וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראלדס: "מקווה לעזור לזכות באליפות"

11.9.2009 / 16:30

הבוליביאני של מכבי ת"א נחת תשוש, יחתום אם יעבור את הבדיקות, והוסיף: "אני בכושר טוב". שפונגין בספק לבני יהודה

איתי חסיד

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

הבלם הבוליביאני, רונאלד ראלדס, נחת היום (שישי) בישראל וצפוי להצטרף למכבי תל אביב. ראלדס כבר סיכם את תנאיו במועדון וכל שנותר לו לעשות זה לעבור את הבדיקות הרפואיות, שיחלו היום.

ראלדס הגיע בליווי סוכנו, דניאל גונזאלס, שאמר: "כל פרטי החוזה כבר סגורים, כל התנאים הכספיים מסוכמים ונשאר לו רק לחתום על החוזה". ראלדס עצמו נראה מעט תשוש עם נחיתתו ואמר: "אני מאוד שמח להיות בישראל. אמנם רק נחתתי, אבל אני כבר מצפה לעבור את הבדיקות הרפואיות ולהיכנס לעניינים כמה שיותר מהר".

ראלדס נשאל מה הוא יודע על המועדון אליו הגיע, ואמר: "אני יודע שזה מועדון גדול וחזק בישראל. אנחנו ננסה כמובן לזכות באליפות ואני מקווה שאוכל לעזור לקבוצה כמה שיותר". הבוליביאני נשאל לגבי כושרו והשיב: "בסך הכל אני בכושר טוב. התאמנתי בתקופה האחרונה בקבוצה בבוליביה. המשחק הרשמי האחרון שלי היה ביוני וברור שאני אצטרך משהו כמו שבוע עד עשרה ימים כדי להיכנס לכושר משחק, אבל אני מקווה שהכל יהיה בסדר".

במידה וראלדס יעבור את הבדיקות הרפואיות, הוא עשוי לקחת חלק באימון הקבוצה מחר. בשלב זה לא נראה שהוא יהיה בסגל למשחק מול בני יהודה ביום שני, כשהחתימה הרשמית שלו צפויה להיות בתחילת השבוע הבא. המגן יובל שפונגין עדיין בספק למשחק והקשר תמיר כחלון ינסה להגביר היום את קצב האימון בכדי לראות האם הוא התגבר סופית על פציעתו ואז ייקבע אם הוא יהיה בסגל להתמודדות נגד הזהובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully