וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרינה וויליאמס: "לקלייסטרס אין מה להפסיד"

האלופה המכהנת חוששת שהקאמבק של הבלגית יימשך על חשבונה בחצי גמר אליפות ארצות הברית, שנדחה בגלל הגשם

שלב חצי הגמר באליפות ארצות הברית יספק לנו הערב (שישי) את אחד המשחקים המצופים של השנה, כשסרינה וויליאמס וקים קלייסטרס ייאבקו על הכרטיס הראשון לגמר הנשים בפלשינג מדו (פתיחת יום המשחקים נדחתה בינתיים בגלל הגשם בניו יורק). לאחר מכן ישלימו רפאל נדאל ופרננדו גונזאלס את משחק רבע הגמר שלהם שהופסק עקב הגשם, ואת הערב יסגור חצי הגמר השני בין קרוליין ווז'ניאקי לנציגה הבלגית המפתיעה השנייה, יאנינה וויקמאייר.

מהרגע בו הגיעה קים קלייסטרס לניו יורק היה ברור שהיא לא מתכוונת להסתפק בקאמבק סטנדרטי. שנה וחצי אחרי שילדה את בתה הבכורה ולאחר שנתיים מחוץ למגרשים, שבה הבלגית הפופולרית לסבב ללא כל סימני חלודה בחודש שעבר, ודהרה עד לארבע האחרונות באליפות ארצות הברית כשהיא חולפת בדרכה על פני ונוס וויליאמס בסיבוב השלישי. אבל הערב יגיע המבחן האמיתי של אלופת הפלשינג מדו מ-2005, מול אחותה הצעירה של ונוס שנמצאת בכושר טוב בהרבה.

למרות שרשמית היא עדיין מדורגת שנייה בעולם, סרינה מחזיקה כעת בשלושה מארבעת הגרנד סלאמים, ואין לה כוונה לוותר על זכייה רביעית בגרנד סלאם הביתי שלה. בטורניר הנוכחי היא נראתה מפחידה מתמיד, ושלוש מתוך חמש היריבות שלה עד כה כלל לא הצליחו לשבור את ההגשות שלה. גם המאזן הפנימי בין השתיים מצביע בבירור על יתרון לסרינה, שמוליכה 1:7 במפגשי העבר, שהאחרון שבהם נערך ב-2003.

קלייסטרס הודתה לקראת המפגש שיחסי הכוחות לא נוטים לטובתה, אך הוסיפה: "זה לא אומר שאין לי סיכוי נגדה. לכל שחקנית יש רגעים במהלך המשחק בהם היא מאבדת קצת מהאגרסיביות שלה, והיריבה צריכה לדעת להתעלות ולנצל אותם".

סרינה, מצידה, הקפידה לתת כבוד לבלגית המנוסה: "אין לה מה להפסיד, ובמצב כזה היא יכולה לתת את הטניס הכי טוב שלה. היא נראית מהירה יותר מבעבר, מה שגרם לי לחשוב שאולי כדאי לי ללדת בעצמי כי אז אחזור מהירה יותר. ברצינות, זה נראה כאילו היא חזרה אחרי שבועיים ולא שנתיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully