וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה - הפועל ר"ג: להטעות את המרגלים?

לפני באיירן, מכבי חיפה אמורה לעלות עם ארבייטמן ודבאלשווילי בחוד (16:50, ספ' 1). יובל נעים: "מבטיח שלא נסתגר נגדם"

שחקני הפועל רמת גן ערכו הבוקר (שישי) את האימון המסכם לקראת משחק החוץ נגד מכבי חיפה מחר (16:50, ספורט 1) בקרית אליעזר. אחרי שתי תוצאות תיקו בשני המשחקים הראשונים יודעים בעולה החדשה מרמת גן שחיפה היא לא המקום האידיאלי לצבור בו את ניצחון הליגה הראשון, אך בכל זאת לא מתכוונים להרים ידיים.

המאמן יובל נעים יהנה לראשונה העונה מסגל מלא לאחר שכל הפצועים בקבוצה החלימו מפציעותיהם ויעמדו לרשותו מחר. על פי התרגול הטקטי נראה כי הקשר בני חדד יוסט לעמדת המגן השמאלי על חשבון הקפטן הוותיק, תמיר בן עמי. גם במרכז המגרש צפוי לפחות שינוי אחד כאשר הקרואטי הרוויה קובאצ'ביץ' יערוך הופעת בכורה במדים האדומים והוא צפוי לפתוח לצידו של וויליאם סוארז בקישור האחורי. קרלוס צ'קאנה וקובי חסן ישלימו את רביעיית הקישור וסרג' איילי ישתף פעולה עם ג'ורג' דאטורו בחוד. בן לוז, שהחסיר מספר אימונים בגלל רגישות בשרירי הירך, יהיה בסגל ויפתח על הספסל.

המאמן נעים הזהיר את שחקניו במיוחד משחקני הכנף של הקישור החיפאי וביקש מהם לפקוח עין ולשים לב להצטרפות של הקשרים גוסטבו בוקולי, ליאור רפאלוב ואייל גולסה, שבאים מאחור ונכנסים לתוך רחבת היריב. נעים רצה כנראה להטריף את שחקני ההרכב הראשון וחילק גופיות ירוקות לשחקני ההרכב השני במקום סט גופיות האימון הכתומות שאיתן הם מתאמנים בדרך כלל. היום נראה שזה עזר, שכן ההרכב הראשון הפגין יכולת שוטפת והביס 0:5 את המחליפים.

"אנחנו לא מתייחסים לצד של מכבי חיפה, אלא רק לצד שלנו", אמר המאמן יובל נעים לקראת המשחק. "נצטרך לבוא ולעמוד טוב על המגרש. יש לנו קבוצה טובה ונצטרך לתת מעצמנו 110 אחוז ולעשות משחק טוב בכדי לעשות גם תוצאה טובה. אנחנו באים לנצח בכל מקום, ברור שיהיה קשה וברור שמכבי חיפה היא קבוצה בסדר גודל שאנחנו לא רגילים אליה. לא נבוא להסתגר ונבוא לשחק את הכדורגל שלנו", הוסיף המאמן.

נעים התייחס לעובדה שסגל מלא יעמוד לרשותו והוסיף: "כולם בריאים, כולם דרוכים ואנחנו כמועדון מאוד מתרגשים לקראת המשחק הזה ומאמינים בתוך תוכנו שאפשר לנצח את המשחק. מכבי חיפה קבוצה יותר טובה מהפועל רמת גן ואם אני אגיד אחרת זה לא יהיה רציני. מכבי חיפה זה מועדון גדול. הלוואי והפועל רמת גן תהיה בעוד 10 שנים קבוצה ומועדון עם מסורת שתשחק בצ'מפיונס עם 35 אלף מנויים כמו חיפה".

הקשר קובי חסן הוסיף: "אנחנו חושבים רק על עצמנו, הגיע הזמן שננצח גם אם זה מכבי חיפה. אנחנו לא באים לשם כדי לעשות כבוד לאף קבוצה. אנחנו קבוצה טובה ואנחנו באים קודם כל בכדי לשחק טוב ולא להפסיד. אם לא נספוג אני מאמין שגם ננצח את המשחק. מכבי חיפה זו ללא ספק רמה אחת מעל שאר הקבוצות בליגה ונערכנו לזה בהתאם".

הרכב משוער, הפועל רמת גן: רפי כהן, קובי מוסא, גולן חרמון, חיים מלכה, בני חדד, וויליאם סוארז, הרוויה קובאצ'ביץ', קרלוס צ'קאנה, קובי חסן, ג'ורג' דאטורו, סרג' איילי.

גדיר וכיאל יזכו למנוחה

מאמן מכבי חיפה, אלישע לוי, חושב על המשחק נגד באיירן מינכן, אך עוד קודם לכן מצפה לו הפועל רמת גן. באימון שנערך היום החליט לוי לפתוח עם רוב שחקני ההרכב הראשון, זאת כחלק מההכנה למשחק ביום שלישי נגד באיירן. על פי האימון המסכם מסתמן כי חוליית ההגנה תכלול את אייל משומר, דקל קינן, ז'וז'ה טשיירה ופיטר מסיללה.

למעשה נראה כי השינויים היחידים שייעשו הם ירידתם של בירם כיאל ומוחמד גדיר לספסל בשל עומס. במקום השניים יפתחו גוסטבו בוקולי בקישור האחורי במקום כיאל ואילו שלומי ארבייטמן יפתח בחוד ההתקפה במקום גדיר. מי שאמור היה לפתוח במקום גדיר בקישור הימני זה בוקולי, אך עם הסטתו לקישור האחורי לוי החליט להמר על שני חלוצים וארבייטמן יהיה החלוץ השני לצידו של ולדימיר דבאלישווילי, שכבר אתמול נראה היה שיפתח.

במכבי חיפה היה מי שאמר היום כי ייתכן ולוי משנה את המערך ומשחק עם שני חלוצים על מנת להטעות את המרגלים ממינכן. הסקאוט של באיירן, אגון קורדס, אמור להגיע למשחק בקרית אליעזר ולעקוב אחרי חיפה. הקשר הברזילאי טיאגו דוטרה, שעדיין פצוע מאז משחק האימון נגד אחי נצרת, כמו גם אלון חרזי, אינם בסגל למשחק מול רמת גן. הרכש החדש, עלי עותמאן, יישב על הספסל.

אגב, על פי אתר מכבי חיפה, מאז 7.6.69, תאריך בו כבש כתב ששון, חלוץ הפועל רמת גן, את שער הניצחון מול מכבי חיפה בקריית אליעזר, לא הצליחו הרמת-גנים לנצח את הירוקים בליגה. הנתון המעניין הוא שזה היה הניצחון היחיד של רמת גן באותה עונה, וכמו בכל פעם שמדברים על הפועל רמת גן, גם הפעם בחיפה נזכרו בהפסד בגביע המדינה (1 במאי 2007), אז שיחקה רמת גן בליגה השלישית. בעונה שעברה חיפה נקמה כשניצחה את רמת גן באותו מפעל, כשאת השער האחרון שכבשה חיפה מול רמת גן (1990), אגב, כבש שולי גילארדי, שהיום מאמן את שוערי מחלקת הנוער של הירוקים.

הרכב משוער, מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', אייל משומר, דקל קינן, ז'ורז'ה טשיירה, פיטר מסיללה, גוסטבו בוקולי, ג'ון קולמה, אייל גולסה, יניב קטן, שלומי ארבייטמן, ולדימיר דבאלישווילי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully