וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלוסה לא ישחק מול מכבי חיפה

החלוץ יישאר בגרמניה כדי לטפל ברגלו: "אני לא כשיר במאה אחוז". ריברי: "רוצה לשחק מהפתיחה, תהיה אווירה נהדרת"

פרנק ריברי שוב מחייך. אף אחד לא יכול היה לפספס את פרץ האקסטזה של הקשר הצרפתי לאחר השער שכבש ב-1:5 הגדול של באיירן מינכן מול דורטמונד, כאשר קפץ על מאמנו לואי ואן חאל, שעל פי דיווחים לא ממש הסתדר איתו. היום (ראשון), יממה לפני הנחיתה של האימפריה הגרמנית בישראל לקראת המשחק מול מכבי חיפה, הצרפתי כבר מדבר על הארכת חוזה בבאיירן, כאילו מעולם לא רצה לעבור לספרד.

"אני מרגיש אהוב כאן", אמר ריברי, לו חוזה במינכן עד 2011. הדברים הולכים טוב, האנשים במועדון תומכים בי ואני מקבל תגובות נהדרות מקהל האוהדים. הם נותנים לי כוח ובזכותם הקאמבק שלי מצליח אחרי הפציעה. בהתחלה היה קשה כי למאמן הייתה הפילוסופיה שלו, אבל הוא מאוד חכם ויש לו ניסיון רב. נזקקו לזמן כדי להתרגל וכרגע אנו קוצרים את הפירות ומרגישים בטוחים יותר".

לקראת המשחק בישראל, מצפה ריברי לזכות סוף סוף לערוך הופעת בכורה בהרכב של קבוצתו: "אני צריך משחקים כדי לחזור לכושר מלא. בהתחלה היה חשוב לעשות זאת בהדרגה מהספסל, אבל עם הזמן זה נהיה משעמם. אני לא יודע אם הרגליים יחזיקו למשך 90 דקות, אבל אני רוצה לשחק החל משריקת הפתיחה. ממה שאני זוכר מהמשחקים עם נבחרת צרפת, תהיה אווירה נהדרת באיצטדיון".

בניגוד לריברי, מירוסלב קלוסה מתקשה לחייך. החלוץ בן ה-31 שכבש צמד במדי גרמניה ב-0:4 על אזרבייג'אן בשבוע שעבר, יישאר במינכן על מנת להמשיך בתהליך השיקום של רגלו, בה עבר מספר פציעות בשנתיים האחרונות. "אני עדיין לא במאה אחוז כשירות", אמר קלוסה בנושא, "אפילו אם כבשתי פעמיים במשחק של הנבחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully