וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיילר: "אתרכז בכדורסל, למרות בנות ישראל היפות"

12.9.2009 / 20:05

כוכבה הצעיר של מכבי חיפה פגש את האוהדים באימון פתיחת העונה והוסיף: "יש לנו קבוצה מאוד מוכשרת. ניראה מצוין"

איתי חסיד

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

מכבי חיפה פתחה הערב (שבת) את אימוניה באולם בקרית אליעזר, שהתמלא באוהדים, שהגיעו היישר ממשחק הכדורגל של הקבוצה מול הפועל רמת גן. סגנית האלופה, שויתרה בתחילת הקיץ על השתתפותה במסגרת היורוקאפ, הפכה בתחילת הקיץ לאחת הקבוצות המעניינות בליגה, כשצירפה את כוכב המכללות ג'רמי טיילר. בנוסף לטיילר הגיעו לקבוצה גם דרור חג'ג', ג'ייסון ריץ', ג'סי פלוט-רוסה, שהצטרפו לדבון ג'פרסון, עידו קוזי'קרו, משה מזרחי, עמית בן דוד, טוד גולדן ובן סטרונג, שממשיכים מהעונה שעברה.

אשכנזי: "חובת ההוכחה עלינו"

האימון הופסק רבע שעה לאחר פתיחתו לאחר שאוהדי חיפה הדליקו אבוקה ופרצו לאולם. ג'ייסון ריץ', שפגש לראשונה את האוהדים המקומיים, אמר לאחר האימון: "האוהדים נותנים הרבה אנרגיה, ואני שמח להיות במכבי חיפה. זאת הולכת להיות שנה מהנה. עוד לא שיחקתי עם אף אחד מהשחקנים, לא עם דבון ולא עם אף אחד אחר. אנחנו צריכים לבנות את הכימיה של הקבוצה. אני מאמין שתהיה לנו קבוצה טובה, אני מאוד אוהב את השחקנים שיש פה. אם נעבוד קשה נגיע לאן שנרצה להגיע".

מאמן הקבוצה, אבי אשכנזי לא נראה נלהב במיוחד מפיצוץ האימון: "אני לא רוצה להשוות לשנה שעברה, כי גם אז הייתה התלהבות. כנראה זה עכשיו ריטואל קבוע בכדורסל, לפתוח את העונה עם התפרצות של הקהל פנימה. עברנו את זה, ועכשיו ממשיכים הלאה". על העונה הקרובה אמר אשכנזי: "יש הרגשה של אתגר, אנחנו קבוצה שחובת ההוכחה עליה. עשינו משהו שנה שעברה, ולכן הציפיות שלנו מעצמנו הרבה יותר גבוהות". על שחקניו החדשים, ובעיקרם ג'רמיי טיילר, אמר המאמן: "יש לי זרים צעירים, ומצד אחד יש פה אתגר להכנסה שלהם לקצב משחק של הכדורסל האירופאי. תהיה פה הרבה התלהבות".

טיילר עצמו נשמע נרגש מהאוהדים: "אני מרגיש שזאת הייתה חוויה טובה בשבילי, זה נהדר איך אנשים אוהבים את הכדורסל בחיפה. יש פה קהל טוב, ואני מרגיש כמו בבית. אני מרגיש שאני חייב לתת לקהל בכל משחק 100 אחוז מעצמי. יש לנו קבוצה מאוד מוכשרת, ברגע שנתחיל לעבור על התרגילים והכימיה, ניראה מצוין". על הנופים השונים שהספיק לחוות, אמר טיילר: "ישראל היא מדינה יפה, וחיפה היא כמו סן דייגו. אני הולך להתרכז בכדורסל, למרות בנות ישראל היפות".

"אנחנו אחת משתי הקבוצות הטובות בארץ"

אחד שכבר העביר עונה בחיפה, עידו קוזי'קרו, אמר בחיוך גדול: "כולם פה ירוקים, וזה טוב. אנחנו אחת משתי הקבוצות הכי טובות בארץ, לאור התוצאות של העונה הקודמת. תהיה ליגה קשה, אבל בנו פה צוות יפה, ואני מקווה שנגיע לפחות לאותם הישגים כמו בעונה הקודמת".

הקבוצה, שתשחק ב-4 לאוקטובר בגביע ווינר מול עירוני נהריה בירושלים, תפתח את משחקי האימון שלה ביום שלישי הבא, בוינגייט מול אליצור מכבי נתניה. בהמשך תקיים חיפה משחק אימון נוסף מול נתניה, תתמודד בשני מפגשים מול עירוני נהריה ותארח לפני פתיחת הליגה את הפועל ירושלים. חיפה תפתח את העונה ב-25 לאוקטובר במשחק שישחזר את גמר הפיינל פור, כשתארח את מכבי תל אביב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully