וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אור איתן חתם בעירוני נהריה

11.9.2009 / 17:27

שחקן עירוני אשקלון בעונה שעברה הצטרף לקבוצה הצפונית וישתף פעולה עם ברק פלג שחזר לקבוצה בתחילת השבוע

אחרי עונה אחת בלבד בעירוני אשקלון, אור איתן מצפין לעירוני נהריה וישחק בקבוצה לפחות בעונה הקרובה. איתן, שסיים את העונה שעברה עם ממוצע של שמונה נקודות למשחק (בעונה הסדירה) באשקלון, חוזר על ידי הקבוצה אותה מאמן יעקב ג'ינו.

עם הצטרפותו של איתן לקבוצה, קו הישראלים של נהריה מתעבה בצורה משמעותית לאחר שבמהלך השבוע גם ברק פלג חזר לקדנציה שנייה בקבוצה וישחק בה בשנתיים הקרובות. במועדון חתומים גם עודד שעשוע, ולדי ירמישין, דניאל גור אריה, עמית סלע, טאשיד קאר, קייל מקאלרני, מארק אגרסון ודימרקו ג'ונסון. יוגב אוחיון, שגם כן חתום בקבוצה לעונה הקרובה, עדיין מחפש קבוצה לעונה הקרובה אחרי שנהריה נתנה לו את האישור למצוא קבוצה חדשה.

איתן החל את הקריירה שלו בהפועל עפולה, ששיחקה ב-1998 בליגה הלאומית, משם עבר למכבי קרית מוצקין, שיחק בעירוני קרית אתא ועלה איתה לליגת העל ב-2001. בהמשך הקריירה שלו שיחק איתן גם בשאלון הצרפתית, במ.כ חיפה, בהפועל תל אביב, אותה עזב בסוף 2005 ומשם הגיע למכבי ראשון לציון, אותה עזב כעבור שנה עד שהגיע לאשקלון, לתחנה קצרה נוספת בקריירה הארוכה שלו. איתן הגיע לגלבוע/גליל ב-2008 ועזב אותה לטובת אשקלון, אליה חזר בקיץ שעבר והשנה כאמור הוא ישחק בנהריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully