וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שושן: "אחרי הגול הראשון, יבואו עוד הרבה"

דור בלך

10.9.2009 / 17:42

בצורת ההבקעות של בית"ר ירושלים היא הנושא המעסיק את השחקנים. "חיפה והפועל יגיעו עייפות לליגה, וזה ייתן לנו יתרון"

מגד גוזני

צילום: גדעון צנטנר. עריכת וידאו: לירז ליבנה

לאחר למעלה משבוע של אימונים בסגל חסר, נהנה היום (חמישי) יצחק שום מסגל כמעט מלא, כששחקני כל נבחרות ישראל חזרו לאימונים. פאולו דה לה האסה ישוב ביום שישי בשעות הצהריים, לאחר ששיחק במדי נבחרת פרו (נוצחה 3:1 על ידי ונצואלה) לפנות בוקר. הקשר יחמיץ כנראה את האימון המסכם של בית"ר ולפיכך לא ייפתח ככל הנראה במשחק הליגה נגד מכבי פתח תקוה. היום התרשם המאמן מכושרם של השחקנים אותם לא ראה, ובשישי ייאלץ להחליט מי יפתח בהרכב, שכן יהיה זה האימון האחרון לקראת המשחק.

שיחת היום במועדון היא עדיין הבצורת בה שוררת הקבוצה, שעדיין לא מצאה את הרשת העונה. "בינתיים, כיבוש השערים מתעכב אבל אני מאמין שזה יבוא בהמשך ובצרורות", הבטיח עמית בן שושן. "אני מאמין מאוד בקבוצה, יש לנו שחקנים מצוינים גם בחלק ההתקפי ואחרי שהגול הראשון יבוא, יבואו עוד הרבה גולים בהמשך".

בן שושן לא הסכים להכריז כי הקבוצה רצה לאליפות, אך סיפר כי “יש לנו את המטרות שלנו, העובדה שמכבי חיפה והפועל ת"א ישחקו באירופה זה טוב, לא רק לבית"ר אלא גם לעוד קבוצות בליגה. הם יכולים להגיע למשחקי הליגה קצת עייפים ואולי פחות מפוקסים, זה יכול לתת יתרון לקבוצות אחרות בארץ. מכבי חיפה התחילה טוב את העונה, גם אנחנו מכוונים למעלה ואני מקווה שיגיעו הניצחונות ונרוץ חזק בצמרת".

שום כזכור, עדיין מחפש חיזוק התקפי בדמות חלוץ, אך העניין לא מלחיץ את בן שושן שעשוי לאבד את מקומו בהרכב אם וכאשר יצטרף חלוץ נוסף לחמשת הקיימים. “יש מאמן, הוא קובע ומחליט מה הוא רוצה שיהיה. זו החלטה בלעדית שלו". החלוץ התייחס גם למשחק בשבת והודה כי "האורווה זה מגרש מאוד קשה, מגרש ביתי מובהק עבור מכבי פ"ת. קשה מאוד לשחק שם, אבל אנחנו נבוא מרוכזים ומפוקסים במטרה לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully