וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורמולה 1: המילטון יזנק מהפול פוזישן במונזה

אלוף העולם ניצח במקצה הדירוג של הגרנד פרי האיטלקי, במסלול הבית של פרארי. סוטיל הגיע שני, רייקונן שלישי

חמישה מירוצים נותרו לסיום עונת הפורמולה 1, והיום (שבת) הגיעו הנהגים למקצה הדירוג במונזה, ביתה של פרארי, שם ייערך מחר המירוץ ה-13 של העונה. פרארי, שקיוותה להמשיך את התנופה מהניצחון הראשון שלה ב-2009 שהושג בבלגיה, ראתה את אלוף העולם לואיס המליטון ממקלארן מתגנב ומסיים ראשון כדי לזנק מחר מהפול פוזישן.

פורס אינדיה, שבמירוץ הקודם בבלגיה לקחה נקודות ראשונות, ניצלה את המומנטום והכניסה את שני נהגיה, אדריאן סוטיל וטוניו ליוצי, לשמינייה, כשהראשון כמעט ועשה היסטוריה אך הסתפק בסוף במקום השני. קימי רייקונן סידר לפרארי מקום בקו השני כשסיים שלישי, הייקו קובליינן הגיע רביעי, רובנס באריקלו מבראון GP סיים חמישי וחברו לקבוצה, מוליך הדירוג ג'נסון באטון, רק שישי.

ג'אנקרלו פיסיקלה, שהשלים את מעברו מקבוצת פורס אינדיה לפרארי רק בשבוע שעבר, היה לנהג האיטלקי הראשון שמייצג את פרארי במסלול הבית של הקבוצה במונזה, מאז עשה זאת איבן קאפלי ב-1992. באימון המסכם איבד פיסיקלה שליטה על רכבו והתנגש בצידי המסלול, וגם את מקצה הדירוג סיים באופן מאכזב רק במקום ה-14. גם לקבוצת BMW סאובר היה יום רע, כשבעיה במנוע השביתה את המכונית של ניק היידפלד ומיד לאחר מכן גם את זו של רוברט קוביצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully