נמנייה ווצ'יצ'ביץ' (מיכאל זנדברג, 57) (זוראב מנטשאשווילי, 67), איתי שכטר, סמואל יבואה (מהראן לאלה, 64).

הפועל ב"ש: טברטקו קאלה, אביתר אילוז (אוהד קדוסי, 59), דנילו מוריירה, פאבל פרגל, שמעון הרוש, אייל שן, יוסי אופיר (סיראז' נאסר, 82), דוד רביבו, מאור מליקסון, ארז מסיקה, ליאור אסולין.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אוהדי הפועל באר שבע. ברני ארדוב
מאבדים סבלנות.אוהדי באר שבע/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully