וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורובאסקט: איש הארסן

ארסן איליאסובה וטורקיה הרשימו בניצחון על ספרד 60:63, סלובניה הביסה את ליטא 58:81. סרביה ניצחה את פולין

כשארבע נבחרות יצאו מהמירוץ לאליפות אירופה והמאבק נותר בין 12 הגדולות, נמשך היום השני של התחרות בפולין, אליו מגיעות שש הנבחרות של בית ו', שינסו לשפר את מעמדן בניסיון להגיע לרבע הגמר. המשחק המרכזי של היום היה גם המוקדם, בו הוכיחה טורקיה מעל לכל ספק שהיא מועמדת ברורה לזהב. הנבחרת שהגיעה מושלמת למפגש מול אלופת העולם, ספרד, הציגה שוב משחק מלחמה נהדר, וניצחה 60:63. הספרדים לעומת זא כבר לא רק מאכזבים, אלא בסכנת הדחה ממשית, והם חייבים להעלות את הרמה שלהם, אם ברצונם להגיע לשלב הבא.

פולין, אותה מדריך מולי קצורין, הפתיעה עד כה בטורניר, אבל עתה, בשלב המאוחר יותר, הנחיתות שלה התחילה להיראות. נבחרתו של קצורין אמנם הרשימה במשחק הלחימה שלה, אבל נכנעה לבסוף לסרביה העדיפה, 72:77. הרבה אכזבה נרשמה במחנה הסלובני לאחר המשחק הקודם, בו כמעט והצליחה הנבחרת להפתיע את אלופת העולם, ספרד. סלובניה כבר אותתה שהיא נבחרת מסוכנת מאוד, וגם הערב היא הציגה לראווה את החבורה הנהדרת שלה, כשגברה על ליטא 58:81.

טורקיה - ספרד 60:63

כמו בשאר המשחקים שעברה עד כה, ספרד הציגה הגנה נרפת בפתיחה, שאיפשרה לעומראסיק לחדור פעם אחר פעם, בדרך ליתרון מוקדם. גאסול לא מצא את הטבעת ושוב נראה כבד, אבל שלשה של ריקי רוביו ודקות מצויינות של רודי פרננדז הכניסו הרבה אנרגיה לספרדים, שהפכו את התוצאה וירדו ביתרון 2 בסיום הרבע הראשון. פאו גאסול החל לעבוד ברבע השני, ו-7 נקודות שלו דחפו את נבחרתו של סקריולו קדימה, אבל לספרדים לא היתה תשובה לאסיק וטונצ'רי, ושלשה של איליאסובה הורידה את טורקיה ביתרון 34:36 במחצית.

הטורקים פתחו עם שלשה גדולה של טונצ'רי, אבל אז הגיעה ריצת 0:9 של הספרדים, בראשותו של פרננדז, שהעלתה את נבחרתו ל-39:43. טורקיה לא ויתרה וחזרה למשחק, עם איליאסובה, כשהיא מוליכה בנקודה לקראת הרבע האחרון והמכריע. 10 הדקות האחרונות היו צמודות מאוד, והתאפיינו בהגנות חזקות והרבה עצבים. ארדן פרץ את ההגנה הספרדית הועלה את טורקיה ליתרון 5, אבל פאו גאסול עם 4 נקודות הוריד לנקודה בלבד, 2 דקות לסיום.

איליאסובה העלה את הטורקים ל-3, ספרד איבדה, וטורקיה היתה בעמדת ניצחון, אבל איבוד נוראי של טורקוגולו, דקה לסיום, איפשרה לנבארו לצמק שוב לנקודה. להתקפה האחרונה התייצבה ספרד עם תרגיל מפסק הזמן, אבל סרחיו יול, במהלך משונה חדר אל הסל, ניסה להטביע וחטף גג מאיש המשחק, איליאסובה, והטורקים חגגו ניצחון גדול על אלופת העולם.

איליאסובה הוליך את הטורקים עם משחק גדול של 15 נקודות ו-5 ריבאונדים ו-2 חסימות, האחרונה שבהם ניצחה כאמור את המשחק. עומר אסיק סייע לו עם 13 נקודות וסמיח ארדן וקרם טונצ'רי קלעו 11 כל אחד. את ספרד הובילו פאו גאסול (9 ריבאונדים) ורודי פרננדז עם 16 נקודות כל אחד, פיליפה רייס קלע 8.

פולין - סרביה 77:72

נבחרתו של מולי קצורין נישאה על גלי ההערצה של הקהל המקומי, והרשימה בבית המוקדם עם שני ניצחונות, אבל לכולם שם ברור כי מעתה והלאה, כל ניצחון הוא בגדר בונוס, והעפלה לשלב הבא לא תהיה פשוטה כלל וכלל. הפולנים הצליחו להחזיק מעמד ברבע הראשון, וירדו בפיגור של נקודה בלבד אחרי 10 דקות, אלב ננאד קרסטיץ' ביכולת מצויינת סחף את הסרבים ליתרון 7 במחצית.

לקצורין והפולנים היה בעיקר את איגנסקי, וגם כניסתו של גורטאט לעניינים לא מנעה מסרביה פלתוח יתרון מבטיח מאוד בפתיחת המחצית השניה. מילנקו טפיץ' מצא נקודות, נוביצ'ה וליקוביץ' צלף מחוץ לקשת, והסרבים טסו עד יתרון 40:56. אלא שהקהל הפולני לא נתן לאליליו לוותר, ונבחרתו של קצורין ביצעה ריצה מרשימה של 3:13, כשז'ימון ז'בצ'יק במרכז העניינים, והפער צומק ל-6 בלבד. טריפקוביץ' הותיר את הסרבים במרחק מבטיח עם שלשה שסגרה את הרבע השלישי, 53:62 לסרביה. ז'בצ'יק פתח מצויין את הרבע האחרון, עם שלשה שצימקה ל-4, אבל טפיץ' וטאודוסיץ' שמרו את הסרבים לפנים עם קליעות עונשין מוצלחות ברגעי הסיום, והפולנים נאלצו להתנחם ביכולת טובה, ובהצגת הרבה אופי.

ננאד קרסטיץ' הוליך את קלעי סרביה עם 18 נקודות ו-8 ריבאונדים, מילנקו טאודוסיץ' קלע 13 ומסר 4 אסיסטים, וטריפיקוביץ' קלע 12 (4 מ-8 לשלוש). קלעו לפולין: מרסין גורטאט (9 ריבאונדים) ולוקאש קוז'ארק 16 כל אחד, איגנסקי 13.

ליטא - סלובניה 81:58

הסלובנים פתחו מצויין, עם שלשה של יאקה לאקוביץ', אבל שלשות של לאברינוביץ' וקלייזה מנעו מהם להתרחק. לאקוביץ' המשיך להתחמם, ובמצב של פיגור בנקודה, סחף את הסלובנים לריצת 5:16, עם דקות נהדרות של נאכבר, בדרך ל-18:28 בסיום הרבע הראשון. ליטא הצליחה לצמק מעט בפתיחת הרבע השני, אבל המומנטום היה ללא ספק בצד הסלובני. לאקוביץ', (שסיים עם 16 נקודות במחצית) וארזם לורבק עשו כל העולה על רוחם, והצעידו בקלילות את הסלובנים ליתרון מבטיח מאוד במחצית, 26:43, כשאף שחקן בליטא לא עובר את גבול 6 הנקודות.

המחצית השניה המשיכה בדיוק באותו קו, כשלורבק מתעלל בליטאים בצבע, לאקוביץ' צולף מחוץ לקשת ללא הכרה, והיתרון צמח עוד ועוד, כשרק מאצ'יוליס מצליח מדי פעם למצוא את הסל עבור הליטאים, ורגע לפני הרבע האחרון, הלוח הראה 39:62 לסלובניה. ברבע האחרון ניסו הליטאים נואשות לחזור למשחק, והצליחו לצמק מעט, עד לפיגור של 16, אבל זה כבר באמת היה מעט מדי, מאוחר מדי.

יאקה לאקוביץ' הוליך בבטחה את קלעי סלובניה עם 24 נקודות (6 מ-9 לשלוש) וחילק 4 אסיסטים, ארזם לורבק הוסיף 17 ו-8 ריבאונדים בעוד בוסטיאן נאכבר וסלוקר קלעו 11 נקודות כל אחד. לליטא: מנטאס קלנייטיס 15, יונאס מאצ'יוליס11.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully