וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ליגה משלהן

ריאל מדריד (0:3 על אספניול) וברצלונה (0:2 על חטאפה) מראות שהדיבורים על מירוץ זוגי כנראה נכונים. רונאלדו כבש

במשחקי טרום העונה זה נראה רע. זלאטן איברהימוביץ' לא מצא את הרשת, התקשה להסתגל לשיטה ונראה לא מחובר. הערב (שבת), השבדי נראה נינוח וכבש שער שני בשני משחקים, כשברצלונה חזרה ממשחק החוץ הקשה במדריד עם 0:2 על חטאפה.

הגלאקטיקוס של פלורנטינו פרז יצאו לקטלוניה, לא למשחק נגד ברצלונה, אלא להתמודדות נגד הקבוצה השנייה של העיר, אספניול. הקבוצה של מנואל פלגריני הראתה לא מעט ניצוצות, בעיקר מכיוונו של קאקה, שבישל צמד שערים ב-0:3 של ריאל. גראנרו, גוטי ורונאלדו עשו את המלאכה.

הקבוצה השנייה של העיר מדריד, אתלטיקו, המשיכה לאכזב עם 1:1 ביתי נגד ראסינג סנטאנדר.

חטאפה - ברצלונה 2:0

אחרי ה-0:3 המבטיח במחזור הראשון על ספורטינג חיחון, הקטלאנים התקשו מול הקבוצה, שבשנה שעברה כפתה 1:1 בסיבוב הראשון. חטאפה, ששרדה ברגע האחרון בשנה שעברה בליגה הראשונה, הפתיעה גם את עצמה כשסיימה את המחזור הראשון עם 1:4 נגד סנטאנדר המסכנה. אלא שמול ברצלונה היא החזיקה 66 דקות בלבד.

אחרי פגרת הנבחרות, פפ גווארדיולה ערך מספר שינויים בהרכב. בלם הרכש, דמיטרו צ'יגרינסקי, פתח בהרכב כמו גם הילדים ג'פרן ופדריטו, שתפסו את מקומם של ליאו מסי ותיירי הנרי. אחרי מחצית מאופסת, שלח פפ גווארדיולה למערכה את הקשר אנדרס אינייסטה, שלא שיחק מאז סוף העונה שעברה ואת מסי וקיבל את השינוי. זלאטן איברהימוביץ' דחק מקרוב לרשת בדקה ה-66 . השבדי היה זה שבישל את השני למסי בסיומהשל מתרפצת מושלמת בדקה ה-80. אחרי שני משחקים, ברצלונה מושלמת ועדיין לא ספגה שער.

בשורות חיוביות בבארסה מגיעות מכיוונו של גבי מיליטו, שאחרי כמעט שנה וחצי מחוץ למגרשים, נראה שהוא בדרך לחזור אחרי שרופא הקבוצה הודיע שהקאמבק של הארגנטינאי קרוב והוא אמור לשחק לפני תום השנה האזרחית.

אספניול - ריאל מדריד 3:0

מנואל פלגריני הצהיר והחל בביצוע הרוטציות בקבוצה. המאמן הצ'ילאני של הלבנים (ששיחקו הערב בשחור) לא הכליל בהרכב את הכוכב הגדול כריסטיאנו רונאלדו וכן את הסמל והקפטן ראול ונתן להם קצת מנוחה על הספסל. אבל זה לא הפריע לאימפריה מעיר הבירה ולקאקה להביא שלוש נקודות חוץ ראשונות, לאחר הניצחון הלא קל במחזור הראשון על דפורטיבו לה קורוניה 2:3.

ריאל פתחה עם גוטי וצ'אבי אלונסו בקישור האחורי, אסטבן גראנרו וגונזלו היגואין באגפים, קאקה במרכז ומקדימה קארים בנזמה. שש דקות לפני סיום המחצית הראשונה גראנרו החליף מסירות עם קאקה, שהשאיר לו פס על מגש של זהב, גראנרו לא התבלבל מול קרלוס קמאני וכבש את הראשון.

רונאלדו (66) וראול (75) נכנסו, וריאל סגרה עניין בדקה ה-78, שוב אחרי מהלך ענק של קאקה. הקשר הברזילאי, שהביא את נבחרתו להעפיל למונדיאל לאחר ניצחון חוץ גדול בארגנטינה 1:3, ביצע מהלך כדורגל יפהפה באגף שמאל, ושלח רוחב נהדר לגוטי. הקשר הוותיק של ריאל לא יכול היה לפשל ונתן פס מדויק. בתוספת הזמן זה הגיע - שער השדה הראשון של רונאלדו. אחרי שכבש בפנדל מול לה קורוניה, קיבל הפורטוגלי כדור מצויף באגף ימין, ומזווית לא קלה החדיר בין רגליו של קמאני. 0:3 קליל לריאל. החבורה ממדריד מתחילה להתחבר והיא עם שש נקודות משש אפשריות.

באספניול חלקו כבוד לקפטן המנוח דניאל חארקה, במשחק רשמי ראשון שנערך באצטדיון החדש של הקבוצה השנייה של קטלוניה. החלוץ הישראלי בן סהר, שכבש צמד נגד לוקסמוברג בניצחון של נבחרת ישראל 0:7, לא נכלל במשחק. אחרי שני משחקים הקבוצה של מאוריסיו פוצ'טינו ללא נקודה וללא שער זכות.

אתלטיקו מדריד - ראסינג סנטאנדר 1:1

שתי הקבוצות החלשות של המחזור הראשון נפגשו בניסיון לאסוף נקודות ראשונות העונה במדריד, ויצאו עם נקודה כל אחת. חוראדו, שחזר מהשאלה ממאיורקה, כבש את השער הראשון העונה של הקולצ'ונרוס בדקה ה-43, אבל כעבור שתי דקות איזן אוסקר סראנו. האורחים איבדו את חוזה אנגל קרספו שהורחק עם פתיחת המחצית השניה, אבל אתלטיקו לא הצליחה להכניע את 10 שחקני סנטאנדר.

סביליה - סראגוסה 1:4

אחרי שני הפסדים, הצליחה הקבוצה מאנדלוסיה, למרות ששיחקה בלי פרדי קאנוטה המורחק, להשיג ניצחון ראשון העונה, ובו בזמן להנחיל לאורחים הפסד בכורה, כשהביסה את סראגוסה. המגן הימני עבודלאי קונקו העלה את המארחים (6) ליתרון. חאבייר אריסמנדי השווה (33), אלא שרגע לפני הירידה להפסקה החלוץ הברזילאי המצוין לואיס פביאנו החזיר את היתרון. דייגו פרוטי הארגנטינאי (57) ושער נוסף של פביאנו (86) חתמו את התוצאה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully