וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובנטוס מסתכלת על כולם מלמעלה

הגברת הזקנה שמרה על מאזן מושלם לאחר 0:2 על לאציו. טרזגה כבש לראשונה מאז פברואר. 0:0 למילאן בליבורנו

גם לאחר המחזור השלישי בסריה A, יובנטוס יכולה להתגאות במאזן מושלם. הגברת הזקנה חזרה מהאולימפיקו עם 0:2 על לאציו, שהושג ביכולת לא מרשימה ועם קצת עזרה מהשופט. ובכל זאת, הביאנקונרי נראים בדרך הנכונה. יובנטוס עלתה למשחק ללא אלסנדרו דל פיירו הפצוע, ואיבדה את דייגו שנפצע במחצית הראשונה והוחלף על ידי סבסטיאן ג'ובינקו. מנגד, פתח בהרכב דוד טרזגה, נראה חלוד, החמיץ בשלומיאליות אבל בתוספת הזמן הגיע הרגע הגדול שלו כשדחק לרשת לאחר הדיפה של פרננדו מוסלרה מבעיטה של אמאורי. שער ראשון לצרפתי מאז חודש פברואר.

עוד קודם לכן, ימשחק ההגנה של יובנטוס נראה מצוין. לאציו, למרות ששיחקה ללא מאורו זראטה ותומאסו רוקי הפצועים, שלטה במשחק, אך נתקלה ביום מצוין של השוער בופון והבלם קייליני. על סף סיום המחצית הראשונה, כבש סטפנו מאורי שער חוקי שנפסל על ידי השופט בטענה לעבירה שלא הייתה. לאציו המשיכה ללחוץ גם במחצית השניה, אך ספגה מרגלי מרטין קאסרס, שכבש בבעיטת יעף יפהפה בדקה ה-72 והכניע את בן ארצו, פרננדו מוסלרה. הביאנקוצ'לסטי מאבדים נקודות ראשונות.

לעומת יובה, כרגע נראה שאצל הרוסונרי אין שינוי. שחקניו של לאונרדו קיוו לנצל את משחק החוץ מול העולה החדשה ליבורנו הערב (שבת) על מנת להתאושש מהתבוסה המחפירה 4:0 לאינטר בדרבי של מילאנו במחזור הקודם, אך הסתפקו בנקודה אחת ו-0:0 מאכזב. מילאן כבשה עד כה שני שערים בלבד, ולזכותה ארבע נקודות.

"לא האמנתי שנחטוף כזו מכה בשלב כל כך מוקדם של הקדנציה שלי, אבל אני מסתכל על הצד החיובי", אמר המאמן הברזילאי לפני המשחק, כאשר באופק מחזור הפתיחה של ליגת האלופות. בפועל, הצד החיובי לא ממש נראה אצל המילאנזים, אלא אם כן שער נקי ויתרון באחוזי השליטה בכדור מספיקים כרגע עבור לאונרדו.

ליבורנו השיגה עד כה נקודה אחת בליגה, והערב המעט שהגיעה לה זה להכפיל את מאזנה. העולה החדשה הייתה עדיפה על פני יריבתה, אבל פרנצ'סקו טבאנו ומוצארט הברזילאי, בהופעת הבכורה שלו, לא השכילו להכניע את מרקו סטורארי. קלאס יאן הונטלאר ורונאלדיניו איכזבו במילאן והוחלפו בדקה ה-55, כאשר את מקומם תפסו פיליפו אינזאגי ואנדראה פירלו שגם הם לא שינו את מהלך המשחק. מעניין מה יגיד עכשיו סילביו ברלוסקוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully