וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"וואלה, אולי באמת אפשר להפתיע"

שחקני נבחרת הדייויס המריאו הבוקר לספרד, כשהם מעודדים מהידיעה על פרישתו של נדאל מהמפגש. סלע: "זה נותן לנו תקווה"

יותם רונן

צילום ועריכה: יותם רונן

"אולי כן נצליח לגנוב ניצחון היסטורי גדול"

בשעת בוקר מוקדמת, התייצבו בשדה התעופה שחקני נבחרת הדייויס, שהמריאו לאיזור מורסיה שבספרד לקראת מפגש חצי הגמר ההיסטורי מול אלופת המפעל, שייצא לדרך ביום שישי. הראל לוי, ששיחק השבוע בטורניר באיטליה, יצטרף אל הנבחרת בספרד.

הידיעה הטרייה מסוף השבוע על פרישתו של רפאל נדאל, לצד הידיעה המוקדמת יותר על שחרורו של המדורג 2 בספרד פרננדו ורדאסקו, גרמה למצב רוח טוב ואופטימיות זעירה בקרב שחקני הנבחרת, שפתאום נזכרו בכמה דברים גדולים שעשו במפעל, הרבה בזכות האמונה הגדולה של כולם.

אנדי רם: "קודם כל זה היסטוריה, אנחנו לא רגילים לדברים כאלה וזה אחד המעמדים הגדולים בטניס. זה שנדאל וורדאסקו לא משחקים זה נותן מוטיבציה כי זה גורם לנו לחשוב שוואלה, אולי אפשר לעשות את זה. זה יכול להיות היתרון שלנו, כי אנחנו באים כאנדרדוג ובכיף, מגובשים כמו תמיד, אולי כן נצליח לגנוב ניצחון היסטורי גדול".

דודי סלע: "זה משמח (שנדאל לא ישחק) למרות שזה לא משנה. יש להם את פרר, רוברדו, לופז, הרבה שחקנים בעשרים או שלושים הראשונים.. זו הקבוצה הכי טובה בעולם, אבל זה נותן לנו תקווה"

יוני ארליך: "אנחנו מתחברים בתור נבחרת כי יש כוח והכימיה נותנת לנו טיפה אקטסרה. האנרגיות שאנחנו מביאים אחד לשני מביאות יותר ממאה אחוז וזה ההבדל בינינו לנבחרות אחרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully