וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים ניצחה 1:3 את מכבי פתח תקוה

אחרי 229 דקות ללא שער זכות, שבר ורד את הבצורת (49). תמוז הוסיף (67, 90), גבאי צימק (90). בנאדו הורחק (73)

לאחר שתי תוצאות תיקו בפתיחת העונה, הצליחה הערב (שבת) מחזיקת הגביע, בית"ר ירושלים, להשיג ניצחון בכורה בליגה, כאשר גברה במלאבס 1:3 על מכבי פתח תקוה בקרב בין שתי קבוצות שלא השיגו עד המשחק ניצחון. עידן ורד התכבד בשבירת הבצורת הבית"רית עם שער ראשון לירושלמים בדקה ה-49. המחליף טוטו תמוז הוסיף צמד (67, 90). דובב גבאי צימק רק לאחר השער השלישי של בית"ר.

עידן ורד, שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
הצליחו סוף סוף לכבוש ולנצח. ורד המצוין מקבל ברכה/ברני ארדוב

לאחר 229 דקות מפתיחת העונה, יצחק שום יכול לשחרר אנחת רווחה גדולה. מפלס הלחץ בבירה החל לגאות ולגאות, והמאמן התחיל להזיע. קבוצה של מאמן שדוגל בשיטה התקפית אם כי לעתים מפוזרת משהו, עם שחקנים יצירתיים ומוכשרים שכל מאמן היה שמח לקבל, לא הצליחה להבקיע משך שני משחקים. גם במחצית הראשונה של המשחק במחזור השלישי נמשכה הבצורת, אבל ארבע דקות לאחר פתיחת המחצית השנייה נשבר הקרח.

בית"ר שלטה במחצית הראשונה, הגיעה למצבים רבים אבל הייתה חסרה פעם אחר פעם את הגרוש ללירה. משגה בהגנת פתח תקוה, בשמירה לקויה בכדור קרן אפשר לוורד להבקיע את הראשון, שכאמור, הרגיע את שחקני בית"ר. בכלל, כשברק יצחקי לא ממש הורגש הערב, וברוכיאן לא השפיע הרבה על המשחק, היה זה ורד הדינמי שהפעיל הכי טוב את חבריו לקבוצה. למחזיקת הגביע אין אולי עומק גדול בסגל, אבל שחקני ההרכב שלה מצוינים ומשופעים בכישרון. כשאחד לא טוב, יש את השני וכן הלאה. מי שעוד חיפה על החברים הערב היה טוטו תמוז, שהחליף את יצחקי, כבש כבר אחרי שתי דקות את הראשון שלו, ובסיום המשחק את השני שלו והשלישי של בית"ר.

מכבי פתח תקוה ורוני לוי יוצאים גם מהמחזור הזה ללא שלוש נקודות, ובמלאבס לא יעברו על כך מהר לסדר היום. זה לא שפתח תקוה שיחקה רע, היא דווקא עמדה טוב על המגרש והייתה יציבה מול בית"ר. שחקניה אף הגיעו למספר הזדמנויות טובות (הכי קרוב הייתה הקורה של בוסיץ' במחצית הראשונה), אבל היא הייתה אנמית מדי. השער הראשון של בית"ר הוציא לה לגמרי את האוויר מהמפרשים.

לאחר שבשבוע שעבר הייתה פגרת הנבחרת, בשבוע הבא שוב תצא הליגה לחופש עקב חג ראש השנה. לבית"ר זה אולי לא בא בזמן הכי טוב, דווקא אחרי הניצחון, לפתח תקוה יהיה זמן לעשות עוד בדק בית ועוד חושבים כדי להשיג סוף סוף ניצחון ראשון.

מחצית ראשונה

דקה 10 - ברוכיאן קיבל כדור מיצחקי באגף, וניסה את מזלו בבעיטה מזווית קשה, הכדור הלך למסגרת, אבל אוהד כהן היה במקום ועצר.

דקה 15 - בן חיים התנהל עם הכדור, התקדם למרכז ושלח בעיטה, שהלכה די גבוה מעל השער של הרוש.

דקה 27 - קוזוקין הרים לרחבה, הכדור הגיע לוורד, ששלח כדור טוב ליצחקי, האחרון שם רגל, אבל הכדור שלו חמק ממש ליד הקורה. שוב זה רק כמעט לבית"ר.

דקה 28 - מתקפה רבתי על השער של פתח תקוה, אבל שתי בעיטות של ריקן נהדפו מצוין על ידי השוער כהן. בית"ר נראית מסוכנת מאוד.

דקה 34 - בוקסנבוים שלח כדור מצוין לא חזק אבל מסובב יפה, שעבר קרוב מאוד לקורה של הרוש.

דקה 45+1 - בן חיים חתך למרכז והכניס כדור גדול לבוסיץ', שעשה תנועה טובה. החלוץ הקרואטי גלש ושלח את הכדור לקורה של הרוש, הזדמנות מצוינת לפתח תקוה.

מחצית שנייה

49 - גול! לאחר 229 דקות ליגה ללא שער מפתיחת העונה, שבר ורד את הקרח. ברוכיאן הגביה קרן, ורד הצליח להתגבר על השומר שלו, לחמוק לו ולשלוח כדור טוב מכ-10 מטרים פנימה. 0:1 לבית"ר ירושלים.

דקה 56 - ורד היה קרוב לשני, ואחרי שקיבל כדור מריקן, כמעט הצליח לכבוש שוב. הפעם הכדור שלו שהלך לפינה הגבוהה של השער, נהדף מצוין על ידי אוהד כהן.

דקה 65 - תמוז הצליח לנגוח אחורה כדור, בן שושן הסתער והגיע ראשון לכדור לאחד על אחד מול כהן, החלוץ שלח בעיטה חזקה, שפגה בראשו של כהן, ששוב סיפק הצלה גדולה.

דקה 67 - גול! הנעת כדור יפה של בית"ר נגמרה בשני. ברוכיאן מסר למרכז הרחבה, בן שושן הוריד לטל, שבעט. הפעם, לאחר הצלות רבות, כהן התבלבל כשהדף לא טוב. תמוז המחליף התנפל על הריבאונד וכבש מחמישה מטרים בקלילות, 0:2 לבית"ר.

דקה 73 - אדום! בנאדו ספג צהוב שני והורחק, בית"ר ב-10 שחקנים.

דקה 90 - גול! שער ענק של תמוז. החלוץ שעט עם הכדור ממחצית המגרש ומכ-16 מטרים שלח פנימה. 0:3 לבית"ר.

דקה 90 - גול! דובב גבאי הצליח רק לצמק את התוצאה המאוד מרה לפתח תקוה. גבאי קיבל כדור מצוין מטריאנוב, רץ לעבר הרחבה, ומול הרוש כבש, 3:1 לבית"ר.

הרכב מכבי פתח תקוה: אוהד כהן; נאור פסר, אבי יחיאל, מוראד מגמאדוב, קובי גנון; ונצ'ו טריאנוב, ריינאלדו אלדרטה (עומר דמארי, 58), דני פרדה (דן רומן, 85), טל בן חיים, עומר בוקסנבוים (דובב גבאי, 72); טומיסלאב בוסיץ'.

הרכב בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, שמואל קוזוקין, שמעון גרשון, אריק בנאדו (הורחק, 73), אבי ריקן, קובי מויאל, עידן טל, עידן ורד (ג'וניור ויסה, 88), אבירם ברוכיאן, עמית בן שושן (תומר בן יוסף, 74), ברק יצחקי (טוטו תמוז, 63).

אוהדי בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
הולכים אחרי קבוצתם באש ובמים. אוהדי בית"ר ירושלים/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully