וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקנרו נגד איגוד הטניס האמריקאי

המשך אליפות ארה"ב הפתוחה נדחה בגלל הגשם, שחקן העבר זועם: "זה האצטדיון הכי גדול בעולם, אבל אין כסף לבנות גג"

אליפות ארה"ב הפתוחה והמרתקת לא נמשכה הלילה (בין שישי לשבת) כמתוכנן, כאשר המשחקים, שנדחו עקב גשם כבד, צפויים להמשיך רק היום בערב, בהנחה שמזג האוויר הסוער בניו יורק יירגע. כזכור, משחק רבע הגמר של רפאל נדאל ופרננדו גונזאלס הופסק בליל חמישי במצב של 6:7, 6:6 לטובת הספרדי. לאחר שיחודש ויסתיים רבע גמר הגברים, צפוי להתקיים גמר הזוגות, ולאחר מכן אמורים לצאת לדרך חצאי גמר הנשים.

עבור שחקן העבר הגדול ופרשן הטניס בהווה, ג'ון מקנרו, מדובר בסוג של מחדל. "זו בושה", אמר האמריקאי בן ה-50 בראיון לתקשורת המקומית, תוך שהוא תוקף את ההחלטה של איגוד הטניס האמריקאי לבנות את האצטדיון בארתור אש ללא גג שיכסה את המשטח. כזכור, המגרש נבנה ב-1997 במטרה להחליף את אצטדיון לואי ארמסטרונג, שנחשב למעט מיושן יותר.

"זה היה נראה כמו החלטה ברורה, אבל האנשים באיגוד הטניס החליטו שהם רוצים לבנות את האצטדיון הכי גדול. באותו מחיר הם היו יכולים לבנות אצטדיון קטן יותר עם גג", אמר מקנרו. בשנה שעברה בדק איגוד הטניס האמריקאי את האפשרות להרכיב גג נפתח במגרש המרכזי, אלא שעלות של 100 מיליון דולר דחתה את ההליך. "אני יודע שבניו יורק לא יורד גשם כמו בלונדון, אבל הם בבעיה כרגע. יש להם את האצטדיון הכי גדול בעולם, אבל הם לא רוצים להוציא עוד כסף על בניית הגג". כזכור, בשנה שעברה היה צריך רוג'ר פדרר לחכות עד יום שני, אז זכה באליפות ארה"ב החמישית שלו, כאשר גמר הנשים התקיים ביום ראשון (במקום בשבת). השנה, כך זה נראה, צפוי סיפור דומה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully