וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה ניצחה 1:3 את אחי נצרת

קרוב העולות החדשות הסתיים בניצחון גדול לאדומים. ערן לוי (15), בלו (56) ואבו ניל (64) כבשו, לוזון השווה זמנית והורחק

שש קבוצות עלו בקיץ לליגת העל, ואחרי שלושה משחקים כבר אפשר לומר בוודאות שהפועל חיפה היא המרשימה מכולן. הקבוצה של שלומי דורה השיגה הערב (שבת) ניצחון חוץ שני העונה 1:3 על מכבי אחי נצרת, שממשיכה להיראות רע ולסגור את הטבלה עם אפס נקודות משלושה משחקים. מאזן שהצליח לעצבן גם את האוהדים שהתפרעו ביציעים בעילוט.

האדומים של שלומי דורה מתגלים כאחת הקבוצות ההתקפיות והאטרקטיביות בליגה. על המקהלה מנצח ערן לוי המצוין, כשעדן בן בסט והתוספת החדשה, ירו בלו, הופכים את חיפה לקבוצה מסוכנת מאוד. הילד אמיר אבו ניל עלה הפעם מהספסל, אבל כעבור שלוש דקות כבש את השער השלישי של קבוצתו.

עוד קודם לכן, בדקה ה-15, רשמה השמאלית של ערן לוי פרמיירה בליגת העל כשפצצה אדירה ממרחק מצאה את המשקוף והרשת של רוסלן ניגמטולין. יניב לוזון עוד הספיק להשוות בדקה ה-24, לפני שערן לוי בנה עוד שער, הפעם לירו בלו. אבו ניל המחליף ניצל טעות חמורה בהגנת המארחים וחתם את התוצאה.

השער הוציא את אוהדי נצרת משלוות נפשם, ואלה החלו להתפרע וניסו לפרוץ ליציע בו ישבו אוהדי חיפה. המשטרה התערבה והרחיקה מספר אוהדי מהמגרש. נצרת, עם הרבה בעיות בהגנה בשל הפציעות של אנדרסון ווסט ויקיר שינה, סופגת הפסד שלישי ברציפות שימשיך להגביר את הלחץ על המאמן אלי מחפוד. ואם לא די בכך, המארחת איבדה לקראת הסיום גם את יניב לוזון בכרטיס אדום.

מהלך המשחק

דקה 15: גול! חיפה כובשת בהתקפה הראשונה של במשחק. בן בסט וערן לוי החליפו מסירות במרכז המגרש, האחרון התקדם ומ-25 מטרים הפציץ למשקוף ופנימה. 0:1 הפועל חיפה.

דקה 17: יניב לוזון הגביה כדור חופשי מ-40 מטרים, הכדור פגע בקרקע וקפץ אל משקוף שערו של בן שנן.

דקה 24: גול! יניב לוזון הסתער על כדור באמצע המגרש לאחר היתקלות עם יוסי דורה, התקדם ומ-25 מטרים ובעט למרכז השער, אך גליל בן שנן טעה ולא הצליח למנוע את השער. 1:1

דקה 47: פאפו הגביה מימין וערן לוי המשיך מהאוויר לידיים של ניגמטולין.

דקה 56: גול! ערן לוי העלה כדור לרחבה מימין, בן בסט נגח לרוחב השער וירו בלו המשיך בנגיחה מקרוב לרשת. 1:2 לחיפה.

דקה 64: גול! טעות חמורה של הגנת אחי נצרת, שכשלה להרחיק כדור פשוט. אבו ניל נותר לבד מול ניגמטולין, עקף אותו וכבש. 1:3.

דקה 80: כרטיס אדום! יניב לוזון נפל ברחבה וספג צהוב שני על התחזות מהשופט לירן וקסברגר.

דקה 90: טרטצקי הגביה משמאל, הכדור ניתז מההגנה לרגליו של ערן לוי, שהפציץ מ-16 מטרים מעל השער.

הרכב הפועל חיפה: גליל בן שנן, אייל טרטצקי, סביטי ליפנייה, אושרי רואש, עמנואל פאפו, בריאן חרסיסיץ', יוסי דורה, ערן לוי, רן אבוקרט (אמיר אבו ניל, 61), עדן בן בסט (גל אראל, 81), ירו בלו (הישאם כיוואן, 73).

הרכב אחי נצרת: רוסלן ניגמטולין, אסמאעיל עאמר, ווהאב ברכאת, מוחמד עמרייה, מג'ד יונס, אדהם האדיה, שלומי חנוכה (לוהאב כיאל, 67), יניב לוזון (הורחק, 80), טצ'ם נטויה (סלאח אבו עייאש, 81), איב ג'ידה (אנס דאבור, 73), תומר חמד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully