וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: בני סכנין ניצחה 0:2 את הפועל פ"ת

צמד של ג'קו ערפאת (57, 85) העניק לסכנין ניצחון בכורה העונה, 0:2 על הפועל פ"ת, שנוסעת לביתה עם הפסד שני רצוף

עם נקודה אחת משני המשחקים הראשונים, בבני סכנין רצו לצאת לדרך חדשה, ולמעשה לפתוח את העונה. מאמן הקבוצה, ערן קוליק, ידע שאחרי התיקו המאופס עם בית"ר ירושלים, אסור לו לשמוט נקודות בדוחא נגד הפועל פתח תקוה, והערב (שבת) היה זה החלוץ ג'קו ערפאת שכבש צמד בדקות 57 ו-85, והעניק לסכנין 0:2 על הכחולים. היה זה ניצחונה הראשון העונה של סכנין, שנחלצה מהתחתית וקפצה למרכז הטבלה, כשהיא חולפת על פני קבוצתו של דני ניראון.

אותו ניראון הימר על הרכב התקפי במשחק מול המארחים, זנח את המערך הרגיל, שכולל שלושה קשרים אחוריים, ופתח עם שלושה חלוצים - ארמון בן נעים, עוסמן באשירו ואלנתן סלמי. עידן סרור וגיא צרפתי רשמו הופעת בכורה העונה במדי הכחולים, ששלטו במשחק בדקות הפתיחה. אך נראה כי המערך החדש חסר עוצמה. במחצית השנייה פתח תקווה נאלצה להתגונן לא מעט דקות כשאת הקצב הכתיבו שחקניו של ערן קוליק.

פתיחת המשחק הייתה שייכת להפועל פתח תקוה, אולם די מהר המארחים התעשתו והתפתח משחק שווה כוחות, כששתי הקבוצות מציגות משחק לא מדויק. התקפות שתי הקבוצות לא הצליחו לייצר מצבים קורצים, והמחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים.

סכנין עלתה בתנופה גדולה למחצית השנייה ושלטה בדשה. בדקה ה-57 באו המארחים על שכרם כשג'קו ערפאת דחק פנימה כדור קרן, והעלה את סכנין ליתרון 0:1. סכנין המשיכה להפגין יכולת טובה, והפועל פתח תקוה, למרות ההרכב ההתקפי, איבדה את רסן המשחק וספגה שער שני בדקה ה-85, שוב מרגליו של ג'קו ערפאת, שהקשית מעל שניר דורי וקבע 0:2.

ערן קוליק אמר בסיום: "לכל משחק אנחנו מגיעים עם שאיפה לנצח. היה לנו מאוד קשה לפתח את המשחק הרגיל שלנו בגלל היריב, אבל אני שמח שבסוף הצלחנו להבקיע וזה הכי חשוב. היה לנו משחק טוב מאוד בקישור וזה נתן לנו את היתרון על היריב. יש לנו עוד הרבה מקום להשתפר, אבל אני מניח שהקהל שלנו נהנה מהמחצית השניה של הקבוצה. אני רוצה לראות אותו מגיע בהמשך בהמוניו".

מהלך המשחק

דקה 2 - הזדמנות ראשונה של האורחים. אלנתן סלמי בעט בחצי גובה, והכדור חלף בסמוך לקורה.

דקה 30 - חאייר סספדאס הרים כדור קרן, ערפאת בעט היטב אולם הגנת פתח תקוה הצליחה להרחיק ולהימנע מספיגת שער.

דקה 52 - החמצה גדולה של ראובן עובד, שבתום מתפרצת של סכנין מצא עצמו מול שניר דורי, אך בעט לקורה והחוצה.

דקה 57 - שער! קרן של חאייר סספדאס מצאה את רגלו של ג'קו ערפאת, שהמשיך פנימה וקבע 0:1 לסכנין.

דקה 85 - שער! ג'קן ערפאת השלים צמד, לאחר שקיבל כדור ארוך והקפיץ מעל שניר דורי. 0:2 לסכנין.

הרכב בני סכנין: מאיר כהן, מוחמד זבידאת, טל חן, יא יא פטי, מהראן אבו ריא, חאלד חלאיילה, חיים בנון, ראובן עובד, חאייר סספדס, אחמד קאסום, ג'קו ערפאת.

הרכב הפועל פ"ת: שניר דורי, אלי אברבנל, עמנואל מתיאס, גל כהן, ג'ורג' גברו, קובי דג'אני, עידן סרור, גיא צרפתי, ארמון בן נעים, עוסמן בשירו, אלנתן סלמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully