וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן פרסי: "אדבאיור ניסה לפגוע בי בכוונה"

חלוץ ארסנל מאשים את אדבאיור בכניסה מסוכנת: "זו הייתה דריכה אכזרית". אסטון וילה גברה 0:1 בדרבי על בירמינגהאם

כצפוי, המפגש של עמנואל אדבאיור מול קבוצתו לשעבר היה חם ומותח, ולא נגמר בשלום. חלוץ מנצ'סטר סיטי פגש אמש את ארסנל, קבוצתו לשעבר, ולא רק שכבש את שער נגיחה מצוין, אלא אף היה מעורב בשני אירועים מעוררי מחלוקת, והיום (ראשון) ההתאחדות האנגלית הודיעה כי היא תבחן היטב את שני האירועים.

הראשון בהם היה כשאדבאיור דרך בצורה גסה על פרצופו של חלוץ ארסנל רובין ואן פרסי. אומנם על פניו ניתן להסיק כי הדריכה לא הייתה מכוונת, אך ללא ספק היא הייתה חלק משרשרת של פעולות אלימות בין שחקני ארסנל לאדבאיור, ונדמה שהטוגולזי הגיב בזעם לגלישה הפרועה של ואן פרסי. ההולנדי, בכל מקרה, טופל במשך דקות ארוכות מחוץ למגרש, כשסימני הסטופקס על פניו מעידים על עוצמת המכה שספג.

"זו הייתה דריכה אכזרית וחסרת אחריות", האשים ההולנדי, "הוא ניסה לפגוע בי בכוונה, אני מאוד פגוע ומאוכזב ממנו. למזלי, נמנעה ממני פגיעה חמורה יותר, כי זה היה סנטימטרים מהעיניים שלי. הוא שינה במיוחד את הזווית של הגוף שלו כדי לאפשר את הפגיעה בי. זה היה חסר כבוד".

התקרית השנייה שתיבחן על ידי ההתאחדות הייתה התגובה של אדבאיור לשער שכבש, כאשר רץ באמוק לאורך כל המגרש, רק כדי לחגוג במיוחד מול היציע שבו ממוקמים אוהדי ארסנל, שעמם היה לו סכסוך מתוקשר.

מנכ"ל ההתאחדות יאן ווטמור הגיב לאירועי המשחק: "לא התרשמתי לחיוב מהריצה של אדבאיור לעבר יציע אוהדי ארסנל כדי לחגוג מולם, מאחר שהבעיות שלו איתם הן דבר שידוע לכולם". גם שופט המשחק מארק קלאטנבורג שלף כרטיס צהוב לאדבאיור בעקבות החגיגות המוגזמות שלו, דבר שהרתיח את אוהדי ארסנל, שהשליכו עליו חפצים וניסו לפרוץ למגרש. אחד מהסדרנים, שניסה לעצור את אוהדי ארסנל, אושפז בבית חולים לאחר שנפצע מחפץ שנזרק עליו.

בירמינגהאם - אסטון וילה 1:0

המחזור החמישי בפרמיירליג נמשך היום (ראשון) עם הדרבי של בירמינגהאם, כאשר הקבוצה של אלכס מקליש אירחה במגרשה את אסטון וילה. מרטין אוניל העניק בכורה במרכז ההגנה לדייויד דאן וג'יימס קולינס שהגיעו לפני סיום מועד ההעברות בסכום כולל של 11 מיליון ליש"ט.

שני הבלמים עשו את עבודתם נאמנה וסייעו לבראד פרידל לשמור על שער נקי, אבל בחלק ההתקפי התקשתה וילה למצוא את הרשת עד אשר הגיעה הדקה ה-85. כדור חופשי מצא את ראשו של ג'ון קארו הנורבגי שהמשיך לעבר גבריאל אגבונלהור, והחלוץ הצליח להכניע בנגיחה את ג'ו הארט. ניצחון ליגה שלישי העונה לאסטון וילה, אם כי יוקרתי הרבה יותר מקודמיו. בירמינגהאם נותרת עם ארבע נקודות בלבד.

במשחק נוסף גברה פולהאם על אברטון 1:2. טים קייהיל כבש עבור האורחים בדקה ה-33, פול קונצ'סקי הישווה בדקה ה-57 ודמיאן דאף השלים מהפך 11 דקות לסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully