וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת - בית"ר ירושלים: רק להיפטר מהתיקו

דור בלך

9.9.2009 / 16:00

השתיים סיימו בתיקו במחזורי הפתיחה וכעת הן מחפשות ניצחון (ספ' 1, 19:30). שום לשחקניו:" אתם צריכים לשמוח שאתם כאן"

לאחר שהודלף תוכן האסיפה המסכמת נגד סכנין לוואלה! ספורט, ומאמן בית"ר ירושלים יצחק שום טען כי הדברים לא צוטטו בדיוק, החליט המאמן להקליט את כל אסיפות הקבוצה ולהוציאן לתקשורת כדי למנוע הדלפות.

"מבחינתי אנחנו מתחילים את העונה היום, כי עד היום היו כל מיני דברים מסביב ומהיום יש רק דבר אחד - בית"ר ירושלים ואיך לנצח ולהוביל את הקבוצה למשימות שהצבנו לעצמנו", פתח הבוקר (שישי) יצחק שום את האסיפה המסכמת של בית"ר ירושלים לקראת משחקה נגד מכבי פ"ת מחר (שבת, 19:30, ספורט 1). "המטרה של כולנו זה להביא תארים, לשחק כדורגל טוב ולהבקיע שערים מה שעד עכשיו לא עשינו. אני שם את העבר בצד למרות שהסקתי את המסקנות, מה שחשוב זה ההווה. בהווה כל אחד שיושב כאן צריך לתת מעצמו למען הקבוצה. בית"ר הייתה לפנינו ותישאר אחרינו וכל אחד ייתן מעצמו מפה ועד הודעה חדשה בשביל שכולנו ביחד נגיע למטרות שהצבנו לעצמנו".

"בכל קבוצת כדורגל יש הרבה שחקנים, לכל אחד יש את האגו שלו ואת הרצונות שלו וכל אחד רוצה להיות בין ה-11 ובין ה-18", התייחס שום למרמורם של מספר שחקנים שאיבדו את מקומם בסגל הקבוצה. "הדלתות כאן אף פעם לא נסגרות, כך שאנחנו לא עוצרים אף אחד ומצד שני רוצים שכולכם תישארו כאן. אם שחקן לא טוב לו במקום לחפש את האשמים במישהו אחר שימצא את האשם בו".

המאמן התייחס גם למתיחות בינו לבין ברוכיאן ויצחקי, על אף שאתמול ערך שיחת הבהרה עם הקפטן."כולכם רצויים כאן ואנחנו שמחים שאתם כאן, אבל אתם גם צריכים להיות שמחים שאתם כאן. אם תחשבו רק לשחק כאן בשביל הכסף לא תגיעו לשום דבר. הכי חשוב זה הקבוצתיות והיחד. יש כאן סגל גדול, אם יש מישהו שנמצא בתקופה לא טובה תעזרו לו כי הוא יחזיר לכם כשאתם לא תהיו טובים. אם תיישמו את הדברים האלה יהיה לנו קל בכל התחומים".

"אני מכיר את המצבים כששחקן אחד מדבר על שחקן אחר השני, עברתי את זה כל כך הרבה גם כשחקן וגם כמאמן כך שאני מכיר את התחושות של כל אחד ואחד. תהיו טובים בזכות עצמכם ולא בזכות זה שאחר לא טוב. בכל קבוצה יש קאדרים גדולים שקפטנים של נבחרות אפילו לא מתלבשים, ולא מדברים ומתלוננים. אתם חלק מקבוצה ואתם צריכים להבין שיום שבת זה יום חג בשבילנו וגם מי שלא משחק צריך להתייחס לזה כאילו הוא משחק".

"מכבי פתח תקוה היא קבוצה טובה שתמיד היה קשה לשחק נגדה ובטח שמחר", עבר שום לדבר על היריבה. "זאת קבוצה שכולם יורדים למטה ועושים הגנה וכשהם יוצאים להתקפות, הן מסוכנות מאוד. זאת קבוצה מהירה מאוד ומול הפועל תל אביב היה אפשר לראות את זה, הם קבוצה יעילה מאוד".

באימון המסכם עצמו לא תרגל שום הרכב, לאחר שגם במהלך כל השבוע האחרון לא תרגל אחד עקב חסרונם של שחקני הנבחרות. האימון התמקד בעיקר במשחקונים, אך ככל הנראה קובי מויאל יחזור להרכב הקבוצה במקומו של ג'וניור ויסה, כשעידן ורד יעבור מעמדת הקשר המרכזי שמאלה למשבצת של ויסה. פאולו דה לה האזה ינחת בהמשך היום לאחר ששיחק במדי נבחרת פרו במוקדמות המונדיאל ויפתח מחר על ספסל הקבוצה מכיוון שלא התאמן איתה בעשרת הימים האחרונים.

הרכב משוער, בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, אבי ריקן, שמעון גרשון, אריק בנאדו, שמואל קוזוקין, קובי מויאל, עידן טל, עידן ורד, אבירם ברוכיאן, עמית בן שושן, ברק יצחקי.

בפ"ת בטוחים: "הגיע הזמן שננצח את בית"ר"

מאמן מכבי פתח תקוה, רוני לוי, לא מרוצה מהשלד שהוא בנה עוד עכשיו וברור שהוא זקוק לחיזוק. בסוף השבוע ינסו בפתח תקוה למצוא שחקן שיוכל לחתום ללא מבחנים, אך המשימה לא תהיה פשוטה בכלל. בשני המחזורים הראשונים פתח תקוה סיימה בתיקו, כשהמאמן היה מאוכזב מאוד לאחר התיקו במחזור הראשון מול הפועל רמת גן. במהלך השבוע לוי לא ערך אסיפות טקטיות ולא כינס אסיפות. שחקנים בקבוצה סיפרו כי גם היו"ר משה זוארץ והנשיא עמוס לוזון כמעט ולא מתערבים בפן המקצועי ולא נכנסים לדבר איתם במהלך המחציות או לאחר המשחקים.

מורד מגמאדוב, שנפצע באימון אתמול, יישב כנראה על הספסל ונראה כי מדובר בעונת הפרישה שלו ממשחק פעיל. ניצן דמארי שפתח במקומו מספר פעמים העונה, בעיקר במשחקי המבחן, יקבל הזדמנות נוספת להוכיח שמקומו בהרכב. הקשר רנאלדו אלדרטה יפתח בהרכב ויערוך הופעת בכורה, כשהמאמן ישחק עם חלוץ חוד אחד (בוסיץ') ואילו טל בן חיים, שכבש במחזור הקודם, יפתח בצד השמאלי של הקישור.

מאז נובמבר 2006 פתח תקוה לא מצליחה לנצח את בית"ר בליגה. שחקנים בקבוצה אמרו: "הגיע הזמן שננצח את בית"ר, היא הכבשה השחורה שלנו בשנים האחרונות. לא עשינו את זה כמעט שלוש שנים". אגב, שלושת השחקנים שכבשו אז בניצחון 1:3 נמצאים כיום בקבוצה – המגן קובי גנון שיפתח מחר, רוביל סרסור ואורי לוזון שישבו על הספסל.

הרכב משוער, מכבי פתח תקוה: אוהד כהן; נאור פסר, אבי יחיאל, ניצן דמארי, קובי גנון; ונצ'ו טריאנוב, רנאלדו אלדרטה, דני פרדה, טל בן חיים, עומר בוקסנבוים; טומיסלאב בוסיץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully