וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד גברה על הפועל עכו 0:1

שער בודד של משה אוחיון בדקה ה-19 העניק ליוסי מזרחי ושחקניו ניצחון שני העונה. עכו ממשיכה לשהות בתחתית

מ.ס אשדוד השיגה הערב (שבת) את ניצחונה השני העונה, שוב נגד עולה חדשה והפעם 0:1 על הפועל עכו בבית. אחרי תיקו שהומר להפסד ביתי נגד בני יהודה במשחק הפתיחה, הקבוצה של יוסי מזרחי התאוששה עם ניצחון על הפועל חיפה וכעת עשתה התקדמות נוספת.

מנגד, עכו עדיין צריכה לעבוד קשה כי כרגע מסתמן שנכונו לה מאבקי השרדות קשים. אחרי שנראה שירון הוכנבוים סופסוף השלם את הסגל או לפחות התקרב לכך, עכשיו הקבוצה שלו תהיה צריכה ללמוד להוציא נקודות ממקומות בלתי צפויים, לסחוט תוצאות תיק במשחקי חוץ נגד קבוצות טובות יותר ואשדוד זו דוגמה מצוינת.

דימיטאר מקרייב היה קרוב בדקות הפתיחה ולא מצא את המסגרת, אבל בדקה ה-19 משה אוחיון בעט מכ-25 מטרים כדור שטוח, דודו גורש ירד לאסוף, אבל הכדור חלף לו בין הרגליים והקבוצה מעיר הנמל עלתה ל-0:1. עד הסיוםאשדוד הגיעה לעוד מספר הזדמנויות, אבל החמיצה והקבוצה של יוסי מזרחי הסתפקה בניצחון מינימלי.

מ.ס אשדוד: דראגן סטויקיץ', אורי אוזן, כריסטיאן גונזאלס, מתן אוחיון, רחמים צ'וקול, סטפן קינגווה, משה אוחיון, שי רביבו (עידן שדה, 75), עידן שריקי (ברוך דגו, 81), ברק בדש (אמיר לביא, 65), דימיטאר מקרייב.

הפועל עכו: דודו גורש, ג'וני טננבוים, גבע ברקאי, איציק כהן, רון בן נחום, עבדול ראזק איסמעיל (אדק מ'בה, 63), עמנואל אמנגואה, בן בנימין, שחר סימנטוב, ארדיאן נוהיו (אושרי גיטא, 75), עומאר עבדול עזיז (רועי דיין, 63).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully