וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן חאל: "היכולת האישית של השחקנים עשתה את ההבדל"

בבאיירן מינכן היו מרוצים מהמחצית השנייה ב-1:5 בדורטמונד. שווינשטייגר: "זה לא היה המשחק הטוב ביותר שלנו העונה"

בבאיירן מינכן היו מאוד מרוצים הערב (שבת) אחרי ניצחון 1:5 גדול בחוץ על דורטמונד. עבור הבווארים היה זה ניצחון שני רצוף, כשגם הקודם (0:3 על ולפסבורג) היה מרשים למדי ואחרי מספר שבועות לא טובים בפתיחת העונה, הקבוצה של לואי ואן חאל נראית טוב מאוד.

אנשי באיירן התייחסו כולם להבדלי היכולת בין המחציות לאחר שהראשונה הסתיימה ב-1:1 ובשנייה קבוצתם כבר הפליגה לניצחון ו-ואן חאל, שנראה מאושר אחרי השערים של קבוצתו וחגג עם שחקניו, אמר: "התחלנו את המשחק לא טוב וברבע השעה הראשונה בקושי נגענו בכדור. במחצית השנייה היכולת האישית של השחקנים שלנו עשתה את ההבדל. אני מרוצה אחרי שהיה שבוע עמוס".

גם חבר ההנהלה קארל היינץ רומיניגה התייחס לכך שרבים משחקני הקבוצה הגיעו רק באמצע השבוע: "זה היה משחק קשה אחרי שהרבה שחקנים היו עד יום רביעי עם הנבחרות שלהם ואתה אף פעם לא ממש יודע איך הם יחזרו מבחינה פיזית. המחצית השנייה שלנו הייתה נהדרת ואנחנו מאוד מרוצים".

בסטיאן שווינשטייגר, שכבש הערב את השני של באיירן ולמעשה השלים את המהפך, הוסיף: "המחצית הראשונה שלנו לא הייתה טובה כי לא היינו מספיק אגרסיביים במשחק שלנו. במחצית השנייה נראינו יותר טוב, נראנו מצוין וכבשנו שערים יפים, אבל בגלל 45 הדקות הראשונות אני אגיד שזה לא היה המשחק הטוב ביותר שלנו העונה. אם נמשיך לשחק כמו במוחצית השנייה, נגיע להרבה הצלחות העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully