וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשיוסי מרגיש כמו בבית

בניון כבש שלושער ב-0:4 של ליברפול על ברנלי. שער גם לכהן בבולטון. יונייטד ניצחה את טוטנהאם, סיטי השפילה את ארסנל

שבוע לא פשוט עבר על יוסי בניון. הישראלי שעמד במרכז משחק ההפסד של נבחרת ישראל מול לטביה (1:0), זה שכמעט וסתם את הגולל על סיכויי הנבחרת להעפיל למונדיאל, משך אחריו גם לא מעט ביקורות לאחר שנזף בעוזר המאמן, משה סיני. הערב (שבת), אחרי שהשאיר מאחוריו את המשחק ההוא ואת הניצחון על לוקסמבורג, התפוצץ בניון על ברנלי האומללה, כשכבש שלושער ענק, בניצחון קבוצתו 0:4.

ישראלי נוסף שהיה על המגרש ברמת גן מול לטביה, תמיר כהן, מצא גם הוא את הרשת, בניצחון 2:3 של בולטון על פורטסמות, והעלה גם הוא את התהייה: איפה היתה היכולת של השניים במשחק החשוב ביותר של הנבחרת השנה? בזמן שהישראלים חגגו, בטוטנהאם נפרדו מהמאזן המושלם שלהם, אחרי הפסד 3:1 למנצ'סטר יונייטד. ארסנל וארסן ונגר התפרקו מול מנצ'סטר סיטי, שממשיכה לאותת שהיא כאן כדי להישאר. התכולים ניצחו 2:4 במשחק התקפי נהדר, והם עדיין מושלמים. צ'לסי היתה זקוקה לשער בדקה ה-94 של מאלודה, כדי לנצח בקושי את סטוק סיטי 1:2.

מנצ'סטר סיטי - ארסנל 2:4

התותחנים פתחו בלחץ ושלטו במגרש, אבל דווקא המארחים היו אלה שעלו ליתרון. מיקה ריצ'ארדס ניצל הגבהה אל הרחבה בדקה ה-20, נגח מצויין, ואלמוניה, עם מיקום לא טוב, הדף את הכדור אל המשקוף, וזה חזר אליו, פגע בו ונכנס פנימה. קבוצתו של ונגר נראתה לחוצה מאוד באותם רגעים, וירדה למחצית בפיגור, אך למחצית השניה הם כבר עלו עם הרבה יותר אנרגיה. בדקה ה-64 זה השתלם, כשרובין ואן פרסי עבר את ג'וליאן לסקוט, והכניע את גיבן כדי להשוות. אלא שהשער הזה החזיק מעמד בדיוק 11 דקות, אז חיפה לסקוט על הטעות הקודמת שלו, סידר כדור לרייט פיליפס, ובסיום המהלך קיבל קרייג בלמי את הכדור ובעט פנימה.

ארסנל קיוותה עוד להתאושש, אבל סיטי לא חיכתה לאיש. בדקה ה-80 שלח שון רייט פיליפס כדור נהדר אל הרחבה, ומצא שם את ראשו של אדאבאיור, שחקנה לשעבר של התותחנים, שנגח את השלישי. לא עברו 4 דקות, וגם הרביעי הגיע, כשבלאמי חטף כדור, טס לכיוון השער ומצא את רייט פיליפס, שהקפיץ מעל אלמוניה שהגיע מולו, כדי לקבוע 0:4. ארסנל נאלצה להתנחם בשער תנחומים של תומאס רוסיצקי, שתי דקות לסיום.

ליברפול - בארנלי 0:4

המארחים שלטו ללא עוררין במגרש, אבל לא הצליחו להמיר זאת לשער, זאת כמובן, עד שהגיע אחד, יוסי בניון, בדקה ה-27. הישראלי המושמץ, שעבר שבוע לא פשוט עם עימות מתוקשר עם דרור קשטן, עשה תרגיל יפה על המגן, גרהאם אלכסנדר, ומול ינסן שלח את הכדור פנימה. בניון עוד היה קרוב לשני, כשבדקה ה-28 נגח מצויין, אבל ינסן היה במקום, אבל ליברפול מצאה את השער השני שלה. 4 דקות לפני ההפסקה, התקפה מתפרצת של האדומים הובילה לבעיטה של בניון, שוערה של ברנלי הדף, ועל הריבאונד הגיע קויט, שכבש את השני.

ברנלי לא הראתה כל סימן של חזרה למשחק, והמארחים המשיכו להתעלל ביריבתם. ליתר דיוק, בניון המשיך להתעלל. הקשר הישראלי הכה בשנית בדקה ה-61, כשמהלך קבוצתי נהדר שהחל בטורס וג'רארד, הסתיים אצל בניון שדחק מקרוב את השלישי לקבוצתו. נגמר? ממש לא. הישראלי הלוהט מצא את השער השלישי שלו בדקה ה-82, כשהוא ניצל מלכודת נבדל כושלת של הגנת ברנלי, וסיים עם בעיטה לפינה השמאלית. עם יכולת שכזו, יכולים בליברפול להיות מעט יותר אפוטימיים לגבי העתיד.

טוטנהאם - מנצ'סטר יונייטד 3:1

איזו דרך ללונדונים לפתוח משחק- הגבהה שחיפשה את ראשו של פיטר קראוץ' כבר בדקה הראשונה גרמה לוידיץ' לנגוח את הכדור היישר את ג'רמיין דפו, שהכין את הגוף, ושלח מספרת נהדרת, שלא הותירה סיכוי לפוסטר. יונייטד לא נבהלה והחלה לתקוף גלים גלים את שערם של הלונדונים, עד שהם קיבלו את ההזדמנות הגדולה שלהם: בדקה ה-24 זכו השדים האדומים לבעיטה חופשית, רוני קפץ מעל הכדור, ואז הגיע ראיין גיגס, שסובב כדור נפלא אל הפינה הימנית, כדי להשוות. המומנטום עבר לאורחים, ובדקה ה-41 השלימה מנצ'סטר את הקאמבק, כשכדור קרן הורחק פעם אחת, ועל הריבאונד השתלט אנדרסן, שמקצה הרחבה שלח כדור שטוח מצויין שהכניע את קודוצ'יני.

טוטנהאם ניסתה לחזור למשחק, בעיקר דרך קראוץ', אבל החלוץ הענק לא מצא את הרשת. בדקה ה-59 קיבלו התרנגולים הזדמנות פז, כשיונייטד נותרה ב-10 שחקנים, לאחר שפול סקולס ראה את הכרטיס האדום, עם עבירה מאוחרת על האדלסטון. אלא שקבוצתו של פרגוסון לא הורידה את הראש, ובדקה ה-78 הגיע הרגע של ויין רוני. החלוץ קיבל כדור נהדר, התגבר על שני מגינים ומול השוער בעט פנימה, כדי להבטיח למנצ'סטר את הניצחון. וטוטנהאם? הם ייאלצו להתנחם בפתיחת העונה הטובה, ויקוו שההפסד לא ישפיע יותר מדי על ההמשך.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

סטוק סיטי - צ'לסי 2:1

בצ'לסי התעסקו במהלך השבוע בעיקר בעונש שקיבלה הקבוצה, שימנע מהם חיזוק בשנתיים הקרובות. אנצ'לוטי כבר הצהיר שקבוצתו לא זקוקה לעזרה, אבל אחרי הדקה ה-32 מול סטוק, כבר נראה שהוא התחיל להרהר בעניין. המארחים הדהימו את המיליונרים, כשווילן הרים כדור מהאגף, מצא את פיי במרכז הרחבה, וזה הכניע את פטר צ'ך המופתע. דווקא כשהיה נדמה שצ'לסי יירדו בפיגור אל המחצית, הגיע דידייה דרוגבה, ו-3 דקות לתוך זמן הפציעות של המחצית כבש בבעיטה נהדרת שהכניעה את סימונסן.

האורחים לחצו בלי סוף את שערה של סטוק, אך לא הצליחו למצוא את המסגרת. או אז הגיעה הדקה ה-90, ואיתה 4 דקות של תוספת זמן. צ'לסי, כידוע, חובבת גדולה של תוספת זמן, והפעם הגיע תורו של מאלודה, שהכניע את סימונסן האומלל, והעניק לקבוצתו את מלוא 3 הנקודות.

פורטסמות - בולטון 3:2

שתי נועלות הטבלה נאבקו ביניהן על הנקודות הראשונות בליגה, כשמאבק נוסף שהתחולל על הדשא היה גם על הכבוד הישראלי. תמיר כהן וטל בן חיים פתחו שניהם בהרכב, אך בסופו של דבר היתה ידו של כהן על העליונה. קשרה של בולטון, שפתח את העונה עם שער בהפסד לליברפול במחזור השלישי, המשיך את היכולת האישית המצויינת, כשבדקה ה-13 העלה את קבוצתו ליתרון. דייויס שלח כדור טוב לישראלי, שמול דייויד ג'יימס שלח את הכדור אל הרשת.

אלא שהיתרון של האורחים לא החזיק מעמד זמן רב, כשבדקה ה-25 הגיח יונס קאבול מאחור, ונגח את הרמת הקרן פנימה, לשמחת הקהל המקומי. בולטון המשיכה בלחץ שלה, קווין דייויס פרץ אל הרחבה לקראת סיום המחצית ונדחף, ואת הפנדל שלח טיילור אל הרשת, 3 דקות לפני ההפסקה. פורטסמות' הרגישה את הלחץ של הקהל שלה והגיבה עם לחץ משלה, שתורגם לשער בדקה ה-65. ערבוביה ברחבה של בולטון איפשרה לבואטנג להגיע אל הכדור, ולשלוח אותו אל הרשת, שיוויון 2:2. דווקא כשהיה נדמה שהקבוצות יחלקו את הנקודות, הגיע גארי קייהיל, שניצל הזדמנות נהדרת בדקה ה-90 כדי לכבוש את שער הניצחון, ולהעניק את כל הנקודות אל האורחים.

משחקים נוספים

וויגאן - ווסטהאם 0:1
הוגו רודלגה (56).

סנדרלנד - האל סיטי 1:4
לסנדרלנד: דארן בנט (13 בפנדל, 66), אנדרו ריד (49), קאמיל זייטה (75 עצמי). להאל: קאמיל זייטה (44).

בלקבורן - וולבס 1:3
לבלקבורן: אל חאדג'י דיוף (19), גהל ג'יבה (57), דייויד דאן (64). לוולבס: סטפן מאיירהופר (88).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully