וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה ניצחה 1:3 את הפועל ר"ג

האלופה שוב הסתבכה מול עולה חדשה, אבל הפכה פיגור לניצחון 1:3, כשארבייטמן שוב מוצא את הרשת. ועכשיו, באיירן

שלושה ימים לפני המשחק הראשון בשלב הבתים של ליגת האלופות מול באיירן מינכן, אירחה הערב (שבת) מכבי חיפה את העולה החדשה הפועל רמת גן, נקלעה לפיגור כמו במחזור הקודם, אך שוב התגברה על הקשיים וניצחה 1:3. בחיפה יש התרגשות גדולה לקראת ההופעה על הבמה המרכזית של אירופה והתייצבות עם מאזן מושלם בליגה בהחלט מעודדת מבחינת אלישע לוי, אם כי היכולת בהחלט טעונת שיפור.

אייל גולסה שחקן מכבי חיפה. איתי חסיד
גם השחקן הנמוך במגרש יכול לכבוש בנגיחה. גולסה/איתי חסיד

הזכרון מההדחה בגביע המדינה ב-2007, אז השתייכו האורדונים לליגה השלישית, נותר חקוק בראשם של החיפאים. בדקה ה-17 הפכה האימה לסוג של מציאות, כאשר הרוויה קובאצ'ביץ' הרשית בהופעת הבכורה שלו, לאחר הדיפה לא מספיק טובה של ניר דוידוביץ' וכדור שמצא דרכו בין כל השחקנים אל הרשת. בחיפה נזכרו שגם בשני המחזורים הקודמים הסתבכו מול הפועל עכו והפועל רעננה העולות, והחליטו הפעם לקצר תהליכים ולהפוך את התוצאה עוד במחצית הראשונה.

בניגוד להגנה השערורייתית שהציגו הירוקים בדקות הראשונות, כשהדברים אמורים בעיקר לגבי חוסר התיאום בין דקל קינן לז'ורז'ה טשיירה, ההתקפה נראתה הרבה יותר טוב. גוסטבו בוקולי, שקיבל לא מעט ביקורות מאז איבד את מקומו בהרכב, הוביל את הקישור ובישל את שער השיוויון לאייל גולסה, שהוכיח כי גם לנגוח הוא יודע. הכשרון הצעיר הפליא בדקה ה-45, כשמספרת שלו הגיעה לראשו של ולדימיר דבאלישווילי, והחלוץ הגאורגי נגח לרשת. הרמת גנים טענו לעמדת נבדל, אך גם אם היה כזה הספק הוא לטובת ההתקפה, וכל המחמאות לשופט משה בוחבוט.

המחצית השנייה התנהלה בסך הכל על מי מנוחות, כשהאורחים לא ממש מאיימים על התוצאה מתוך הבנה שאת הניצחון הראשון יחפשו במקום אחר, והזעם של המאמן המורחק יובל נעים בקושי נשמע מהיציע. אחרי השער הנפלא של שלומי ארבייטמן, האוהדים הירוקים התפנו לפנטז על יום שלישי, אבל כולם יודעים שזו תהיה אופרה אחרת. באיירן מינכן המאיימת, לאחר 1:5 מרשים בדורטמונד, לא תהיה כל כך נדיבה כמו העולות החדשות או אפילו רד בול זלצבורג המיושנת.

מהלך המשחק

דקה 2: אי הבנה בין שני הבלמים השאירה את איילי לבד מול דוידוביץ', אך השוער יצא טוב ומנע שער מוקדם.

דקה 4: משומר שלח את קטן לתוך הרחבה, הקפטן הוציא כדור רוחב וארבייטמן בעט מקרוב ונעצר אצל רפי כהן.

דקה 5: מוסא נכנס לרחבת חיפה ובעט החוצה ממצב קורץ.

דקה 7: משומר הקפיץ לרחבה לעבר בוקולי, שמהאוויר בעט טוב ורפי כהן בנגיעה קלה הדף לקרן.

דקה 17: גול! דוידוביץ' הדף לא טוב כדור קרן, קובאצ'ביץ' בעט מהאוויר והכדור עבר בין כולם עד שהתגלגל אל הרשת. 0:1 מפתיע לרמת גן.

דקה 23: דבאלישווילי נגח ממספר מטרים, ישר לידיו של רפי כהן.

דקה 30: גול! בוקולי הגביה כדור קרן, ודווקא גולסה הנמוך הגיע לכדור כשנותר חופשי ונגח לקורה ופנימה. 1:1.

דקה 37: חסן סובב כדור חופשי, מעט מעל שערו של דוידוביץ'.

דקה 42: בוקולי בעט מ-20 מטרים, הכדור פגע בראשו של חרמון וכמעט נכנס.

דקה 45: גול! גולסה הגיע ראשון לכדור שהסתובב ברחבת רמת גן ובמספרת נהדרת בישל לדבאלישווילי שנגח לרשת. הרמת גנים דרשו נבדל, המאמן נעים התפרץ והורחק ליציע, אך במקרה כזה הספק הולך להתקפה והשופט אישר בצדק את השער. 1:2 לחיפה.

דקה 45+2: קטן בעט כדור חופשי ורפי כהן הדף טוב לקרן.

דקה 58: מוסא ניסה להגביה מצד ימין, הכדור עשה דרכו לעבר השער ודוידוביץ' הדף.

דקה 81: גול! ארבייטמן קיבל מתנה מההגנה האורחת, וסובב בשמאל כדור נהדר לפינה הרחוקה של רפי כהן. 1:3 לחיפה

דקה 90: סוארס בעט חלש מעשרה מטרים, דוידוביץ' קלט בקלות.

הרכב מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', אייל משומר, דקל קינן, ז'ורז'ה טשיירה, פיטר מסיללה, גוסטבו בוקולי, ג'ון קולמה, אייל גולסה (עלי עותמאן, 80), יניב קטן (ליאור רפאלוב, 69), שלומי ארבייטמן, ולדימיר דבאלישווילי (מוחמד גדיר, 59).

הרכב הפועל רמת גן: רפי כהן, קובי מוסא, גולן חרמון, חיים מלכה, בני חדד, וויליאם סוארס, הרוויה קובאצ'ביץ' (בן לוז, 57), קרלוס צ'קאנה (שי חדד, 78), קובי חסן, ג'ורג' דאטורו, סרג' איילי (מור גולן, 73).

אוהדי מכבי חיפה. איתי חסיד
מה זו הקצפת לעומת הלחם והחמאה? אוהדי מכבי חיפה/איתי חסיד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully