וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין החתמות עד 2011? "זה לא בעיה בשבילנו"

אם שואלים את מאמן צ'לסי, קרלו אנצ'לוטי, הוא "לא צריך שחקנים נוספים". והנבחרת האנגלית? "יכולה לזכות במונדיאל"

על אף שהליגה האנגלית ממשיכה לה הערב (שבת), אחד הסיפורים החמים בכדורגל הבריטי ממשיך להיות זה של העונש חסר התקדים שקיבלה צ'לסי מפיפ"א. כזכור, לפני למעלה משבוע העניש גוף הכדורגל העולמי את המועדון הלונדוני בכך שלא יוכל להחתים שחקנים עד פתיחת חלון ההעברות של ינואר 2011, לאחר שקבוצת הפאר האנגלית החתימה שלא כחוק את גאל קקוטה, קשר צרפתי צעיר שנרכש על ידי הכחולים ב-2007 מלאנס.

היום התייחס סוף סוף לנושא מאמן הבלוז, קרלו אנצ'לוטי, ואם לשפוט על פי דבריו, השד לא כל כך נורא. "זה לא בעיה בשבילנו, כי יש לנו קבוצה טובה ושחקנים מצוינים". צ'לסי הגישה ערעור על העונש המשמעותי, אך גם אם הוא לא יתקבל, אנצ'לוטי מאמין כי קבוצתו תוכל להסתדר - בטח כשבחודשים האחרונים החתימה הקבוצה את ג'ון טרי, אשלי קול, ג'ון אובי מיקל ופלורן מאלודה על הארכת חוזה.

"אנחנו לא צריכים שחקנים נוספים. כשיש לך את ג'ון טרי, פרנק למפארד, אשלי קול ודידיה דרוגבה בקבוצה לשנים הבאות, זה מאוד חשוב". לבסוף, התייחס המאמן האיטלקי הוותיק לעמיתו, פביו קאפלו, שהוליך באמצע השבוע את הנבחרת האנגלית ל-1:5 מדהים על קרואטיה במוקדמות המונדיאל: "הוא עושה עבודה טובה מאוד ויעשה עבודה מצוינת במונדיאל. אני חושב שלאנגליה יש שחקנים נהדרים, והיא אחת הפייבוריטיות לזכות בטורניר בדרום אפריקה. אני חושב שהם מסוגלים לעשות את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully