וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלאטן: "החיים קלים יותר בברצלונה"

איברהימוביץ' מסביר למה כ"כ פשוט לכבוש בברצלונה: "המגנים לא יודעים על מי לשמור". קאקה: "הוכחנו שהקבוצה מצוינת"

שני מחזורים חלפו בליגה הספרדית, ושתי הגדולות עדיין מושלמות. כצפוי, הפערים הכלכליים ממשיכים לתת את אותותיהם, ואתמול (שבת) גם ריאל מדריד וגם ברצלונה הראו עליונות מול יריבותיהן, ושורת הכוכבים הנוצצת של שתי הקבוצות השיגה שני ניצחונות קלילים.

בסנטיאגו ברנבאו בינתיים יכולים לשחרר אנחת רווחה. לא רק שריאל גברה אתמול 0:3 על אספניול, במשך דקות רבות היא אף שיחקה כדורגל שוטף ומהנה. מי שממשיך להיראות מצוין במדי "הגלאקטיקוס" הוא קאקה, שסיפק שני בישולים יפים וממשיך להפרות את שחקני ההתקפה. "אני מאוד שמח שבישלתי פעמיים, זה התפקיד שלי, ולבשל משמח אותי כמו לכבוש", אמר הברזילאי הנהדר, "הראינו שוב שאנחנו קבוצה מצוינת, כי התאמנו את עצמנו למשחק למרות השינויים בהרכב. המחצית הראשונה הייתה מצוינת, ואיפשרה לנו להשתלט על המשחק.

"זה היה שבוע מצוין עבורי, כי אחרי שני הניצחונות עם ברזיל, עכשיו גם הגיע הניצחון השני עם ריאל. מקווה שזה יימשך ככה".

מי שלא פתח אתמול בהרכב היה כריסטיאנו רונאלדו, שזכה למנוחה אחרי פגרת הנבחרות, אך עלה מהספסל וכבש, ואף זכה למחמאות מהמנהל המקצועי חורחה ולדאנו. "הוא שיחק שני משחקים וכבש פעמיים", החמיא ולדאנו לפורטוגלי, "יש לו נוכחות גדולה מאוד בצד ההתקפי, וכשהוא מקבל שטח פנוי הוא בלתי ניתן לעצירה". לגבי המשחק עצמו אמר ולדאנו: "ברגע שעלינו ליתרון זה הפך לקל יותר, וכך יכולנו להראות את העליונות שלנו".

כמו כן, הארגנטינאי סירב להצהיר כי רק ריאל ובארסה יתמודדו על התואר השנה בספרד: "עדיין מוקדם מדי, לא יודע אם באמת השנה זה יהיה מירוץ רק של שתי קבוצות".

ברצלונה: זלאטן מחכה לאינטר

גם בברצלונה נרשמה שביעות רצון, ועל אף שבמחצית הראשונה הבלאוגרנה שיחקו בהליכה, בסופו של דבר זה נגמר ב-0:2 קליל על חטאפה. "אני מסופק על השער שכבשתי, אבל הכי חשוב זה שאני נכנס לקצב הנכון", אמר זלאטן איברהימוביץ', שבינתיים ממלא היטב את מקומו של סמואל אטו, "אני עדיין לא מציג מאה אחוז מהיכולת שלי, אבל אני מתקרב לשם".

זלאטן החמיא לחבריו לקבוצה, שהופכים את חייו לפשוטים יותר. "מסי ואינייסטה הופכים את החיים שלי לקלים", אמר החלוץ השבדי, "הם פותחים עבורי שטחים, והמגנים לא יודעים את מי לשמור".

כמו כן, איברהימוביץ' כבר מחכה בקוצר רוח למשחק ביום רביעי של ברצלונה במסגרת ליגת האלופות, כשיתארח עם חבריו בסן סירו למפגש מול אינטר, קבוצתו לשעבר. "עבורי זה יהיה משחק מאוד מיוחד אך גם מאוד קשה, כי זה מקום שביליתי בו שלוש שנים נפלאות ויש לי ממנו זיכרונות נהדרים", אומר זלאטן, "אני גאה לחזור לשם עם קבוצתי החדשה".

מי שערך הופעת בכורה במדי ברצלונה היה דימיטרו צ'יגרינסקי, שסחט מחמאות ממאנו פפ גוארדיולה: "עוד לפני המשחק סברתי שעשינו איתו עסקה מעולה, אבל אחרי שראיתי אותוט משחק אני מאמין שהוא עוד יתרום הרבה מאוד למועדון הזה, ולהרבה מאוד זמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully