וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאונרדו: "כשהקבוצה משחקת רע, גם רונאלדיניו רע"

מאמן מילאן סירב להטיל את האחריות לתיקו המאופס בליבורנו על הברזילאי. דייגו בספק למשחקה של יובה מול בורדו

מילאן לא מצליחה להתרומם. אחרי תבוסה 4:0 לאינטר, הגיעו הרוסונרי לליברונו, ויצאו משם עם תיקו 0:0 מאכזב, ששומט את הקרקע מתחת לשאיפותיהם לזכות באליפות. המאמן לאונרדו הצהיר כי אנדראה פירלו לא ישחק בעמדה קדמית כפי ששיחק במדי נבחרת איטליה, עמדה בה הפגין יכולת מצוינת, ואולי כדאי לו בכל זאת לאמץ את גישתו של מרצ'לו ליפי. חולשתו של רונאלדיניו לא תרמה למילאן, וליאונרדו שוב נאלץ לחפש הסברים שיספקו את האוהדים.

"ליבורנו הראתה מוטיבציה גבוהה", אמר המאמן הברזילאי, "המחצית הראשונה שלנו היתה טובה, יצרנו הרבה הזדמנויות והיינו יכולים לכבוש". לאונרדו התייחס ליכולת הדלה של רונאלדיניו ואמר: "אם כל הקבוצה משחקת רע, אז גם הוא משחק רע. לא צריך לשפוט שחקנים, לרונאלדיניו יש אחריות כלפי הקבוצה בדיוק כמו שאר השחקנים".

טרזגה: "עבדתי קשה כדי לחזור לרמה הזאת"

נשיא יובנטוס ג'ובאני קובולי ג'יגלי הילל את קשר הקבוצה, דייגו, אותו רכשה הקיץ הגברת הזקנה מוורדר ברמן תמורת 25 מיליון יורו. "אנחנו משוכנעים שהוא, כמו כל הקבוצה, יכול לעשות דברים גדולים", אמר ג'יגלי ל"סקיי ספורט איטליה" לפני המשחק נגד לאציו, בו ניצחה יובה 0:2. "הוא מבין את האווירה באיטליה, ויש לו מוטיבציה".

דייגו נפצע במהלך המשחק ופונה באלונקה, אולם זה לא פגע במאזנה המושלם של יובנטוס. הגברת הזקנה לא הרשימה במיוחד אמש (שבת), אך גם יכולת בינונית הספיקה לה לניצחון חוץ. "אני מקווה שזה לא רציני", אמר דייגו ל"קוריירה דלו ספורט", "אני חש כאב, אני מקווה שזו לא אותה פציעה ממנה סבלתי בגרמניה בעונה שעברה". היום יעבור הברזילאי בדיקות רפואיות". ביום שלישי, יובה, יריבתה של מכבי חיפה בליגת האלופות, תפתח את הופעותיה במפעל בבית נגד בורדו. כרגע לא ברור אם דייגו יהיה כשיר למשחק נגד אלופת צרפת, ובמידה שלא, המאמן צ'ירו פרארה יפתח עם הכישרון האיטלקי סבסטיאן ג'ובינקו.

דויד טרזגה ישמח להמשיך מול בורדו את יכולתו מהניצחון על לאציו, בו כבש שער ליגה ראשון מאז פברואר. "ההרגשה מצוינת. העונה שעברה היתה קשה, סבלתי מפציעות ולא תרמתי לקבוצה", אמר הצרפתי. "עבדתי קשה כדי לחזור לרמה הזאת והחברים עזרו לי. השער נתן לי הרבה ביטחון".

"אנחנו יודעים שניתקל בקשיים", אמר פרארה בסיום, "לאציו הפעילה לחץ עלינו". המאמן החמיא לטרזגה ואמר: "אני חייב לציין את הגישה שלו למשחק. בעונה הזאת נצטרך תרומה מכולם, השער שלו היה פרס ליכולת שלו במשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully