וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריינה: "אליפות זו לא מטרה ריאלית כרגע"

שוער ליברפול מתקשה למצוא אור בקצה המנהרה: "אנחנו יודעים מה יש לנו בסגל. אי אפשר להחתים שחקנים כשאין לך כסף"

נכון, עברו רק ארבעה מחזורים, אבל אם לשפוט על פתיחת העונה של ליברפול, העתיד לא מבשר גדולות ונצורות. החבורה האדומה של רפא בניטז סבלה מפציעות של מספר שחקני מפתח במחזורים הראשונים, והיא ניצבת כרגע במקום השביעי בלבד, עם שני נצחונות ושני הפסדים אחרי ארבעה מחזורים. עבור שוער הקבוצה, פפה ריינה, המצב הנוכחי רחוק מלהיות אידיאלי. "לקבוצות כמו מנצ'סטר יונייטד יש הרבה מאוד שחקנים שיכולים לשמור על איזון. לנו אין", אמר היום (שבת) השוער הספרדי, מספר שעות לפני המשחק מול ברנלי.

"יש פעמים שהמשחק שלנו נהיה צפוף ואין לנו את הדמיון של שאר הקבוצות. לצ'לסי יש את דידיה דרוגבה, שיכול להשתלט על כל כדור - אופציה טובה שלנו אין כרגע". ריינה אף התייחס לתלות הגדולה של ליברפול בצמד כוכביה, סטיבן ג'רארד ופרננדו טורס: "זו בעיה. אנחנו צריכים לקוות שהם לא ייפצעו, כי הם הבסיס". מעבר לתלות הגדולה בשניים האלה, ליברפול לא ביצעה רכש משמעותי הקיץ, ולמעשה רק נחלשה - כל זה חודשים ספורים אחרי שהיא פספסה את האליפות בארבע נקודות בלבד.

"אי אפשר להחתים שחקנים אם אין לך כסף. כשחקן, אין שום דבר שאנחנו יכולים לעשות. זה היה יכול להיות טוב אם הבעלים היו עושים עוד השקעה ומביאים לנו שחקנים שאיתם נוכל לבנות סגל שיתחרה בשאר הקבוצות", אמר השוער. "האם אנחנו יכולים לזכות באליפות? אני חושב שכן, אבל כרגע יש קבוצות שבהחלט יכולות לזכות בתואר - צ'לסי, יונייטד, ארסנל וסיטי. אנחנו לא יכולים להציב מטרות. אנחנו רוצים לזכות באליפות, אבל זו לא מטרה ריאלית כרגע", אמר השוער המעט מתוסכל. "אנחנו יודעים מה יש לנו בסגל, ולא יכולים לעשות שום דבר מעבר לזה. כל מה שאנחנו יכולים לעשות זה להפשיל שרוולים, לעבוד קשה ולנסות לנצח משחקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully