וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: הצד המואר של מילאנו

בעוד מילאן מאכזבת, גברה אינטר 0:2 על פארמה. גנואה מושלמת (1:4 על נאפולי) וכך גם סמפדוריה (0:1 על אטאלנטה)

שבועיים שמחים עברו על אינטר מאז הניצחון הגדול בדרבי על מילאן, 0:4. אתמול (שבת) ראו הנראזורי את היריבה העירונית מועדת גם בליבורנו עם 0:0, אבל הבינו שהמתחרה על התואר תגיע דווקא מטורינו, לאחר שיובנטוס גברה 0:2 על לאציו ועלתה לפסגה עם מאזן מושלם בחלוף שלושה מחזורים.

אינטר רצתה לצמק את הפער מיובה לשתי נקודות, ועשתה זאת אחרי משחק לא פשוט ו-0:2 על פארמה משער נהדר של סמואל אטו ואחד נוסף של דייגו מיליטו. האקסית של מיליטו, גנואה, נמצאת עם מאזן מושלם אחרי 1:4 גדול על נאפולי.

מי שממשיכה להפתיע והשיגה ניצחון שלישי היא היריבה העירונית של גנואה, סמפדוריה, שלמרות חסרון מספרי ניצחה 0:1 את אטאלנטה והשתוותה בפסגה ליובנטוס. רומא השיגה נקודות ראשונות במזל טוב, אחרי 1:2 דרמטי בסיינה, ופיורנטינה ניצחה בפעם השנייה העונה, 0:1 בבית את קליארי.

אינטר - פארמה 0:2

כשבראש של שחקני הנראזורי מתרוצצות מחשבות לקראת המפגש עם החבר לשעבר זלאטן איברהימוביץ' וקבוצתו ברצלונה בליגת האלופות, גם הנשיא מאסימו מוראטי הודה כי יהיה קשה להתרכז במשחק מול פארמה. העולה החדשה, שהשיגה ארבע נקודות בשני מחזורי הפתיחה (בדיוק כמו אינטר), קיוותה לנצל את חוסר תשומת הלב של האלופה על מנת להפתיע.

ז'וזה מוריניו שלח למערכה הרכב חזק, כשבחוד סמואל אטו ודייגו מיליטו ומאחוריהם ווסלי סניידר ההולנדי, שהתאושש מפציעה קלה שעבר בנבחרת הולנד. אינטר הייתה עדיפה על יריבתה, אבל רק בדקה ה-71 עלתה ליתרון, כשאטו הטעה מגן יריב וסובב בימין מ-16 מטרים לפינה הרחוקה של אנטוניו מיראנטה. שער נהדר לחלוץ הקמרוני. מיליטו הארגנטינאי התקנא בשותפו, ובדקה ה-89 קיבל מסירה טובה ממריו באלוטלי ובנגיעה אלגנטית שלח את השני לרשת. אינטר עושה את העבודה גם ביום בינוני.

גנואה - נאפולי 1:4

כמו הקבוצה השנייה של העיר, גם גנואה רצתה להישאר מושלמת בתום המחזור השלישי, ואחרי מאבק מתיש עשתה זאת בביתה מול נאפולי של רוברטו דונאדוני, שניצחה בחוץ בפעם האחרונה באוקטובר אשתקד. מגן הנבחרת דומיניקו קרישיטו הורחק בדקה ה-28 משורות המארחת, ומארק האמסיק ניצל זאת כדי להעלות את נפאולי ליתרון בדקה ה-41. אלא שרגע לפני בשריקה למחצית הורחק הוגו קמפאניירו אחרי עבירה ברחבה וסרג'יו פלוקארי דייק מהנקודה.

המחצית השנייה נפתחה עם לחץ של גנואה, שבדקה ה-55 השלימה מהפך. כדור ארוך של השוער מרקו אמליה הגיע לג'אנדומניקו מסטו, והקשר שלח כדור נהדר לרשת בבעיטה ממרחק. בדקה ה-75 הגיע השלישי עם קריצה לדייגו מראדונה, כאשר שני המחליפים הארגנטינאים דאגו לשער. רודריגו פלאסיו היה בתפקיד המבשל, והרנן קרספו הבקיע את הראשון שלו במדי גנואה. מחליף נוסף, חוסיין חארג'ה, חגג גם הוא את הראשון שלו במדי הרוסובלו בפנדל בדקה ה-88.

סיינה - רומא 2:1

אחרי שרשמה את פתיחת העונה הגרועה בהיסטוריה שלה ונפרדה לשלום מלוצ'יאנו ספאלטי, עלתה היום רומא למשחק ראשון תחת הדרכתו של קלאודיו ראניירי בתקווה להשיג נקודות בכורה. עדיין ללא השוער דוני והמגן סיסיניו, ציפה ראניירי מפרנצ'סקו טוטי לקחת יוזמה ולהוביל את הג'אלורוסי בטוסקנה.

רומא שלטה במשחק והחזיקה יותר בכדור, אך לא יצרה מספיק איומים על המסגרת וספגה בפעם הראשונה בה כדור של סיינה נבעט למסגרת שלה. מאסימו מקארונה הוותיק היה זה שמצא את הרשת בדקה ה-26, וסידר יתרון לסיינה, אבל רומא לא ויתרה והבלם פיליפ מקסס השווה בדקה ה-73, אחרי בישול של טוטי. בדקה ה-89 הוכרע המשחק, כשג'ון ארנה ריסה ירה כדור חופשי פנימה וסידר לראניירי ספתח כלבבו.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

אטאלנטה - סמפדוריה 1:0

מלבד יובנטוס, יש שתי קבוצות נוספות עם מאזן מושלם. האחת היא גנואה שתשחק בהמשך הערב מול נאפולי, והשנייה היא יריבתה העירונית סמפדוריה. הקבוצה של לואיג'י דל נרי יצאה לברגמו למשחק לא פשוט, איבדה את פרננדו טיסונה בכרטיס אדום בדקה ה-52, ובכל זאת ניצחה. דניאלה מאניני ניצל בישול של אנטוניו קסאנו כדי לכבוש את שער הניצחון בדקה ה-63 ולהעלות את סמפ למקום הראשון בצוותא עם יובנטוס, כששער אחד מקנה עדיפות לביאנקונרי.

פיורנטינה - קליארי 0:1

עם מאזן של 14 מ-14 מול קליארי בארטמיו פרנקי ואפילו ללא הכוכב אדריאן מוטו, ידעה פיורנטינה שכל דבר פרט לניצחון ייחשב כישלון עבורה. סטבאן יובטיץ', שנמצא בכושר מסחרר לאחרונה, קיבל מקום בהתקפה לצד אלברטו ג'ילארדינו, אבל דווקא האיטלקי היה זה שכבש. הגבהה של חואן ורגאס מצאה את הראש של החלוץ הגבוה, שהכניע בדקה ה-55 את פדריקו מארקטי והעלה את מאזן הויולה לשבע נקודות.

אודינזה - קטאניה 2:4
לאודינזה: אנטוניו פלורו פלורס (29), אנטוניו די נטאלה (55, 69 בפנדל ו-79). לקטאניה: טקאיוקי מורימוטו (11), ג'וזפה מסקארה (34 בפנדל)

בולוניה - קייבו 2:0
לקייבו: ג'אמפיירו פינצי (18), סרג'יו פליסייר (29)

פאלרמו - בארי 1:1
לפאלרמו: איגור בודאן (90). לבארי: ריקרדו אלגרטי (2)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully