וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד-הפועל עכו: בנמל חוששים ממוקש

באשדוד לא מקלים ראש בעולה החדשה (ש', 19:00). קינגאווה עשוי לפתוח. הוכנבוים שילב את המצטרפים החדשים להרכב

שחקני מ.ס. אשדוד סיימו הבוקר (שישי) את ההכנות לקראת המשחק בו תארח מחר הקבוצה את העולה החדשה הפועל עכו (19:00). האשדודים שפתחו את העונה עם תיקו מול בני יהודה, שהפך מאוחר יותר להפסד טכני בגלל שיתופו הלא חוקי של הבלם המוצהב ישראל ראש, ונצחון חוץ 0:1 על הפועל חיפה, יודעים שהם פייבוריטים למשחק מחר אולם בצוות המקצועי ביקשו מהשחקנים שלא להקל ראש ביריבה ולהתכונן בהתאם.

שחרורו הבינלאומי של קשר הרכש הקמרוני סטפן (קינג) קינגאווה הגיע אמש למשרדי המועדון והוא יהיה בסגל למשחק. קינגאווה אף צפוי לפתוח בהרכב בשל חסרונו של עידן וייצמן. וייצמן, שחלה בשפעת החזירים, שוחרר מבית החולים לשבוע מנוחה בביתו והוא כמובן מחוץ לסגל. מתן אוחיון יהיה זה שימלא את מקומו של הבלם ישראל ראש המורחק. המאמן יוסי מזרחי יכלול בסגל גם את הקשר הסרבי ננאד בגוביץ' שצפוי לפתוח על הספסל.

"המשחקים מול קבוצות קטנות כביכול יכולים להיות מוקש", אמר הקפטן משה אוחיון לוואלה! ספורט. "ראינו את זה גם במשחק הקודם שלנו מול הפועל חיפה שהיה לנו מאוד קשה שם. גם עכו זו קבוצה שעלתה מהלאומית וזה אולי שם שלא כל כך מוכר לכולם. זו קבוצה שלא הייתה המון שנים בליגת העל ואנחנו נבוא בשיא הריכוז כי זו קבוצה טובה וחזקה. בבית אנחנו צריכים לקחת את שלוש הנקודות וזה מאוד חשוב לנו וחשוב גם בשביל הקהל." הוסיף הקשר.

אוחיון התייחס להצטרפותם של שני הזרים החדשים לסגל: "כל שחקן טוב שמגיע אנחנו מקבלים בברכה. מדובר בשני שחקנים מצויינים, גם בגוביץ' וגם סטפן שמשחק בקישור האחורי ומדובר בשחקן מאוד חזק. אני בטוח שהם יוסיפו לנו הרבה ואני מקווה שכבר מחר נראה אותם בפעולה והם יתרמו לקבוצה".

הרכב משוער: דראגן סטויקיץ', אורי אוזן, כריסטיאן גונזאלס, מתן אוחיון, רחמים צ'וקול, סטפן קינגאווה, משה אוחיון, שי רביבו, ברוך דגו, עידן שריקי, דימיטאר מקרייב.

שינויים טקטיים בהפועל עכו

לאחר מספר שינויים בסגל הקבוצה והכנה של כמעט שבועיים, קיימה היום הפועל עכו את האימון המסכם לקראת המשחק מול מ.ס אשדוד. בעכו מרוצים מאוד מהשינויים בסגל וחזרתם לסגל של הפצועים, שחר סימן טוב ורועי דיין. למרות זאת, בעכו יודעים כי מדובר ביריבה מאוד ביתית, את רוב נקודותיה בעונה שעברה השיגה אשדוד באצטדיון הי"א ולכן שחקני עכו מגיעים דרוכים למשחק.

המאמן ירון הוכנבוים עבד בשבועיים האחרונים בעיקר על הצד הטקטי ודאג לשלב במערך שלו את השחקנים החדשים, ארדיאן נוהיו וליאור ראובן. הוכנבוים ביקש משחקניו באסיפת הקבוצה לשים דגש על הגנה בעיקר במחצית השניה, שבה ספגה הקבוצה פעמיים והפסידה ארבע נקודות יקרות. לאחר האימון אמר המאמן: "אנחנו יודעים שמצפה לנו משחק מאוד קשה מחר. אשדוד היא קבוצה טובה בבית, אבל אנחנו מסתכלים יותר על עצמנו. עשינו הכנה מאוד טובה למשחק מחר גם טקטקית וגם פיזית ואני מקווה מאוד שזה יבוא לידי ביטוי מחר ונחזור עם נקודות מאשדוד".

הוכנבוים צפוי לערוך מספר שינויים בהרכב. שחר סימן טוב, שכשיר ל-90 דקות יפתח ככל הנראה על חשבונו של ליאור לוי. הוכנבוים גם ישנה את שיטת המשחק כשיעבור למערך של שני חלוצים ויוותר על קשר אחד, ככל הנראה עמנואל אמנגואה, שאת מקומו יתפוס המקדוני נוהיו. בהגנה עדיין מתלבט המאמן בעמדת המגן הימני, כשקיימת אפשרות טובה כי ראובן יערוך הופעת בכורה כנגד קבוצתו לשעבר מחר על חשבונו של רון בן נחום.

הרכב משוער: דודו גורש, ג'וני טננבום, גבע ברקאי, איציק כהן, ליאור ראובן (רון בן נחום), ליעד אלמליח, אדק מ'בה, בן בינימין, שחר סימנטוב, ארדיאן נוהיו, עומאר עבדול עזיז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully